Αν θέλετε ρίξτε μια ματιά στην καινούργια μου ιστορία, Rosalie. Είναι πάλι με τον Χάρρυ😏, αλλά μπορεί και να την διαγράψω, αν δω ότι δεν μ' αρέσει.
Έμειναν 5 κεφάλαια μέχρι το τέλος *ένα δάκρυ κύλησε*
Harry's POV
"Σήκω επιτέλους, μαλάκα" ακούω μια φωνή, αλλά τα αυτιά μου βουίζουν και το κεφάλι μου σφυροκοπάει. Θεέ μου, νομίζω ότι πεθαίνω.
Νιώθω σαν κάποιος να έβαλε ένα μαύρο πέπλο πάνω από τα βλέφαρα και ανοιγοκλείνω τα μάτια μου πολλές φορές, πριν τα ανοίξω τελείως, προσπαθώντας να αγνοήσω την θολούρα από μπροστά μου.
Ανασηκώθηκα απότομα από το κρεβάτι, όταν το πρόσωπο μου ήρθε σε επαφή με κρύο νερό και επιτέλους μπορούσα να αναγνωρίσω τι έβλεπα. Ο Λούις μάζεψε τα ρούχα μου από το πάτωμα, πριν μου τα πετάξει στην μούρη και κοίταξα κάτω το άσπρο σεντόνι, για να δω την γύμνια μου. Γαμώτο, γιατί είμαι γυμνός;
"Σήκω" επαναλαμβάνει ο Λούις με ένα σκληρό τόνο, λες και με μισεί. Όταν με πλησίασε, νόμιζα ότι θα μου πετάξει και άλλο κουβά νερό, αλλά τον είδα που έδιωχνε δύο κοπέλες από το δωμάτιο. Τι σκατά έκανα;
Προσπαθούσα να θυμηθώ κάτι από το χθεσινό βράδυ, αλλά ο ανυπόφορος πονοκέφαλος έκανε τα πράγματα χειρότερα. Όταν έφυγαν οι γκόμενες - που δεν ήξερα καν γιατί βρίσκονταν εδώ ή εγώ γιατί βρισκόμουν εδώ - ο Λούις έκλεισε την πόρτα με δύναμη και σταύρωσε τα χέρια του, σηκώνοντας το ένα του φρύδι ερωτηματικά.
"Δεν έχεις να πεις τίποτα;"
"Σαν τι;"
"Για παράδειγμα, γιατί πηγές και έκανες παρτούζα;" χλεύασε και τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα. Γαμώτο, γαμώτο, γαμώτο!
"Και για να ξέρεις, σε είδε η Λία και μάλλον της φέρθηκες σαν σκουπίδι, οπότε νομίζω ότι μπορείς να με αφήσεις να σε λέω πλέον μαλάκα"
"Τι λες;" κουνάω το κεφάλι μου.
"Χάρρυ κάνεις μαλακίες και μετά πληγώνεις την Λία, σε λίγο θα την διώξεις οριστικά μακριά σου" κάνει μια παύση. "Αν ήμουν στην θέση της θα σε είχα παρατήσει εδώ και πολύ καιρό"
"Τι στον πούτσο έκανα;" μουρμούρισα στο εαυτό μου και πάλι καλά δεν με άκουσε ο Λούις, γιατί δεν ήθελα να ακούσω να με βρίζει χειρότερα - ακόμα και αν το άξιζα.
"Απλά κάνε μπάνιο και πάμε να φύγουμε από εδώ" έφυγε από το δωμάτιο, κλείνοντας την πόρτα πίσω του με δύναμη. Διάολε, το κεφάλι μου πονάει τόσο γαμημένα πολύ, που εύχομαι να πεθάνω αυτήν την στιγμή.
KAMU SEDANG MEMBACA
Never Together / Sequel To Forever
Fiksi PenggemarBut she was the city and he was the tsunami that destroyed her.