Sabah kalktığımda saat 8'di. Bugün için hazırlık yapacaktım. Exo'dan ayrıldığımdan bu yana 4 yıl geçmişti. Zaten çocuklar 2 yaşına girene kadar yine yurtta kalmıştık. Daha sonra da kendi evimize taşınmıştık. Kızımın ve yeğenimin 4.yaş gününü kutlayacaktık. Bir sene biz de, bir sene de Buse'ler de kutlardık. Çocuklar büyüyene kadar böyle devam edecekti sanırım. Kapı çalınca gidip kapıya baktım. Gelen Buse'ydi, prensimle gelmişti.
Hoş geldiniz, diyip Buse'ye sarıldım. Daha sonra da prensimi kucağıma alıp ona sarıldım.
Hoş bulduk da, prenses uyuyor mu?
Babası kılıklı uyur sürekli.
Hadi ya. Annesine çekmiş o. Chanyeol'un suçu yok.
Geç içeri, hayır birkere beni korusan ne olur?
Ben söylenirken o da içeri geçip oturdu.
Sehun nerde?
İşi varmış.
"Chanyeol yatıyor", dedim ve o sıra da Chanyeol aşağıya indi.
"Nereye gidiyorsun?"
"Sehun aradı, onun yanına."
"Neredeymiş ki?"
"Oyuncak mağazasın da. Hediye alacağız. Siz aldınız mı? Alalım mı?"
Aldık biz. Dikkat et.
Tamam, ederim. Yanaklarımdan öpüp gitti.
"Ben, Haneul'e bakıp geleceğim."
"Tamam."
Yukarı çıkıp baktığımda uyuyordu. Amcasına çekmiş ne olacak. Ama uyuması bazen daha iyi oluyordu. Aşağı indiğim de Buse Joo Hyuk'u uyutmuştu.
"Ece, ben bunu yukarıya yatırayım, sen mutfağa geç."
"Biliyorsun, zaten odayı."
Ben mutfağa geçtim, o yukarı çıkarken. 2 evde de 2 beşik vardı. 7/24 birbirimizden çıkmadığımız için 2 tane beşik koymayı tercih etmiştik. Aslında yurtta da 2 tane beşik vardı. Çok sık kullanmasak da. İyi oluyordu.
Pastanın malzemelerini çıkartmışken Buse geldi.
"Başlayalım o zaman."
4-5 saat içinde pastalar, kekler, çörekler her şey hazırdı. Etrafı da süslemiştik. Cidden her şey çok güzel olmuştu. Sadece bizimkilerin gelmesini bekliyorduk.
-2 saat sonra-
Sonunda gelmişlerdi. Ev birkez daha oyuncak dolmuştu. Çocukları odadan alıp geldiğimizde "İyi ki doğdun" şarkısı söylenmeye başlamıştı. Bitince kucağımızda pastayı üflediler. Daha sonra da amcaları ve dayıları tarafından kucağa alınmışlardı. Ben de, Buse'nin yaptığı gibi eşimin yanına geçip onları izledim. Güzel bir doğum günü sonunda uyuya kalmışlardı.
Onlar uyuduğu için rahat rahat konuşabilecektik.
----
Geçmişten bahsetmeye başlandı bir anda. Güzel günlerdi. Aynı yerde, o sahnenin güzelliğinde yeniden parlamak isterdim, EXO-L'ler ve EXO'yla birlikte. Ama öyle bir şansım yoktu artık. 4 yıl önce bitmişti o şansım. EXO zaten 9 kişi güzeldi. 9 yıldız ve melekleri. Sahne o kadar güzeldi ki insanın kaybolası geliyordu."Çocuklar büyüdüğüne göre, 11 kişi olarak yeniden sahneye çıksak mı," soran Chen'di.
"Aynen, güzel olur. Son kez çıkalım."-Suho
"Kızlar, siz ne diyorsunuz?"-Xiumin
Buse'ye baktım o da bana bakıyordu zaten. Başıyla onaylayınca ikimiz de "olur" diye bağırdık. Çocukları bir anlığına unutunca, Allah'tan uyanmamışlardı. Gülüşmeler, kahkahalar, hep bir aradaydı. Tabii biz de bir aradaydık.