Kendime bile anlatamadığım bir şey var içimde,
Evet zorbayım,
Kabayım...
Özellikle sana karşı...
Sebebini bende anlamamaktayım.
Sorma!Arabasından inerken güneş gözlüğünü çıkardı. Ne işi vardı burada o da bilmiyordu. Ateş’i öldürecekti. Ecrin’i almak da nereden çıktı? Zaten o minik cadı kaç gecedir aklını kurcalıyordu. “Bir şey olmayacak Cem. Sadece onu alıp şirkete götüreceksin. Nerde kaldı bu kız? “ diye kendi kendine konuşmaya başladı.
Evden çıkarken kızın gözleri Cem’e takıldı. Ateş birini göndereceğini söylemişti ama. Cem olacağını düşünememişti. Daha önce bu kadar yakışıklı bir sarışını en son dizilerde görmüştü. Sarışın da sevmezdi şimdiye kadar halbuki. Ama bu adam başkaydı... Kaç gündür sarışınlara takmıştı. Yok tek bir sarışına takmıştı. Üzerindeki siyah gömlek, altındaki koyu renk kot... “Allah yardımcım olsun. “ deyip yanına doğru yürüdü, adamın kendi kendine konuştuğunu gördü. En iyisi şakaya vurmak.
“Delirdin galiba. Kendi kendine konuşmaya başlamışsın. “
“Az daha gecikseydin evet. Delirince de adam öldürüyorum. “
“Delirmişliğin var yani?” deyip kahkaha attı kız.
“İlkimsin güzelim. “ deyip göz kırptı. “Hadi geç kaldık. Gidelim. “
Kesin bugün Ecrin’in sonu olacaktı. Ölecekti. O nasıl bir göz kırpmaydı. İnsafsız. ‘Ben kimin duasını aldım da şu ilah karşıma çıktı. Düşünme düşünme o çapkının teki. Tek derdi kızlarla gönül eğlendirmek. Ama bende eğlenceyi severim yani sonuçta. “
“Müzik sever misin? “
“Hayır sevmem. “
“Sevmez misin? “
Ne saçmalıyordu. Aklından geçenlerle gerçekler karışıyordu bu adamın karşısında. “Yani şaka yaptım. Elbette severim anlamında”
“Ha, tamam. Gökhan Tepe? “
“Olur bayılırım. Gerçi sarışın severim ben.“ Ne diyordu ya. Akli dengesi gitti. ‘Hay ağzımı... ‘ adam resmen kahkaha atıyordu.
“İyi sevindim. Genelde kızların ‘esmer erkek’ takıntıları var da. Bu alanımı daraltıyor. “
“Üstüne alınma seni kastetmedim. “
“Üzülürüm ama. Benim neyim eksik diğer sarışınlardan. “
“Eksiğin yok maşallah da... “ Allah’ım sana geliyorum. Bu adam ayarları ile oynamıştı. “Gülme. Gülme Cem. Burada düğme mi var. Ben bu kadar patavatsız olamam ya. “
“Biz ona etkilenme diyoruz canım. “
“Deme bir şey. Sus tamam konuşma artık. “
Şirkete gidene kadar konuşmadılar. Adam arada bakıp gülüyordu sadece. Şirkete geldiklerinde Ecrin onu beklemeden indi arabadan. Asansöre bindiğinde adam onu yetişti. Yukarı birlikte çıktılar. Ateş’in odasına girdiklerinde, Ecrin burnundan soluyordu.
“Hayır yani enişte dedik bağrımıza bastık. Gönderecek başka adam mı yoktu koskoca holdingde de bu adamı gönderdin. Kastın mı var bana? “ bu kızlar ne çok konuşuyordu.
“Ne oldu Cem?”
“Valla bilmiyorum abi. Bir şey yapmadım ben. Kendi neredeyse aşkını ilan edecekti. “ deyip kahkaha attı.
“Bu çıksın dışarı. “
“Üzgünüm ama konu onunla ilgili. Sonuçta halkla ilişkiler müdürümüz o. Sende onun yeni yardımcısısın. “
İkisi aynı anda.
“NE? “ diye bağırdı. Cem eğlenirken. Ecrin sinirden kızarıyordu.
“Olmaz kabul etmiyorum. “
“Hah, canım müdür benim. Dur önce ben kabul edeyim. “
“Bana bak! “
“Tamam yeter. Cem kes ukalalığı. Ecrin sen de işle özel hayatı karıştırmazsan sevinirim. Cem o kadar da çekilmez değil inan. “
“Denerim. “
“Güzel. “
“Vay, tavıra gel. Bir de kendi deneyecek. “
“Sus Cem. “
“Pazartesi başlayabilirsin Ecrin. Bu 2 günde evraklarını tamamlarsın “
“Peki enişte. Bu arada dün Yağmur’a yaptığın jest harika. Şahsen çok taktir ettim. “
“Sen ne ara duydun? “
“Ne sürprizi? “
“Yok bir şey. “
“Ateş Yağmur’a evlenme teklifi etmiş. “
“Ne? Abi iki gün sonra nişanınız var ne evlenme teklifi. “
“Sanane. “
Cem kahkaha atmaya başlamıştı. “Abi bildiğin cıvık aşıklara döndün ya. “
“Sanane dedim Cem. Kes sesini. Yersin yumruğu. Seni de göreceğiz. “
“Aman Allah korusun. Ben almayım. Daha neler.“ dedi çarpık bir gülümseme ile.
