Κεφαλαιο 23

836 116 37
                                    

"Εξαιτίας μου θα φύγεις, έτσι;" ρωτάει ο Ζέιν, καθώς μπαίνει στο δωμάτιο μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι να του απαντήσω. Φεύγω όντως για αυτόν;

"Εσύ τι νομίζεις;" ειρωνεύομαι, καθώς βάζω μια ακόμη μπλούζα στην βαλίτσα μου.

"Δεν θέλω να φύγεις" μουρμουρίζει και κουνάω το κεφάλι μου γελώντας. Είναι τρελός.

Δεν συνεχίσω την συζήτηση μας και τακτοποιώ την βαλίτσα μου, αλλά με την άκρη του ματιού μου μπορώ να δω ότι παρακολουθεί κάθε μου κίνηση.

Έρχεται μπροστά μου και κλείνει την βαλίτσα. "Με ακούς; Δεν θέλω να φύγεις!" φωνάζει και κάνω μερικά βήματα πίσω, για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα κάνει καμία απότομη κίνηση.

"Σε ακούω Ζέιν, αλλά δεν νομίζω ότι μπορείς να μου αλλάξεις γνώμη" λέω όσο πιο ήρεμα μπορώ. Το μόνο που χρειαζόμουν τώρα είναι να τσακωθώ πάλι με αυτόν.

"Λία σ' αγαπώ. Σε παρακαλώ μείνε μαζί μου" ψιθυρίζει και αγγίζει απαλά το μάγουλο μου. Τα χείλη του πέφτουν με ορμή πάνω στα δικά μου και βάζω τα χέρια μου στο στήθος του, για να τον σπρώξω. Με φιλάει με δύναμη, αλλά δεν ανταποκρίνομαι.

"Φίλα με Λία" ικετεύει μέσα από το φιλί μας και τα μάτια μου βουρκώνουν. Αηδιάζω στην διαφορετική αίσθηση των χειλιών του, αφού είχα συνηθίσει - και λατρέψει - τα χείλη του Χάρρυ. Καταφέρνω να τον σπρώξω μακριά μου και παραπατάει προς τα πίσω με ένα έντονο βλέμμα, σαν να μην περίμενε ότι θα το κάνω. Πάει να με πλησιάσει ξανά, αλλά απομακρύνομαι γρήγορα από αυτόν.

"Ζέιν, άσε με ήσυχη!" ουρλιάζω και λίγα δάκρυα ξεφεύγουν από τα μάτια μου, ακόμα και αν προσπαθούσα να τα συγκρατήσω. Πρέπει να φύγω από εδώ, δεν τον θέλω κοντά μου.

"Γιατί είσαι τόσο αρνητική γαμώτο; Σου έκανα κάτι; Σου συμπεριφέρθηκα καλύτερα από τον Χάρρυ, αλλά συνεχίζεις να μην με θες". Εκεί που ελπίζω να σταματήσει το παραλήρημα του, συνεχίζει. "Ο Χάρρυ έχει πεθάνει. Πότε θα το συνειδητοποιήσεις; Θα κλαίγεσαι μια ζωή για αυτόν;"

Όταν δεν απαντάω με πλησιάζει και κατεβάζω το κεφάλι μου για να μην τον κοιτάξω. "Μείνε μαζί μου. Θα σε κάνω ευτυχισμένη". Γιατί όλοι μιλάνε για ευτυχία; Δεν την θέλω την ευτυχία. Θέλω απλώς να φύγει ο πόνος, γίνεται; Η καρδιά μου δεν αντέχει άλλο πόνο.

Ευχαριστώ τον Θεό που τότε εμφανίστηκε ο Λουίς και εμπόδισε τον Ζέιν να κάνει οποιαδήποτε άλλη κίνηση.

Never Together / Sequel To Forever Donde viven las historias. Descúbrelo ahora