Buse'den
Konserlerimiz bitmiş Kore'ye dönüyorduk. Hala uçaktaydık. Bir gün isyan edeceğim ama neyse. Yolculuk boyunca uyuyacaktım ama bilin bakalım uyumama engel olan neydi? Sehun değildi, midem bulanmıştı. Nedenini bilmiyordum ama Kore'ye kadar dayanabilirmiydim bilmiyordum. Tek dileğim buydu.
////
Saatler sonra Kore'ye gelmiştik. Uçaktan iner inmez lavaboya koşmuştum. Lavabodan çıktığımda karşımda endişeli gözlerle bana bakan Sehun vardı. İyiyim deyip geçiştirmiştim. Eve gittiğimizde herkes bizi bekliyordu. Üstümü değişip yanlarına oturdum. Ben oturduğumda Ece lavaboya koşmuştu. Ben de peşinden koştum ama onun kusmasıyla benimde midem bulanmıştı.
Ece?
Hm?
İyi misin?
İyiyim sen?
İyiyim. Hadi inelim.
Aşağıya indiğimizde sorguya alınmıştık. İyiyiz desekte ikna edememiştik. Yarına devam ederse doktora gideceğiz dediğimizde susmuslardı.
///////
Eceden
1 hafta geçmişti son kusmamızın üzerinden. 1 hafta sonunda daha da artmıştı ve şuan doktora gidiyorduk. Neden olduğunu merak ediyordum. Biraz sonra çağıracaklardı. İlk önce Buse'yi sonra da beni çağırmıştı doktor. Ve ikimizinde 3 haftalık hamile olduğunu söylemişti. Eve gittiğimizde üyeler bize meraklı gözlerle bakıyordu. Söylemenin vakti gelmişti sanırım. Buse söylediğinde tebrik ettiler. Biraz daha oturup yukarı odama çıktım. Peşimden Chanyeol de gelmişti. Yatağa girdiğimde o da gelip yanıma oturdu.
İyi misin, güzelim?
İyiyim de birazcık yorgunum. Dinlenmek istiyorum.
Tamam sen dinlen ben gidiyorum. Bir şeye ihtiyacın olduğunda çağırırsın.
Tamam.
Tam odadan çıkacağı zaman seslendim.
Ne oldu?
Beraber yatalım.
Peki.
Kapıyı kapatıp yanıma geldiğinde ona yer açıp arkamı döndüm. Onun bana sarılmasıyla gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
Chanyeolden
Ece uyuduktan yarım saat sonra yanından kalkıp aşağıya indim. Üyeler soran gözlerle bakıyorlardı.
Yorulmuş yatıyor, diye cevapladım.
Buse de aynı şekilde yorulmuş yatıyor.
Sehun'la Buse ne ara yukarıya çıkmıştı. Gidip yerime oturdum. Sehun da peşimden gelmiş ve yanıma oturmuştu.
Kızlar hamile ne yapacaksınız? -Suho
Ne yapabiliriz ki?- Sehun
Mesela hamilelikle ilgili bilgi öğrenebilirsiniz.-Kris
Hyunglar onu yaparız yapmasına da başka bir sorunumuz var. Yani olacak.
Neymiş? -Xiumin
Ece ve Buse gruptan ayrılmak isteyecekler.-Sehun
Onların sözleşmeleri bitti zaten ayrılmak zorundalar.-D.o.
Nasıl yani?
Şöyle ki; Ece ve Buse evlenip hamile kaldıkları an sözleşmeleri bitiyordu. Kızlar bu yüzden 3 yıl sonra evlenmek istemişlerdi. Çocuklarına oturup kendileri bakmak istiyorlar. Karınları daha da büyümeden fan meeting yapılacak. Ve bunda gruptan ayrıldıklarını duyuracaklar.-Chen