Chenden
Nasıl demişti Lay hyung. Anlatacaktım ama merak etsinler diye oyalanacaktım.
Anlatacağım ama ondan önce bilgisayarımı getireyim.
Kalkıp bilgisayarımı aldım ve içeri geçtim bilgisayar açılırken anlatmaya başladım.
Size lavaboya gidiyorum demiştim ya.
Evet-Kai
Gitmedim.
Gitmedin mi? Neden?-Sehun
Sehun bi susta anlatsın.-Suho
Tamam hyung ya.
Neyse gitmedim kayıt odasına gittim ve Ece'nin o çocukla konuştuğu saatlerin kaydını aldım. Tabi yalvarmam gerekti. Bunun için beni yemeğe götürebilirsiniz. İzin veriyorum.
Chen abartma da ne konuştuklarını söyle.-Chanyeol
Tamam be ama senin görmen iyi olmayabilir. Neyse ben açamda. Sen karar ver.
Açtım ve izlemeye başladılar. Onlar bunu ben onları izledim. Şaşkınlardı ben de ilk izlediğimde öyleydim. İzlemeyi bitirince hepsi bana döndü.
O çocuğu geberteceğim.-Chanyeol
Sakin ol. dedim
Chanyeol haklı ben de o çocuğu geberteceğim.-D.o.
İkiniz de sakin olun ve oturun yerinize.-Suho
Tamam hyung deyip oturdular.
Yarın Ece'yle konuşuruz bu konuyu şimdi yatın.-Kris
Kris hyungun demesiyle hepimiz yataklarımıza gittik.
------
EcedenSabah erkenden kalkmıştım. Sofrayı hazırlayıp herkesi uyandırıp sofraya oturmuştum. Diğerleri de tek tek geliyorlardı. Herkes geldiğinde başladık.
Ece, anlatacağın birşey yok mu?-D.o.
Yok.
Bizim var ama.-D.o.
Anlatın o zaman dinliyorum.
Ece o çocukla ne konuştuğunuzu biliyoruz.-Chanyeol
Nasıl?
Boşver orasını. Bir daha geldiğinde söylüyorsun.-Chanyeol
Tamam.
Herkes yemeğini bitirdi ve şirkete gittik. Dünden farklı değildi. Tek farklı olan şey 2 gün sonra kayıt yapacaktık. 3 kere aynı kayıt olacaktı. 3 farklı dil de.
Eve gidiyoruz kızlar hazırlanın-Suho
Tamam dedik ve hazırlanmaya gittik.
Buse
Efendim
Ben yürüyeceğim. Katılmak ister misin?
Olur.
Hazırlandık ve bizimkilerin yanına gittik.
Ece ve ben eve kadar yürüyeceğiz. Kız kıza, dedi Buse.
Onaylar alındıktan sonra ilk biz çıktık. Yürürken kafe gördük Starbucks gibi bir yer Buse'yle içeri girip kahvelerimizi alıp oturduk.
Ece?
Efendim.
Anlat.
Dinlemişsin zaten. Neyi anlatıyım?
O çocuğun neden geldiğini?
Beni istiyormuş. Onunla olacakmışım. Chanyeol'u sevmiyormuşum falan filan. Bildiklerim bu kadar.
Anladım ama bana bunun için geldiğini sanmam buraya kadar.
Bilmiyorum. Bize bulaşmasında. Naparsa yapsın.
Anladım.
Sehundan
Hyunglar aralarında o konuyu konuşuyorlardı.
Hyung yalnız gönderdik 2 kızı.-Tao
Evet gönderdik. Buse'yle Ece güçlüler bişey olmaz onlara.-Xiumin
Eve gidebilirmiyiz?-Kai
Hadi gidelim.-Suho
Hepimiz arabaya binip eve geldik. Kai direk odasına çıktı uyumak için. Bende Tao'yla beraber oyun odasına geçtim diğerlerinden haberim yoktu.
Baekhyundan
Chanyeol ve Chen'le birlikte gürültü yapıyorduk. Nasıl mı? Evin içinde koşturarak. Kızlar yokken yapabilirdik gürültü yapmamıza izin vermiyorlardı. Ece Chanyeol'u gürültü yapmaması için kenara çekiyordu. Chen ve ben de Chanyeol yüzünden yapamıyorduk. Anca beraber kanca beraber çünkü. Kris, Luhan, Suho ve Lay hyungta oturmuş birşeyler konuşuyordu. Son olarak Xiumin hyung ve D.o. mutfakta aşçılık görevini devr almıştı her zaman ki gibi.
Eceden
Biz Buse'yle otururken yanımıza biri gelmişti. İlk hayran olduğunu sanmıştık ama bakınca Taha olduğunu gördük. Masadan kalkıp gidecektik ki tehtid etti. Eski sevgilin olduğumu söylerim diye. Oturmaktan başka bi çaremiz yoktu. Böyle bi pisliğin eski sevgilim olduğunu kimsenin duymasına gerek yoktu.
Ne istiyorsun? Para mı? İstediğin kadar veririm peşimi bırak.
Para istemiyorum. Seni istiyorum.
Ben seni istemiyorum.
Bırakmıycam.
Korumalarla gezebilirim o zaman kimse yanıma yaklaşamaz. Sen fanlara dua et gezmiyorum. Buse gidelim.
Tamam. dedi ve tam kalkacakken. "Beni sevgilinle görüştür" dedi.
Ne?
Görüştür işte.
Peki görüştüreceğim.
Ece yapma.
Buse nolacaksa olsun da bitsin artık.
Peki sen bilirsin.
Yarın Haneul parka gel. Orda görüseceksiniz.
Tamam geleceğim.
Buse'yle beraber eve doğru gidiyorduk.
Sen ciddi misin?
Evet ciddiyim. Bizimkilere yarın Chanyeol'le ben gittikten sonra anlatırsın.
Tamam.
Sonunda eve gelmiştik. Yorucu bir gündü ve gidip uyumak istiyordum. Eve girip herkesi selamladıktan sonra odama gittim. Buse de peşimden gelmişti. O da yorulmuş olmalıydı. O yüzden uyku vaktiydi bize. Zaten saat geç olmuştu erkeklerde yatardı bizden sonra.
------------
Hastayım o yüzden bölümü bugün yayınladım. Dün gelecekti aslında. Geç yayınladığım için özür dilerim. 8.bölümde açıklanacak. Sanırım yazdıkça batırıyorum. Sizce Taha ne için gelmeli? Yorumlarınızı bekliyorum. İyi akşamlar 😊