Sonunda üyelerle geçireceğimiz 5 gün bitmişti. Şimdi tek başıma ya da üyelerden biriyle geçirecektim ama bugün arkadaşımla buluşacaktım.
Aşağı inip kahvaltımı yaptım. Daha sonra üyelerle salona geçip bugün ne yapacağımızı konuştuk.
Sizle gezmem bittiğine göre sevgilimle gezebilirim-Sehun
Ben tek takılıcam-Baekhyun
Bende-Kris
Ve bende-Suho
Luhan ve ben takılıcaz-Xiumin
Uyuycam çok yordunuz beni-Kai
Tao'yla takılıcam-D.o.
Evde durup şarkı yazıcam-Lay
Ben arkadaşımla buluşucam, dedim.
Hangi arkadaşın?-Chanyeol
Tanımazsın.
Peki. Madem Ece hanım arkadaşıyla buluşacak bende Chen'le takılırım. Demi Chen?
Evet.
Herkesin planını öğrendiğimize göre gidin hazırlanın-Xiumin
Hazırlanıp hızlıca evden çıktım. Zaten yeterince geç kalmıştım. Buluşacağımız yere geldiğimde orda olduğunu gördüm. Selamlayıp yerime oturdum.
Geç kaldığım için özür dilerim, dedim.
Önemli değil bende biraz önce gelmiştim.
Gülümsedim.
Ne içersin?
Kahve alırım.
Tamam, dedi ve söyledi garsonlardan birine.
Yüzünü gizlemen gerekmiyor mu?
Hayır o zaman daha çok dikkat çekerim hem.
Sevgilin bi erkekle buluştuğun için bişey demeyecek mi?
Tanımazsın deyip geçiştirdim söyleseydim çıkamazdım evden.
Anladım.
Kahvelerimizi içip biraz daha sohbet edip kalktık.
Şimdi ne yapıyoruz? diye sordum.
Gezelim bence öyle.
Olur.
Biz öylesine gezip eskilerden konuşurken önümüze Got7'den Bambam'la Jackson çıktı.
Ece?-Jackson
Sunbae.
Ne yapıyorsun burda?
Arkadaşımla geziyordum. Siz napıyorsunuz?
Ben'le sizli bizli konuşmana gerek yok. Bambam'la da. Demi Bambam?
Evet.
Peki ama sonuçta bizden önce çıkış yaptınız.
Eğer seni Exo'dan ayrı görürsem evet ama görmezsem benim sizli bizli konuşmam gerekiyor aramızda öyle şeylerin lafı olmaz hem.
Peki oppa, deyip gülümsedim.
Chanyeol hyung'un haberi var mı?-Jackson
Var ama erkekle gezdiğimden haberi yok. Sizi o peşime takmış olamaz demi?
Hayır. Sadece sorayım dedim.
Peki inanıyorum zaten yapmaz o.
Sonra görüşürüz o zaman.
Görüşürüz, dedim ve gittiler.
Chanyeolden
Chen'le gezerken Jackson aradı.
Efendim Jackson.
Hyung Ece'yi bi erkekle gezerken gördüm aranızı bozmak istemem ama öyle gördüm.
Ne demek erkek? Ne yapıyorlardı?
Arkadaş arkadaş geziyorlardı. Kai'yle Chen hyung'la nasıl geziyorsa öyle geziyordu diğer gruplardan Hyuk'la falan nasıl geziyorsa öyle.
Tamam o zaman sorun yok. Haber verdiğin için sağol Jackson.
Önemli değil hyung.
Dedi ve kapattım.
Noldu diye bana bakıyordu Chen.
Ece erkekle geziyormuş.
Ece'ye güvenmiyor musun?
Güveniyorum.
Tamam o zaman biz kendi işimize bakalım.
Eceden
Yorulmuştuk ve açıkmıştıkta. Bu yüzden benimde yiyebileceğim bir yere girdik ve sipariş verdik.
Ece.
Efendim.
Aniden masanın üstüne koyduğum elimin üstüne elini koydu. Çekmeye çalışamda izin vermedi bana göre güçlüydü.
Sadece beni dinle.
Dinliyeğicem ama elimi bırak.
Hayır. Sana 7 yıldır aşığım. Bizim sınıfa ilk geldiğin günden beri. Bir tek benim yanım boştu sende geldin benim yanıma oturdun. Daha sonra yakınlaştık seninle. Şarkıcı olmak için buraya geldiğini çocukluk arkadaşını bulmak için şarkıcı olmak istediğini söyledin. Bende mesleğini kötüye kullanma dedim. Daha basit yolları olduğunu da söyledin onu annesini arıyarakta bulabileceğini söyledin. Onun da şarkıcı olmak istediğini hatta olduğunu söyledin ama nerde hangi grupta olduğunu bilmediğini söyledin. Bilsen bile ona ulaşmanın imkansız olduğunu. Sende kendi emeklerinle bulmak istediğini söyledin o yüzden. Buldun şimdi ve aynı gruptasınız o gruptan sevgilin de var ama bunlar alakasız diyeceğim şeylerle. Bahçeye sana aşkımı itiraf etmeye geliyordum. Sende kızlarla konuşuyordun. Adımın geçtiğini duydum benim hakkımda konuşuyordunuz. Bana o gözle bakmadığını benim de sana o gözle bakmayacağımı söyledin. Sustum 7 yıl boyunca. Seni unuturum sandım olmadı ilişki haberin açıklandığında beynimden vurulmuşa döndüm. Weekly idolde bunlardan hiçbiriyle çıkmam demiştin o zaman mutlu olmuştum. Şimdi sana olan aşkımı itiraf ediyorum. Kabul etmeyeceğini bile bile.
Dedi ve elini elimin üstünden çekti. Kendime gelip masadan kalktım ve onu orda bırakarak eve doğru koştum. Ne diyeceğimi ne yapacağımı bilmiyordum. Sadece eve doğru koşuyordum.
Koştum, koştum ve sadece koştum... Sonunda evin oraya geldiğimde içeri bu halde girersem birşey olduğunu anlayacakları aklıma geldi. O yüzden bakkala uğrayıp su alıp parka gittim. Bir yere oturup suyu içtim ve birazını sağ elime döküp yüzümü yıkadım. Kore'deki en yakın arkadaşım bana benden hoşlandığını söylemişti sevgilim olduğu halde. Bu kadar etkilenmem normal miydi? Chanyeol'u seviyordum hatta ona aşıktım. Neden bu kadar etkilenmiştim? Şaşırdığım içindir büyük ihtimal. Kesinlikle şaşıdığım için. Biraz daha kendime gelip eve doğru gittim. Anahtarımı çıkarmadan önce kapı Chanyeol tarafından açılmıştı. Gülümseyip odama geçtim. Duşa girip suyun beni rahatlatmasına izin verdim yarım saat kadar oyalandıktan sonra üstümü giyinip banyodan çıktım saçlarımda havluyla. Saç kurutma makinesini alıp banyoya geri dönecektim ki odama Chanyeol gerdi. O bana bakıyordu ben ona bakıyordum.
Birşey mi diyeceksin oppa?
Diyeceğim.
Elindeki resimleri gösterdi. O çocuğun elimi tutarken çekilen resimlerdi. İyi de bunu nerden ve nasıl öğrenmişti?
#############.
1K'ya özel bölüm. Hepinize teşekkür ederim 1K okunma için. 😘😘😘😊😊😊