İşte Cem Ernez buydu. Uslanmaz, çapkın ve sadakatten yoksun. Ecrin yüreğine yalvardı o gece. ‘Uzak dur! ‘ dedi.
‘Kırar o seni. Kırar da varlığından bi haber yaşar. Onda kalp yok. Onun için kadın bir bedenden ibaret. ‘ bunları saydı da. Kalbi çoktan Cem’in limanlarına demir atmıştı. Cem ise o gece düşündüklerinden nefret ederek sokaklara attı kendini. Artık Ateş de onunla gelemeyeceğine göre, sevgili ikizi de Gamze yüzünden gelemeyeceğine göre tek çıkacaktı. “Aptallar. Aşkmış. Hepiniz aptalsınız. “ diye söyleniyordu. Kendini sabah kumral bir kadının yatağında buldu. ‘Kumral mı? ‘ bir daha kadına döndü baktı. Dün içkiyi fazla kaçırmış olmalı. Yoksa kendisi kumral kızlardan asla hoşlanmazdı. Özellikle o kumral cadı Ecrin’den sonra. “Lanet olsun!” deyip yataktan kalkıp, üstünü giyip, kaçarak çıktı oradan. Evine geldiğinde kendini duşun altına attı. Resmen kadınla sevişirken Ecrin’i düşünmüştü. Bunu inkar etmenin anlamı yoktu. Onu istiyordu ve elde etmeden bu ateşi sönmeyecekti. Cem Ernez’in elinden kim kurtulabilmişti ki? Evet, nasılsa bir kere birlikte olduktan sonra biterdi hevesi.
Duştan gülümseyerek çıktı. Tek farkı biraz çaba harcaması gerekiyordu. Azıcık daha.Nişan akşamı
Yağmur aynaya son kez baktı. Ecrin’le alışverişe çıkmanın yararları diye düşündü. Bu kız kesinlikle çok zevkliydi. Üzerine ikinci bir beden gibi yapışan, altın rengindeki elbise kalçasına kadar olan dekoltesi ile harika görünüyordu.
“Geldi. Hazır mısın? “ diye cırladı Ecrin.
“Hazırım.”
Kapı hızla açıldı. Elbette sevgilisinin harika olacağını biliyordu ama bu kadarını tahmin etmiyordu. Kalbi duracaktı.
“Çok güzelsin. “
“Teşekkür ederim. Sende harikasın.”
Yüzükler takıldığında ikisi de gözlerinin içine bakıyordu. Çok mutluydular.
Köşede duran Ecrin’nin yanına yaklaşan Cem “Darısı başına güzellik. “ dedi.
“Allah korusun. Seninle nişanlanacağıma bekar kalırım daha iyi. “ dedi adamın yüzüne bakmadan. Adam kahkaha attı.
“Ben kendimi kastetmemiştim ama... Aklındaki bensem demek ki... “ keyfi bayağı yerine geldi. Kızın aklı ondaydı.
Ecrin yüzünü nereye koyacağını bilemedi.
Cem birden Çağla'nın olduğu yere baktı ve yanında Tamer Enver’i gördü. Çağla'ya resmen yiyecek gibi bakıyordu.
Cem durdu ve güldü. Ateş’in yanına yaklaştı ve eğildi.
“Ne yaptın lan, aşkı mı becerdin de bu kadar aşık peyda oldu? “ dedi gülerek. Ateş de gülümsedi. “Kısmetinizi açtım işte daha ne. “ dedi gülerek. Sevgili nişanlısına baktı. O kız onundu. Bir tek onun. Ne kadar da güzeldi arkadaşları ile eğlenirken. Bu gece büyüleyiciydi.
Cem elini uzattı “Bu kaba ama yakışıklı adamla dans eder misiniz? “ dedi.
Ecrin eline baktı bir süre. Elini tuttu ve kalktı. Sessizce dans ettiler. Sessiz ama çok gürültülü. Kalpleri gümbürdüyordu. Gözleri susmuyordu ve elleri fazla gevezeydiler. İkisi de aynıydı bu gece. Ama sadece bu gece...
Yarın yine eskisi gibi dalaşacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TANEM / Y.S.S. II - FİNAL
RomanceGörücü mü? Asla, diyordu Ateş... Ta ki adının anlamını kalbinde hisseden o kızı görene kadar... Durakta her sabah fotoğraflarını bir sapık gibi çektiği kızı... Yağmur'u... Sevgilisinin onu aldattığını ve aslında onu sevmediğini öğrenen Yağmur, o kar...