Ανοίγω τα μάτια μου και νιώθω όλο το σώμα μου να καίγεται και να κρυώνω ταυτόχρονα.
"Χάρρυ" ψιθυρίζω και τον σκουντάω για να ξυπνήσει, αλλά το μόνο που κάνει είναι να μουγκρίσει και στριφογυρίζω τα μάτια μου.
"Χάρρυ δεν νιώθω καλά" λέω και ανοίγει απότομα τα μάτια του.
"Τι έπαθες;" ρωτάει ανήσυχος και βάζει το χέρι του στο μέτωπο μου. "Χριστέ μου Λία, εσύ καις" λέει και σηκώνεται γρήγορα από το κρεβάτι.Του είπα που βρίσκεται το θερμόμετρο και επέστρεψε στο δωμάτιο.
"38" λέει όταν βλέπει την ένδειξη και περνάει το χέρι του από τα μαλλιά του πανικοβλημμένος. "Να πάμε στο νοσοκομείο; ρωτάει, ενώ περπατάει πάνω κάτω στο δωμάτιο και συγκρατώ το γέλιο μου.
"Χάρρυ είμαι εντάξει. Είναι απλά μια ίωση. Έχω κάτι χάπια στο πρώτο ντουλάπι στην κουζίνα" λέω και πηγαίνει σχεδόν τρέχοντας εκεί.
Όταν πίνω το χάπι, ξαπλώνω πάλι πίσω στο κρεβάτι, ελπίζοντας ο πόνος στο κεφάλι μου να ηρεμήσει. Ο Χάρρυ πλησιάζει κοντά μου και με φιλάει στο μέτωπο. Συνεχίζει όμως να με φιλάει στο πρόσωπο.
"Χάρρυ θα σε κολλήσω" χαχανίζω.
"Δεν με νοιάζει" ανασηκώνει τους ώμους του και με φιλάει πεταχτά στα χείλη.
"Κοιμήσου" χαμογελάει και βάζει μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου. Με κρατάει σφιχτά στην αγκαλιά του, όσο σιγά σιγά με παίρνει ο ύπνος .Harry's POV
"Λία" την φωνάζω, αλλά δεν περνώ καμία απάντηση. Ακούω από το δωμάτιο της κάτι φωνές και πηγαίνω γρήγορα προς το μέρος της κλειστής πόρτας.
"Λία;" ρωτάω, χτυπώντας την πόρτα, αλλά πάλι δεν παίρνω απάντηση. Ανοίγω την πόρτα και ανοίγω τα μάτια μου διάπλατα με αυτό που βλέπω. Νιώθω το αίμα να βράζει μέσα μου, αλλά μένω ακίνητος, ανίκανος να αντιδράσω.
Ο Ζέιν την φιλάει. Ο Ζέιν φιλάει την Λία. Την δικιά μου Λία.
Κατεβαίνει προς τον λαιμό της και τον πιπιλάει δυνατά κάνοντας την να αναστενάξει το όνομα του. Πραγματικά θα προτιμούσα αυτήν την στιγμή να ήμουν κουφός πάρα να την άκουγα να αναστενάζει το όνομα κάποιου άλλου. Μόνο εγώ μπορώ να της αφήνω σημάδια. Είναι δικιά μου. Όχι δικιά του.
"Φύγε μακριά της" φωνάζω και αρπάζω γρήγορα τους ώμους του Ζειν, τραβώντας τον από πάνω της. Ο Ζέιν αρχίζει να γελάει και την φέρνω κοντά στο σώμα μου και τυλίγοντας το χέρι μου στην μέση της. Αυτή αποτραβιέται απότομα και πηγαίνει γρήγορα δίπλα στον Ζέιν, ενώ αυτός κολλάει το σώμα της στο δικό του.
ESTÁS LEYENDO
Never Together / Sequel To Forever
FanficBut she was the city and he was the tsunami that destroyed her.