Maknaemizin doğum günüydü bugün. Kendimi saymıyorum ya da Buse'yi. Sonuçta Exo ve Exo-L'in biricik bebeği, ergeni Sehun. Oh Sehun. Herkesin üstüne titrediği kişi Oh Sehun'un doğum günü. Bu yüzden Buse sevgilisine pasta hazırlıyordu ve diğerleri de salonu hazırlıyordu. Bende oturuyordum. Niye bilmiyorum ama oturuyorum.
Ece.-Baekhyun
Efendim.
Kalkacak mısın?
Kalkmam gerekiyor demi?
Evet. Hadi yardım et bize.
Tamam ya.
Herşeyi hazırlamıştık. Biz hazırlarken Tao ve Kai Sehun'u dışarıya çıkartmıştı. 5 dakikaya dönüyorlardı. Her şeyi son kez hazırmı diye kontrol ettik. Biz kontrolleri bitirdiğimiz de kapı çaldı. Çalar çalmaz Buse açmaya gitti. Sesleri buraya kadar geliyordu.
Hoşgeldiniz.
Hoşbulduk, dedi Kai ve Tao'yla beraber içeri geldiler. Arkalarından da Buse'yle Sehun geldi. Sehun içeri girer girmez "DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN" diye bağırdık. Tabiki de pasta perisi Chen en öndeydi. Sehun en yakınında olan kişiye yani Buse'ye sarıldı. Daha sonra da bize sarıldı. Pastayı yedik ve birşeyler yaptıktan sonra Buse'yle Sehun dışarı çıktı. Saat akşam 11'e kadar gelmediler. Biz zaten kartlarını ayarlamıştık. Onlar gelince de yatmaya gittik.
Buseden
Herkes yatmaya gidince televizyon dolabının içinden bir kutu alıp Sehun'a uzattım. Bu ne dercesine soran gözlerle bakıyordu.
Benim senin doğum günün için hazırladığım bir kutu. Odanda bak ama.
Peki.
O zaman ben yatmaya gidiyorum. İyi geceler Sehunie~ iyi ki doğdun.
İyi geceler Buse.
Daha sonra odama çıktım.
Sehundan
Buse'nin arkasından bende çıktım. Odama girdiğimde kapının üstünden yatağıma kadar giden kartlar vardı. İlk önce kapının üstündeki kartı okudum. Üstünde "neden böyle olduğunu merak ediyorsun değil mi" yazıyordu. Kitaplığımda başka bi not. "Çünkü bu seferki farklı olsun istedik." Devam ettim şimdi de sandalyenin üstünde bir tane vardı. "Bu da son İyi ki doğdun ergenimiz" Ergen değilim ben. Neyse artık şunları okuyayım. Yatağımın başlığında büyükten küçüğe doğru oku ve hep ilk cümlelerin başına dikkat et hangi harfle başladığına. İlk önce Xiumin hyung'unkini okuyacaktım yani.
Sehun'um seni seviyorum. İyi ki doğdun. Kimseyi dinleme sen en iyisisin.
Ergen merhaba. Seni seven hyungun. Doğum günün kutlu olsun. Sevgilerle Luhan.
Happy brithday. Korece kutlamak tarzım değil. Seni seviyorum.
Ufağım, miniğim doğum günün kutlu olsun. Seni seven omman.
Neşe kaynağım iyi ki doğdun. Seni seviyor bu unicorn.
İyi ki doğdun seni seviyorum. Sevgilerle puppy.
Yaa doğum günün kutlu olsun.Seni seviyorum.
Iyi ki doğdun Sehuncuk. Seni seviyorum.
Kalbimin ilk ve son maknaesi, iyi ki doğdun Sehun seni seviyorum.
İlk maknae iyi ki doğdun. Saranghe. Benden sonra Kai ve Ece kalıyor onların ilk üç harfine dikkatli bak.
Doğğğum günün kutlu olsun. Seni seviyorum.
Dunla da bişey yok ki. Neyse şifreyi bulabildin mi? Bulamadıysan Buse'nin hazırladığı kutu da yazıyor. Seni seviyorum ergen iyi ki doğdun.
Şifre açıkça belliydi. Madem bana ergen diyorsunuz bende söylemeyeceğim. Kendiniz bulun.
"Sehunie~~ iyi ki doğdun. Seni seviyorum. Her gün sana olan duygularım artıyor. Seni her şeyden korumak istiyorum. Üzülmene dayanamıyorum. Hyungların yerine bana gel bundan sonra. Noldu diyorum bir şey yok diyorsun. Üzülüyorum. Sana yardım edemediğim için. Biliyorum beni üzmek istemiyorsun ama sen bana bir şey anlatmayınca ben daha çok üzülüyorum. Benimle de paylaş. Şifreyi buldun mu? Şifre bulamadıysan "SEHUN İYİ Kİ DOĞDUN" du. İyi ki doğdun mutluluğum. İyi ki doğdun ömrümü birlikte geçireceğim adam. 💕"
Buse'nin ve diğerlerinin yazdığı kağıdı kutuya koyup yatağımın yanındaki dolaba koydum. Daha sonra da ışığımı kapatıp yatağıma girdim. Gözlerimi kapatmadan önce düşündüğüm son cümleler "Bundan sonra sana anlatacağım Buse ve seni seviyorum." du.
🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊
İyi ki doğdun Exo ve Exo-L'lerin bebeği. Seni seviyorum. Güçlü gibi görünmeye çalışma, güçlüsün zaten. Olmasan bile arkandayız seni koruyacağız ne olursa olsun. Üstüne geldiklerinde sana kötüsün dediklerinde ağlıyorsun ama ağlama çünkü sen en iyisisin. Dansın, rapin, vokalin her şeyin birbirinden iyi. Bu yüzden ağlama yeniden iyi ki doğdun biricik maknaemiz.