Şarkı: Hey Mama (CBX)
2 saat olmasına 1 dakikamız vardı ve kapıyı açıp içeri girdik. Karşımız da Xiumin oppa vardı beklendiği üzere
Tam zamanı tebrikler. dedi
Teşekkürler dedik topluca gülerek odaya çıktık uyku vaktiydi artık ve hepimiz hazırlanıp yattık.
2 GÜN SONRA
Bugün gideceklerdi onun için toparlanıyorlardı. Hepimiz üzülmüştük. Akşam saat 6 da uçakları kalkacaktı. Son 6 saatleri vardı bizle olmaları için.
D.o.dan
Ece ve Buse'nin yüzlerinden düşen bin parçaydı. Ne kadar belli etmemeye çalışalar da ben farketmiştim. Yavaş yavaş zaman azalıyordu.
4 SAAT SONRA
Eceden
2 saat kalmıştı. Eşyalarını arabaya yerleştirmiştik bile sadece makyajlarını tazeliyorlardı daha sonra da çıkacaktık. Herkes hazırdı yarım saattin sonunda. Erkeklerle vedalaşmaları da yarım saat sürmüştü 12 erkekle 6 kız vedalaşıyordu sonuçta. Vedalaşmaları bitince arabaya geçtiler arkalarından Buse ve bende. Ne kadar gülsekte ağlayacaktık biliyordum.
YARIM SAAT SONRA
Havaalanındaydık valizler uçağa çoktan konmuştu. 20 dakika sonra bineceklerdi. Son 10 dakika kala vedalaştık. Onlar uçağa bindiler biz ise uçağın kalkmasını bekledik. Uçak kalktıktan sonra da arabaya gidecekken haberciler etrafımızı sardı.
Ne yapıyorsunuz burda?
Kimi uğurladınız?
Sevgilileriniz mi gitti?
Nolduğunu anlamamıştık. Kendimize geldiğimiz de gülümseyip;
Arkadaşlar sorularınızı tek tek sorun lütfen. dedim
Neden burdasınız?
Türkiye'den misafirlerimiz geldi onları gönderdik o yüzden buradayız.-Buse
Anladım. Peki hayranların merak ettiği sorulardan biri ne zaman comeback yapacaksınız?
Şirket gereken açıklamayı yapacaktır. Biz bisey diyemeyiz bu konu da. Ama programlarımız başlayacak haftaya onlarda da söyleyebiliriz. dedim
Türkiye'ye gitmiştiniz dizi çekimine diziniz nasıl geçti?
Güzel geçti. Korece'ye çevrilecek izleyebilirsiniz.-Buse
Sorularınız bittiyse gitmemiz gerekiyor.İyi günler.dedim
Aralarından geçip arabaya bindik. Eve geldiğimiz de üyeler sofrayı hazırlamışlardı.
Oh geldiniz mi kızlar?-Kris
Geldik.-Buse
Ellerinizi yıkayın da gelin yemek yiyelim.-Kris
Tamam. Dedik
Daha sonra da ellerimizi yıkayıp üstümüzü değişip aşağı indik.
Hepsi oturmuş bizi bekliyordı.
Hadi oturun da yiyelim.-D.o.
Tamam dedik ve oturduk. Herkes yemeğini yiyip odalarına çekilmişti ve uyumuştu.
~~~~~~~~
Sabah saat 8 di kalktığımda. Kahvaltıyı hazırlayıp milleti uyandırdım. Zor kalkan 2 kişi vardı bu sefer. Biri beklendiği üzere Kai diğeri ise Chanyeol'du.
İlk Kai'yi uyandırdım. Krystal geldi diyerek. Su döksem de uyanmamıştı. O yüzden bu yöntemi uygulamıştım. Daha sonra Chanyeol'un odasına girmiştim. Herşeyi yapmış öpücük dahi kondursam da uyanmamıştı. Ben de son çareyi ayrılalım demekte bulmuştum ne hikmetse uyanmıştı. Beklemiyordum.
Ece?
Efendim Yeolie~~
Sen benden ayrılmak mı istiyorsun?
Evet.
Neden?
Uyanmıyorsun hemen.
Tamam hemen uyanıcam. Ayrılmayalım.
Şakaydı ayrılmayalım.
Kaçıcan mı kovmalıyım mı?
Ben kaçıyım sende aşağı gel kahvaltı yapıcaz.
Tamam.
Chanyeol'u oda da bırakıp aşağı indim. Herkes sofranın başında oturmuş bizi bekliyordu ama Chanyeol hala gelmemişti.
Günaydın deyip yerime oturdum. Onlar da günaydın derken.
Sevgilin nerde?-Chen
Geliyor.
Anladım.-Chen
Bişey mi oldu? diye sordum.
Hayır-Chen
Chanyeol gelsin konuşalım.-Suho
Tamam.dedik
Chanyeol de gelmişti sonunda. Hepimizin dikkati Suho oppadaydı.
Bildiğiniz gibi bugün çalışmaya başlayacağız. Şarkılarımıza 3 şekilde çalışmamız gerekiyor. Türkçe, Korece ve Çince olmak üzere. İçlerinde bizim için zor olan Türkçe olacak. Kızlar içinde Çince. O yüzden ilk Türkçeye çalışacağız. Yemeğinizi yiyin gidiyoruz çalışmaya.
Peki dedik ve hazırlanıp çıktık. Hepimiz şirkete vardığımızda çalışma odasına gittik. Orda LSM ve görevliler vardı. Ellerinde kâğıtlarla bizi bekliyordu. LSM konuşmaya başladı:
Suho anlatmıştır zaten. Bunlar da şarkılarınız en üsteki ana şarkı. Yapabilirsiniz bunu ben eminim. dedi ve odadan çıktı.
Görevliler de bize kağıtları verdi ve onlar da çıktı. Sadece nasıl söylememizi gösterecek kişiler vardı ve hepsi Türk'tü. Onlar gösterdikten sonra bizde yaptık. Benle Buse tamamdık ama çocukların biraz daha çalışması gerekiyordu.