Βγήκα από το μπάνιο μετά από ώρες. Έβαλα ότι πιο καθαρό ρούχο βρήκα μπροστά μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι. Η κατάσταση μου θύμιζε εκείνες τις μέρες μετά τον υποτιθέμενο θάνατο του Χάρρυ. Και τώρα, είναι κακό που σκέφτομαι ότι προτιμούσα να είναι νεκρός; Θα πονούσα, ναι το ξέρω, αλλά δεν θα είχα πληγωθεί με αυτόν τον τρόπο. Πονούσα τόσο γαμημένα πολύ, μόνο στην σκέψη του Χάρρυ να βρίσκεται με άλλες. Ένιωθα, λες και τον είδα να τις πηδάει μπροστά στα μάτια μου, αλλά ο τρόπος που με κοίταζε όταν τον "έπιασα στα πράσα" ήταν ψυχρός, τελείως άγνωστος για μένα. Ο Χάρρυ δεν θα ήταν ποτέ ξανά αυτός που αγάπησα.
Ένα άγγιγμα στο ώμο μου, με έκανε να ανατριχιάσω στην επαφή ενός κρύου χεριού πάνω στο ζεστό δέρμα μου. Θεέ μου, δεν γίνεται να έχω πάλι φαντασιώσεις με τον Χάρρυ. Κούνησα το κεφάλι μου και έκλεισα τα μάτια μου, ελπίζοντας ότι θα εξαφανιστεί η αίσθηση του χεριού από πάνω μου.
"Μωρό μου, θέλω να σου μιλήσω" ένιωσα την ανάσα του πάνω στον λαιμό μου. Ήθελα να κλάψω μόνο στο άκουσμα της φωνής του - θα ορκιζόμουν ότι είναι όντως εδώ. Αν έλεγα ότι δεν μου έχει λείψει, θα ήμουν ψεύτρα. Διστακτικά γύρισα το κεφάλι μου και τον είδα να στέκεται στην άκρη του κρεβατιού μου. Τόσο όμορφος... Τα πράσινα ματιά του με κοιτούσαν τόσο έντονα, κάνοντας την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά.
Ήταν απαίσιο. Ήξερα ότι ήταν ακόμη μια φαντασίωση μου, όμως το απολάμβανα, ακόμη και αν μετά θα έκλαιγα πάλι.
Τα χέρια μου άγγιξαν το πρόσωπο του και ένιωσα τις γωνίες του να σφίγγονται κάτω από το άγγιγμα μου. Απλώς ήθελα να σιγουρευτώ ότι δεν ήμουν πάλι χαμένη στις φαντασιώσεις μου.
"Είσαι όντως εδώ;" τον ρώτησα χαμηλόφωνα, ενώ τα δάχτυλα μου χάιδευαν το πρόσωπο του. Τον είδα που έκλεισε στιγμιαία τα μάτια του και πριν το καταλάβω τα χείλη του έπεσαν πάνω στα δικά μου. Τα χείλη του κρύα και η γλώσσα του τόσο ζέστη... Χριστέ μου, ο συνδυασμός αυτός ο συνδυασμός είναι υπέροχος και αρκετός για να με κάνει να λιώσω στα χέρια του. Όμως, δεν άργησε το συναίσθημα της αηδίας να με κατακλύσει ολόκληρη. Αυτά τα χείλη που τόσο λάτρευα, είχαν φιλήσει άλλες. Είχε αγγίξει άλλες και τώρα άγγιζε εμένα. Άφησα ένα ουρλιαχτό να βγει από το στόμα μου και τον έσπρωξα από πάνω μου με όση δύναμη μπορούσα, ώστε να σηκωθώ από το κρεβάτι.
"Με αγάπησες ποτέ σου;" ρώτησα με έναν ήρεμο τόνο το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό, ενώ συγκρατούσα τα δάκρυα μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
Never Together / Sequel To Forever
Fiksi PenggemarBut she was the city and he was the tsunami that destroyed her.