Μου πήρε λίγη ώρα να καταλάβω ότι ότι χτυπάει το κουδούνι του σπιτιού. Μου ήταν πολύ δύσκολο να σηκωθώ από το κρεβάτι μου, ακόμα και αν είχα κοιμηθεί αρκετές ώρες. Όταν πάω να ανοίξω την πόρτα διστάζω. Και αν είναι κάποιος από τους "φίλους" του Χάρρυ;
Λογικά αυτοί δεν θα χτυπούσαν το κουδούνι, εκτός και αν τους πιάσαν οι ευγένειες.Έλεος Λία, σταματά να είσαι τόσο καχύποπτη!
Μόλις ανοίγω την πόρτα, μπροστά μου ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που περίμενα να δω.
"Ζ-Ζειν;" τραυλίζω. Το βλέμμα του είναι ανήσυχο και ίσως λίγο λυπημένο;
Συνεχίζει να με κοιτάζει, ενώ περιμένω να πει κάτι. Οτιδήποτε. Με το να με κοιτάζει, με κάνει να νιώθω πολύ άβολα. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα βγάζει μια βαριά ανάσα, σαν να την κρατούσε πολύ ώρα μέσα του.
"Λία πρέπει να έρθεις μαζί μου" λέει, ενώ αναπνέει γρήγορα. Μοιάζει σαν να έτρεχε. Ή μάλλον έτρεχε.
"Όχι, αν δεν μου πεις τι έγινε" λέω και τον κοιτάζω καχύποπτα. Ξέρω ότι πλέον δεν μπορώ να εμπιστεύομαι κανέναν. Ειδικά τώρα που έφυγε ο Χάρρυ.
"Σου υπόσχομαι ότι θα σου τα πω όλα. Απλά σε παρακαλώ έλα. Ο Χάρρυ σε χρειάζεται" λέει και νιώθω την καρδιά μου να χάνει ένα χτύπο.
"Ο Χάρρυ; Ο Χάρρυ έφυγε" λέω σχεδόν ψιθυρίζοντας. Ξέρω ότι ο Χάρρυ έφυγε. Δεν γίνεται να μου είπε ψέματα, έτσι;
"Δεν μπόρεσε" κουνάει το κεφάλι του, κοιτώντας τα παπούτσια του.
"Τι εννοείς;" μου είναι τόσο δύσκολο να αναπνεύσω, καθώς χάνω όλο τον αερα από τα πνευμόνια μου.
Πριν προλάβει να απαντήσει, ήδη βγαίνω από το σπίτι κλείνοντας γρήγορα την πόρτα πίσω μου, χωρίς να πάρω ούτε μια ζακέτα όσο κρύο και να έχει έξω. Είναι το τελευταίο πράγμα που με νοιάζει αυτήν την στιγμή.
Σχεδόν τρέχω μέχρι να φτάσουμε στο αυτοκίνητο και μπαίνουμε γρήγορα μέσα. Ο Ζειν μένει συγκεντρωμένος στο δρόμο, ενώ εγώ ζαλίζομαι από τις πολλές και διάφορες σκέψεις μου, αλλά χωρίς να βρίσκω κάποια άκρη.
"Μπορείς να μου πεις τι ακριβώς συμβαίνει;" ξεφυσάω, περιμένοντας απαντήσεις στα ερωτήματα που με κατακλύζουν τόση ώρα.
"Στα αλήθεια Λία θα ήθελα να σου εξηγήσω, αλλά είναι πολύ μεγάλη ιστορία. Μόλις φτάσουμε εκεί θα σου πω τα πάντα" απαντάει και ξεφυσάω για ακόμη μια φορά.
BẠN ĐANG ĐỌC
Never Together / Sequel To Forever
FanfictionBut she was the city and he was the tsunami that destroyed her.