Elele göğüs gerdik her şeye,
Artık aşkla yaşıyoruz.
Sen hayatımdasın ve tamamlandık,
Mutlu sonlara imza atıyoruz."Sana inanmıyorum Ateş ya!"
"Bebeğim vallahi ben değil."
"Gözümle gördüm Ateş. Göğsüne tıkıştırıyordun dolarları."
"Yok Euro o."
"Ateş!" diye kükredi kadın.
"Bebeğim ama yeter artık. "
Üstüne yürüdü. "Sabrım bitti kadın. Yeter!"
"Uzak dur Ateş. Valla doğururum."
"Bir adım bile uzak durmak yok bundan sonra." Deyip kızı belinden tutup kendine çekti. "Seni bir güzel yıkayalım mı önce?"
"Hayır!"
"Özledim Yağmur." Deyip, başını boynuna gömdü. Bu hareketi ile kadın eridi.
"Ateş!" diye inledi ve adam kucağına alıp, odaya çıktı.
Sabahın ilk ışıklarına kadar uyumadılar. En son Yağmur direnmeyi bırakıp, adamın kokusuna teslim oldu.
Uyandığı zaman kapının önünde adamın onu izlediğini gördü. Üstü sıyrılmıştı ve adama seyirlik bir manzara sunuyordu.
Kız gerilince daha fazla açıldı.
"Bugün yataktan çıkmaya niyetiniz yok her halde bayan Polatlı."
"Çok yorgunum, Allah'tan düğün yarın."
"Tanem?"
"Efendim?"
"Düğünden sonra ufak bir tatile gidelim mi?"
"Olabilir."
Adam kocaman bir gülümseme bahşetti kadına.
Kahvaltılarını ettikten sonra "Bugün seninim bayan Polatlı, ne istersin?"
"Hım, bilmem."
"Sinema?"
"Çok klişesin Polatlı. İlk buluşmada sinema. Çok banal."
"Bak sen... O zaman daha ateşli, daha heyecanlı planlar yapalım."
"Bu da edepsiz oldu." Deyip kahkaha attı.
"Buldum, çocuğumuza alışveriş yapalım?"
"Cinsiyetini bilmiyoruz."
"Of, ne yapmak istersin?"
"Aslında..." deyip gözlerini kırpıştırdı "Birlikte doktora gidelim mi?"
"Neden?"
Kadın gözlerini yere eğdi. "Ben seninle gitmeyi çok istiyorum. Hep tek gittim ve-"
Adam kızı tutup göğsüne bastırdı. "Özür dilerim. Çok özür dilerim."
Birlikte hazırlanıp çıktılar. Hastahaneye girdikleri an, Ateş sımsıkı tuttu elini.
Bir süre bekledikten sonra içeri girdiler. Ateş doktorla tanışırken suratı asıldı. Yağmur'a eğilip, "Bu erkek?" dedi.
"Kes Ateş." Sedyeye uzandı ve karnını açtı. Adam jeli karnına sürdü ve bir süre karanlık olan ekrana baktılar.
"Evet işte." Dedi doktor.
"Hani ben göremiyorum."
"Şurada." Dedi bebeği göstererek. "Cinsiyetini öğrenmek istiyor muyuz?"
"Evet tabi ki." Dedi Ateş heyecanla.
"Bir prens geliyor."
"Er... Erkek mi?"
"Evet."
"İnanamıyorum Yağmur tanem. Oğlumuz olacak."
Dışarı çıktılar, ikisi de gülümsüyordu.
"Tanem, annenle babanla-"
"Bana onlardan bahsetme, o kadar şey yaşadım umurlarında olmadı."
"Peki."***
"Günaydın."
"Bana günaydın deme Cem ve kapat telefonu."
"Ya Ecrin yapma. Lütfen!"
"Ne lütfen ya? Sen beni aldattın! Ama dur açıklayayım, sen zaten bana sadık olacağına dair söz vermemiştin öyle değil mi?"
"Ecrin yapma! Dün hepimiz çok içmiştik."
"Ne yani her içtiğinde beni aldatacaksın ve ben sesimi çıkarmayacağım öyle mi?"
"Bir daha olmayacak. Hadi artık aç şu kapıyı."
Kız yataktan çıktı ve kapıya gitti. Kapıyı açtığı an ağzı açık kaldı. Bütün veranda mor lalelerle doluydu.
"Mor laleler..." dedi kız.
"Evet, ilk görüşte aşk demek..."
"Cem..."
"Kaçmak istedim Ecrin, ama olmadı. Korktum. Çok korktum. Ama senden uzak kaldıkça asıl korkumun bu olduğunu anladım. Sensizlikten daha çok korktum. Anladım ki ben sana ilk görüşte aşık olmuşum. Aptalım ki fark edemedim ve ben seni kaybetmek istemiyorum. Ömrümün sonuna kadar benimle yaşar mısın? Benimle evlenir misin Ecrin'im?"
"Cem? İnanmıyorum. Cem Ernez bana evlenme teklif ediyor."
"Ecrin dalga geçmeyi bırak ve cevap ver. Yoksa sen bana teklif edeceksin."
"Yüzük?"
Adam alnına vurdu. "Yüzük evet." Cebinden kutuyu çıkardı, açtı ve kıza uzattı. Yüzük çok zarifti.
"Senin için bizzat tasarladım." Dedi adam.
"Sen mi?" dedi kadın kaşları havada.
"Tamam azıcık yardım almış olabilirim. En azından fikir benim."
Mor pırlantalardan oluşan lale kadını büyülemişti. Yüzüğü parmağına taktı ve adama sarıldı.
"Seni seviyorum kadın."
"Bende seni seviyorum aptal."
"Cevap Ecrin cevap?"
"Evet tabi ki."
Adam kızı taşıyıp içeri girdi. "Kutlamak lazım o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TANEM / Y.S.S. II - FİNAL
RomanceGörücü mü? Asla, diyordu Ateş... Ta ki adının anlamını kalbinde hisseden o kızı görene kadar... Durakta her sabah fotoğraflarını bir sapık gibi çektiği kızı... Yağmur'u... Sevgilisinin onu aldattığını ve aslında onu sevmediğini öğrenen Yağmur, o kar...