Κεφαλαιο 27

792 94 35
                                    

Harry's POV

Καθώς οδηγώ προς το κλαμπ, το μόνο που σκέφτομαι είναι πως η ζωή μου πάει κατά διαόλου. Μάλλον η Λία είναι ο μοναδικός άνθρωπος, που μου έχει απομείνει και όσο και να την αγαπάω, ακόμα προσπαθώ να μην κάνω καμιά μαλακία και την πληγώσω. Ίσως θα έπρεπε να ευχαριστώ τον Θεό, που ακόμα νοιάζεται για μένα και με αγαπάει. Αλλά, Διάολε πως γίνεται να με αγαπάει ακόμα, μετά από όλα αυτά που έχω κάνει; Εγώ εδώ δεν αγαπάω τον ίδιο μου τον εαυτό. Η ζωή μου θα ήταν γαμημένα σκατά, χωρίς αυτήν.

Σταματάω το αμάξι ακριβώς μπροστά από το κλαμπ και μπαίνω γρήγορα μέσα σε αυτόν το άθλιο χώρο. Το ότι έπρεπε να δω τον Ζειν, έκανε τα σωθικά μου να δένονται σε κόμπους. Τότε γιατί πήγαινα σε αυτόν το μαλακά;

Ήθελα απλώς να ακούσω αυτό που είχε να μου πει.

Τον βλέπω να κάθεται στο μπαρ και αμέσως νιώθω το αίμα μου να βράζει. Ίσως, αν τον σκότωνα θα μπορούσα να ησυχάσω. Το πλησιάζω και ένα πλατύ χαμόγελο εμφανίζεται στα χείλη, μόλις με βλέπει.

"Χάρρυ! Πόσο καιρό έχω να σε δω" αναφώνει και μόνο από το βλέμμα του καταλαβαίνω ποσό ψεύτης είναι. "Η Λία το έμαθε ότι είσαι ζωντανός, έτσι; Παίζει να είναι πολύ θυμωμένη μαζί σου" χαχανίζει και κάθομαι σε μια καρέκλα δίπλα του. Μαλακά, δεν χρειάζεται να μου υπενθυμίζεις την Λία. Προτιμούσα να βρίσκομαι μαζί της, παρά με εσένα.

"Μπα όχι. Κάναμε σεξ στο αμάξι μου" σηκώνω τους ώμους μου και παρατηρώ τις γροθιές του να σφίγγουν, κάνοντας τις φλέβες των χεριών του να πεταχτούν. Θα μπορούσα να γελάσω με την αντίδραση του, αλλά κρατήθηκα. Μήπως ζηλεύει; "Τέλος πάντων, δεν ήρθα εδώ για να μιλήσουμε σαν φίλοι" λέω και σηκώνει το ένα φρύδι του, παρακινώντας με να συνεχίσω. "Τι έγινε με την Λία όσο έλειπα;"

"Δεν έγινε τίποτα" κουνάει πέρα-δώθε το κεφάλι του, ενώ βγάζει ένα τσιγάρο και το ακουμπάει ανάμεσα στα χείλη του ήρεμος.

"Μαλακά, μπορώ να καταλάβω ποτέ λες ψέματα, για αυτό πες μου τι έγινε πριν σου σπάσω τα μούτρα" γρυλίζω και αυτός παίρνει μια τζούρα από το τσιγάρο του.

"Θες;" ρωτάει δείχνοντας το τσιγάρο και στριφογυρίζω τα μάτια μου. "Νομίζω ότι χρειάζεται να ηρεμήσεις. Τι λες να σου κεράσω ένα ποτάκι;" χαμογελάει και πριν προλάβω να απαντήσω, σηκώνει το χέρι του και μια ξανθιά - με ένα υπερβολικά κοντό φόρεμα - μας πλησιάζει χαμογελαστή. Έχει μικρόσωμο σώμα, αλλά είναι ελκυστική. Όμως, δεν έχει καμία σχέση με την Λία.

Never Together / Sequel To Forever Onde histórias criam vida. Descubra agora