Overal ligt stof, bloedspatten, spinnenwebben en nog meer rare dingen. Op de spiegel staat geschreven 'you made a mistake, Rens. Kill her'.
Ik roep Lotte, maar die antwoordt niet.
Ik sta met grote ogen door de kamer te kijken. Wat is dit? Wie moet er worden vermoord? Welke fout heb ik gemaakt?
,,Lotte! Moet je komen kijken!" Schreeuw ik met volle paniek.
,,Ik ben bijna klaar!" Zegt ze, vanuit de badkamer.
Ik loop weg van de deur van mijn kamer en klop hard op de badkamerdeur. ,,Lotte, schiet nou op!"
Ze komt uit de badkamer. ,,Wat nou, spast?"
Ik trek haar naar mijn kamer, maar zodra we in mijn kamer staan, is alles schoon en staat er niks meer op de spiegel.
,,Ik zweer dat er bloed lag," ik wijs naar de grond. ,,hierzo, ik ben niet gek!"
,,Nou, blijkbaar wel, want ik zie niks."
,,En op de spiegel... er stond dat ik een fout heb gemaakt... en dat ik haar moest vermoorden...."
,,Heel grappig, Rens, maar mij krijg je niet bang."
,,HET IS GEEN GRAP!" brul ik.
,,Kalm aan, het lijkt wel of je krankzinnig begint te worden." En Lotte loopt naar beneden.
Ik kan het niet geloven. Word ik dan echt gek? Zie ik dingen die er niet zijn? Ineens zie ik Roos in mijn gedachte. Ik schud met mijn hoofd. ,,Ik wil je niet zien! Ga weg!" Schreeuw ik.
Ineens verschijnt er een gedaante voor me. De gedaante stelt Roos voor.
,,Ga weg!" huil ik.
,,Je hebt een fout begaan, Rens, maar ik kom je helpen."
,,Ga weg, ga weg, ga weg!" Ik zit met mijn handen in m'n haren.
,,Kalm aan, Rens. Je moet goed luisteren. Zorg dat Lotte niet te dichtbij komt, anders gebeurt er iets wat je niet wilt." Roos verdwijnt.
Huilend zit ik met mijn knieën op de grond. Ik word gek! Wat bedoelt ze met 'dichtbij'? Ik moet weg hier, naar Joy, Die kan me helpen. Ik toets haar nummer in m'n telefoon en bel zo snel als ik kan.Ik gooi mijn fiets met een knal neer en klop op de deur.
De deur gaat open. ,,Hee Rens, gaat het? Wij kunnen je wel opvrolijken." Joy leidt me binnen in de keet. Alleen Eldon en Lola zijn er.
Lola staat op. ,,Wil je een hug, schat?"
Ik loop naar Lola toe en knuffel haar.
,,Jullie zijn de enige die mij geloven."
,,Ja tuurlijk! Zoiets verzin je toch niet?" Joy slaat haar arm om me heen.
,,Weet je, gast, je moet je er niet zo druk over maken, geniet van de leuke momenten en laat je zusje meegenieten," zegt Eldon.
ik knik. ,,Heb je nog een sigaret over?" vraag ik hem.
Eldon geeft me een sigaret en gelijk een vuurtje. ,,Dit heb ik echt even nodig," zeg ik zodra ik een trek heb genomen.
,,Het komt allemaal goed, schat," Joy neemt een trek van m'n sigaret en blaast de rook in mijn mond.
JE LEEST
Recht uit mijn hart (Voltooid)
ParanormalNiemand gelooft me, ze verklaren me voor gek. Het is nooit goed wat ik doe, ik doe iedereen pijn. Ik heb altijd willen bewijzen dat dat niet zo was, maar waarom zou ik dat doen als toch niemand me zou geloven? Het doet pijn, in je eentje tegen de he...