Κεφαλαιο 20

763 107 23
                                    

Οταν αγγίζω το πόμολο, μπορώ να ακούσω την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά στο στήθος μου, μην ξέροντας τι μπορεί να συναντήσω πίσω από αυτήν την πόρτα.

Δεν ξέρω τι ακριβώς περίμενα να δω. Πτώματα; Ή ακόμα χειρότερα τον Χάρρυ νεκρό.

Ευτυχώς, τίποτα από αυτά δεν ήταν.

Όλα τα κεφάλια γυρίζουν προς το μέρος μου, μόλις αντιλαμβάνονται την παρουσία μου και νιώθω ένα σφίξιμο στο στομάχι μου.

Ο Ζειν, ο Λούις και άλλοι δύο, που δεν γνωρίζω, βρίσκονται κολλημένοι σε έναν τοίχο, ενώ κάτι άνδρες τους σημαδεύουν με τα όπλα τους.

Η αναπνοή μου κόβεται, όταν αντικρίζω τον Χάρρυ σωριασμένο στο ξύλινο πάτωμα, ενώ το όμορφο πρόσωπο του έχει γεμίσει με αίματα. Τα πράσινα ματιά του καρφώνουν τα δικά μου, σαν να προσπαθεί να μου πει κάτι.

"Λία σε περιμέναμε! Έλα και εσύ στην παρέα μας!" λέει όλο χαρά ένας γεροδεμένος άνδρας, που δεν αναγνωρίζω και αναρωτιέμαι πως ξέρει το όνομα μου.

Με κοιτάζει περιμένοντας να μιλήσω, αλλά δεν μπορώ να βγάλω ούτε λέξη από το στόμα μου. Παρατηρώ τον Χάρρυ, που προσπαθεί να σηκωθεί και θέλω να πάω να τον βοηθήσω, αλλά ξέρω ότι αυτό δεν θα βγει σε καλό.

"Ω συγνώμη που δεν συστήθηκα! Είμαι ο Ίθαν" τείνει το χέρι του για χειραψία και εγώ τον αγριοκοιτάζω. "Κρίμα που δεν θυμάσαι την πρώτη μας συνάντηση. Μάλλον ήταν λίγο αποτυχημένη" λέει γελώντας, ενώ πιάνει το πρισμένο μάγουλο μου, κάνοντας με να μορφάσω.
Και τότε καταλαβαίνω ότι αυτός ήταν που ήρθε στο σπίτι μου εκείνο το βράδυ με έναν άλλο άνδρα και με χτύπησε. Γουρλώνω τα μάτια μου, ενώ κάνω ένα βήμα πίσω και αυτός έχει σχηματισμένο ένα αυτάρεσκο χαμόγελο στα χείλη του.

"Ε-εσύ..." τραυλίζω και το γέλιο του αντιχεί σε όλο το δωμάτιο.

"Ω έλα πριγκίπισσα μην κάνεις έτσι. Ο Χάρρυ έχει κάνει χειρότερα πράγματα" λέει, ενώ συνεχίζει να γελάει. Δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το τόσο αστείο και γελάει συνέχεια. Ίσως είναι ψυχοπαθής; Το πιο πιθανόν.

Κοιτάζω τον Χάρρυ, που πλέον είναι όρθιος και τον κρατάνε δυο άνδρες από τα χέρια του, ίσως για να μην ορμίσει στον Ίθαν, γιατί μόνο και ο τρόπος που τον κοιτάζει είναι λες και θέλει να τον σκοτώσει επιτόπου.

"Χάρρυ πες μου ότι δεν της έχεις πει τι κακό αγόρι που είσαι" κοροϊδεύει και ο Χάρρυ γρυλίζει.

Never Together / Sequel To Forever Where stories live. Discover now