1 hafta da yapabildiğimiz kadar yemek yapmıştık. Sonunda ramazan gelmişti. Şuan Türkiye de olmamız gerekiyordu ama bu sefer hep birlikte Kore de olalım demiştik. Hiçteyse 1 hafta. 1 hafta sonra Türkiye'ye dönmeyi düşünüyordum. Ailemi özlemiştim çünkü. Saat çoktan 2 olmuştu. O yüzden çocuklara kahvaltı hazırlayacaktım. Exo'nun oruçla imtihanı başlasın o zaman. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra hepsini kaldırmaya gittim hep beraber kahvaltımızı yapıp yattık. Sabah ki hallerini merak ediyordum.
//////
Kalktığım da saat 1'di. Herkes yeni yeni uyanıyordu. İlk kalkanlar Suho, Lay, D.o. ve Kris oppaydı.
Ece, ben açıktım.-Lay
Şimdiden mi?
Evet, hadi yemek yiyelim.
Daha saatler var.
Anlamıyorum, müslüman olmadığımız halde niye oruç tutuyoruz?-Kris
İler de müslüman olursanız zorluk olmasın diye.
Öyle mi?
Öyle.
Üyeler teker teker uyanıyordu. Uyanmayan 2 kişi vardı sadece. Kai ve Tao'ydu. Elinde sonunda uyanacaklardı. Saat çoktan 5 olmuştu. 1 saat sonra yemek hazırlayacaktım.
####
Saat 6 olduğunda herkes kalkmıştı ve ben mutfakta yemek hazırlıyordum. Lay oppayla hazırlamıştık ama yorulmuştum yine de. 14 kişiye hazırlamak zordu. Her gün iki kişi hazırlayacaktı 1 hafta boyunca.####
Çoktan ezan okunmuş ve yemeğimizi yemiştik. Allah'tan fazla sızlanmamışlardı. İlk gün böyle geçmişti. Diğer günler de aynı şekilde geçmişti. Şimdi de Türkiye'ye dönmek için toparlanıyorduk. Eşyalarımı hazırlamıştım. Bavulumu aşağı indirmiş Buse'yi bekliyordum. O da geldiğinde taksiye binip havaalanına gitmiştik.
////
Sonunda Türkiye'deydik. Buse kendi evine gitmişti ben kendi evime gelmiştim. Annem de babam da bu sefer evdeydi. 3-4 hafta beraber geçirecektik. Akşam yemeğimizi yemiş ve şu uzun süredir yapamadığımız aile toplantısını yapacaktık.
Buseden
Evime gelmiştim. Baya yorulmuştum. Yemeği yeyip aile toplantısına başladık. Aile toplantısı değildi bu, Sehun ve bendim. Ne zaman evlenecekmişsiz falan.
Anne, baba. Üniversiteyi daha yeni bitirdim. 2 yıldır çıkıyor olabiliriz. Her dakika görüşüyor da olabiliriz ama ben evliliğe hazır değilim. Ben sahneye çıkmayı, hayranlarımla göz göze gelmeyi, resim çektirmeyi, imza vermeyi seviyorum. En önemlisi de ben şarkı söylemeyi ve dans etmeyi seviyorum. Evlendikten sonra zaten bunların hiçbirini yapamayacağım. Çocuğum olacak onu kime emanet edeceğim? Hazır olduğumda zaten size söyleyeceğim. Zorlamayın şimdi lütfen.
Sehun ne diyor, dedi annem.
Kararıma saygı duyuyor.
Anladım. Bırakalım çocuklar istediklerini yapsın.
Tamam istediklerini yapsınlar, dedi babam.
Her ikisine de teşekkür edip odama geçtim. Zaten yol yorgunuydum ama sahura kadar Sehun'la konuşacaktım.
Eceden
Konu yine evlilikti.
Annecim, biz 1 yıl sonra falan evleniriz anca. Ben işimden vazgeçmek istemiyorum.
Evlenme teklifini niye kabul ettin o zaman?
Sultanım, evlenme teklifini kabul ettim diye 1-2 ay sonra evlenecek halimiz yok ya.
Ne yaparsanız yapın. Uyumaya gidiyorum ben.
İyi uykular.
Babam çoktan yatmıştı. Bende salonda oturmuş Kakaotalktaki gruba mesaj atmıştım. Diğerlerini bilemem ama Chanyeol ve Sehun uyanıktır umarım.
Kakaotalk;
Selam.-Ece
Ece Hanım mesaj atarmıydınız buraya?-Xiumin
Xiumin Bey, ben buraya mesaj atardım da siz niye uyumadınız?-Ece
Siz olmadan nasıl oruç tutacağız görelim dedi . Yedik yemeğimizi falan şimdi de oturuyoruz.-Xiumin
Görsem inanmam. Siz biz olmadan oruç tutacaksınız.-Buse
Evet, tutacağız.-Kris
Allah kabul etsin o zaman Beyler-Ece&Buse
Sizinde kızlar.-Exo
Ece&Chanyeol özel konuşma;
Sevgilimi özledim.
Ben de seni özledim oppa.
Gelsem mi oraya?
Hayır, bu sefer babam evde.
Bence aileleri tanıştırmalıyız.
Boşuna yorulmasınlar annemler oraya gelecekler.
Neden?
Buse'nin ailesiyle tatile çıkmak istemişler, oraya geleceklermiş.
Tamam gelsinler.
Uyu artık.
Uykum yok.
Seni tanıyorsam bu saatte bilmem kaçıncı rüyanı görüyor olurdun. Hadi uyu.
Tamam uyuyorum. İyi geceler bebeğim.
İyi geceler birtanem.
Sehun&Buse
Meleğim.
Efendim.
Nişanlansak mı?
Hayır. Erken Sehun erken.
Tamam ya. Beni seviyorsun değil mi?
Hayır.
Ne?
Sana aşığım ben.
Ben de sana aşığım.
İyi geceler, hadi uyu.
Tamam uyuyorum. İyi geceler.
Ece&Buse
Buse beni arasana müsaitsen.
Arayayım.
Telefon konuşması
Buse arayınca hemen açtım.
Chanyeol aileleri tanıştıralım diyor. Diyor ki; biran önce evlenelim.
Sehun da nişanlansak mı, diye sordu.
Ailem de bir yandan sıkıştırıyor.
Benimkiler de.
Erken evlenmek istemiyorum.
Ben de.
Buse'yle saatlerce konuşmuştuk. Akışına bırakmaya karar vermiştik ve sahur vakti gelmişti. Yemeğimizi yeyip yatmıştık.
######
Ramazan bayramınız mübarek olsun. İyi bayramlar.~