Bugün Exo'nun troll king'inin doğum günüydü. Bugün onun için hazırlanan bir süpriz vardı. Evde yapacaktık doğum gününü. O yüzden Xiumin ve Chen oppa beraber dışarı çıkmışlardı. Bizde hazırlıkları tamamlayacaktık. Gelmelerine yarım saat varken her şey bitmişti. Tek yapacağımız şey kapı çaldığında pastayı mutfaktan alıp salona gitmekti. Zaman geçmek bilmiyordu. Biran önce gelseler keşke.
Gelip zili çaldıklarında mutfağa gidip pastayı alıp ve salona geçtim en önde ben ve Buse arkamızda da diğer üyeler vardı. Salonun kapısını açtıklarında hep bir ağızdan "DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN" diye bağırmıştık. İlk önce şaşırsa da sonradan kendine gelip mumları üfledi ve hepimize sarıldı. Daha sonra da pastayı kesip yedik.
Chen'den
Xiumin hyungla gezmeye çıkmıştık. Xiumin hyung evi severdi dışarı çıkmak istemesi beni şaşırtmıştı. Bu fırsat kaçmaz deyip çıkmıştım. Eve geldiğimizde çıkmasının sebebini anlamıştım. Bugün doğum günümdü benim. Çok güzel bir doğum günü geçiyordum. Pastayı ben getirirken bu sefer Ece getirmişti. Onu yiyorduk. Tabiki de bizim evdeki doğum günlerinde saat 11.30 da yatma kuralı vardı. Şuan tüm üyeler yatmaya gidiyordu ben de arkalarından mecburen. Işığı kapatıp odama çıktım. Kapının önünde bir kutu vardı onu alıp içeri geçecekken üstünde "Odana götürme yere koyup öyle bak" yazıyordu. Ben de dedikleri gibi yaptım ve yere koyup içine baktım. İçinde bir tane kağıt parçası vardı. İçinde de "Odanda daha büyük bir kutu göreceksin ve onu sabırla açmanı istiyoruz." odama girip bu kutuyu kenara bıraktım ve yatağımın üstünde olan kutunun yanına gittim. Kutu hediye paketiyle sarılmıştı ya da hediye paketleriyle demeliydim çünkü açtıkça yeni bir paket çıkıyor. 5 dakikanın sonunda bitirmiştim. Kutuyu açtığımda içinde bir kutu daha vardı. Kutunun üstünde de kağıt. Kâğıtta; "Hep sen mi bizi trolleyeceksin, birazda biz yapalım." yazıyordu. 3-4 tane kutu sonunda bana yazdıkları kağıtlara ulaşmıştım. Şimdi onları okuyacaktım.
İlk başta Xiumin hyungun ki vardı.
İyi ki doğdun dinazor. En iyi arkadaşım kalman dileğiyle. Seni seviyorum.
Ben de seni seviyorum hyung ve senin en iyi arkadaşın olarak kalacağım.
İyi ki doğdun Chenie.~ Gülüşün hiç yüzünden düşmesin. Seni seviyorum.
Bende seni seviyorum Lulu hyung.
İyi ki doğdun Chen. Kuul adam seni her zaman koruyacak. Seni seviyorum.
Ben de seni seviyorum kuul adam. Biliyorum Kris hyung.
Omman doğum gününü kutluyor ve seni çok seviyor. Sorunun olduğunda burda olacağım Chenie.~
Teşekkür ederim Suhomma. Biliyorum burda olacağını. Ben de seni çok seviyorum.
Unicorn seni çok seviyor. Doğum günün kutlu olsun Chen. Her zaman yaralarını iyileştirmek için burda olacağım.
Ben de seni seviyorum Lay hyung. Biliyorum her zaman burda olacaksın.
Doğum günün kutlu olsun dinozor. Her zaman puppy seni güldürmek için burda. Seni seviyorum.
Ben de seni seviyorum Baekie.~ Biliyorum burda olacaksın ve ben de burda olacağım.
Doğum günün kutlu olsun. Yoda seni çok seviyor. Her zaman birlikte şımarmamız dileğiyle.
Teşekkür ederim Chanie.~ Ben de seni çok seviyorum.
Doğum günün kutlu olsun. Seni seviyorum. Nice beraber senelere.
Teşekkür ederim Kyungsoo. Ben de seni seviyorum. Umarım.
Pandan seni çok seviyor. İyi ki doğdun Chen hyung. Mutlu beraber yıllara.
Ben de seni çok seviyorum Tao.~ Evet, mutlu beraber yıllara.
Kim Kai seni seviyor ve doğum günü kutluyor. Mutlu yıllara hyung.
Ben de seni çok seviyorum. Teşekkür ederim.
Maknaen seni çok seviyor ve doğum günün kutlu olsun diyor. Uzun yıllar mutlu olman dileğiyle.
Teşekkür ederim Sehun. Beraber uzun yıllar mutlu olalım. Ben de seni çok seviyorum.
İyi ki doğdun Chen oppa. O güzel sesinle her zaman şarkı söyle. Umarım hayatın boyunca mutlu olursun. Seni çok seviyorum.
Ben de seni çok seviyorum. Teşekkür ederim Ece.
İyi ki doğdun Chen Chen Chen oppa. Güzel sesin ve gülüşünle her zaman bizimle olman dileğiyle. Seni seviyorum.
Ben de seni seviyorum. Teşekkür ederim Buse.
Dediklerimin hepsini içimden demiştim. Dışımdan onlara diyemezdim ki. Sabah olunca herkese teşekkür edecektim. Etrafı toplayıp ışığı kapattım ve uyku moduna geçtim.
----------
İyi ki doğdun Chen. Yüzünden o güzel gülüşün hiç eksilmesin. 5 yıldır bizimlesin ve 50 yılda bizimle ol. Her zaman o güzel sesinle bizi rahatlattığın için teşekkür ederim. Seni seviyorum.