Yazardan
Bugün sevgililer günüydü. Gruptan sadece 3 kişinin sevgilisi vardı o da bildiğiniz gibi Chanyeol ve Sehun du. Bunlardan sadece 2si sevgililerine hediye hazırlamıştı ve onları verecekti. Kızlarda geri durmamıştı elbette.
Chanyeolden
Sevgililerimize büyük bi mekan kapattırmıştık ve onlara oraya gitmeleri gerektiğini söylemiştik. İşimiz yoktu bugün o yüzden rahattık.
Kızların gelmesine yarım saat var.-Sehun
Hazırız değil mi? dedim.
Hazırız hyung-Sehun
Son 5 dakika kala yerlerimize geçtik 2.mizde oturup sırasıyla kızları bekledik. Kızlar gelince ayağa kalktık ve sarılıp sandalyelerini çekip oturmalarını sağladık daha sonra da kendi yerimize oturduk.
Eceden
Sehun ve Chanyeol bize süpriz hazırlamışlardı. Hazırlanıp ona gittik. Buse'yle beraber gitmiştik. Oraya gittiğimizde sandalyelerimizi çekmişlerdi. Güzeldi ama Chanyeol'e baş başa kutlamayı tercih ederdim. Bugün sevgililere özel birgünse baş başa olmamız lazımdı. Birazcıkta olsa üzülmüştüm ama belli etmeyecektim onun da üzülmesini istemezdim. Yemeklerimizi yiyorduk ve kendi aramızda sohbet ediyorduk.
D.o.dan
Burda 10 erkek oturuyorduk. Herkes televizyona bakıyordu. İzlenecek bişeyde yoktu her taraf sevgililer günüyle ilgiliydi.
Sıkıldım diye bağıran Tao'ydu
Ne bağırıyorsun?-Xiumin
Dışarı çıkalım hyung.
Olmaz her tarafta sevgililer var.-Kris
Biz sap değiliz ki-Lay
Değil miyiz?-Baekhyun
Evet, değiliz. Exo-L'lerimiz var.
Off hyung.-Tao
Onlar bizim sevgililerimiz ve sonsuza dek öyle kalacaklar. Evlenseler de, evlensekte onlar bize de ait olacaklar. O yüzden Exo-L sitesine birşeyler yazalım.
Lay hyung haklıydı. Exo-L'lerimiz her zaman bizimdi ve bizde onların. Herkes Lay hyung'un dediği gibi yaptı. İlk önce bi kağıda birşeyler yazacaktık daha sonra da onu yükleyecektik.
Kaiden
9 tane sap erkeğin yanında oturuyordum. Sm senin var ya. Sevgililer gününde sevgilimin programı niye var. Off! Hediyelerimizi vermiştik ama bugünü onla geçirşeydim nolurdu. Şu an ise Exo-L'lerimize birşeyler yazıyorduk.
Eceden
Yemekten sonra erkekler bizi farklı yerlere götürmüştü. Neden böyle bişey yaptıklarını anlamamıştık.
Beni balkona çıkartmıştı. Niye hediyemi içerde vermiyorsa. Soğuktu dışarısı. Chanyeol'e birbirimize bakıyorduk. Sessizliği o bozdu.
Üşüdün mü?
Ciddi misin sen? Bozcaksan sessizliği başka türlü boz.
Hayır, üşümedim.
Eğer üşüdüm deseydim üstündekini verirdi. Sonra da o üşürdü. Kollarıma bi el değdiğini hissettiğimde ilk elin sahipleri olan sevdiğim adama sonra da sevdiğim adamın yüzüne baktım.
Üşümemişsin belli, dedi ve ceketini bana verdi.
Ama sen üşüyeceksin.
Ben üşümem senin yanında. Senin sıcaklığın beni ısıtıyor.