36.BÖLÜM

238 26 1
                                    

Ramazan bitmişti ve Kore'ye dönmüştük. Kaldığımız yerden devam ediyorduk. 2 hafta sonra da annemler gelecekti. Bugün de imza günü vardı ona gidiyorduk. İmza gününe geldiğimizden 1 saat sonra başladık. Hayranlar içeri alınıyormuş falan filan. Rutin şeylerdi. Başladığımızda selam verip oturduk. Sahne baya büyüktü. 14 kişinin oturabileceği şekilde ayarlanmıştı. Sağ taraftan başlıyordu. Xiumin, Buse, Chen, Luhan, ben, D.o., Kris, Sehun, Chanyeol, Suho, Kai, Baekhyun, Tao ve Lay oturuş şeklimiz buydu. İmza atmaya başlamıştık. Yarısını bitirmişken kızın teki bana soru sordu;

Ne zaman evleneceksiniz, dedi.

Ona neydi? Ne zaman evleneceksek evlenecektik. Bundan ona neydi?

Zamanı geldiğinde zaten açıklayacağız, deyip gülümsedim.

Evlenmeyeceksiniz, değil mi?

Aynen evlenmeyeceğiz. O yüzden Chanyeol müslüman oldu.

Biliyordum ki. Neyse ben antiliğimi yapıp seni sinirlendirdiğime göre gideyim.

Dedi ve gitti. Antilere Allah yardım etsin ne diyeyim. Şu sıcak günde bir de anti eksikti.

Öyle böyle bitmişti ve artık evdeydik.

Ece benimle gelir misin?-Chanyeol

Geliyorum, dedim ve peşinden gittim.

Niye çağırmıştı ki? Ne diyecekti? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? Aklımda deli sorular.  Yukarıdaki odalardan birine girdik.

Efendim oppa.

O kıza dediğin gibi evlenmeyecekmiyiz?

Benim masum meleğim, deyip yanaklarını sıktım ve konuşmaya devam ettim;

Evleneceğiz oppa. Ne zaman bilmiyorum ama evleneceğiz.

Nişanlamadık hani?

Evet, sadece evlenme teklifi ettin ama nişanlanmadık.

Diyorum ki; annenler geldiklerinde nişanlansak mı?

Olabilir.

Buseden

Sehun beni annemlerden isteyecekti. Ne oluyorsa olsun artık istiyorum. Ece'ler de öyle yapacaktı sanırım. Evlenme yoluna bir adım daha yaklaşıyoruz. Sehun adımı sesleniyordu. Bu yüzden aşağıya indim.

Efendim Sehun.

Dışarı çıkalım mı?

Olur. Hazırlanıp geliyorum, dedim ve hazırlanmaya çıktım. Üstümü değişip aşağıya indim. Nereye gidiyorduk ki? Arabaya bindiğimizde Sehun'a sormuştum ama cevap vermemişti. Yarım saat sonra havaalanına gelmiştik. Havaalanı mı dedim ben? Bizim burada ne işimiz vardı? Sehun'a döndüm.

Oppa burada ne işimiz var?

...

Niye konuşmuyordu? Niye bir şey demiyordu? Sadece elimi tutmuş bir yere götürüyordu. Geldiğimiz yer insanların uçaktan inenleri beklediği yerdi. Biz kimi bekliyorduk? 

Buse.

Sonunda konuşmuştu. 

Efendim.

Şu tarafa bak. 

Gösterdiği yere baktığımda annemlerin geldiğini gördüm. Annemler mi? İyi de bu kadar erken gelmemeleri lazımdı. Sehun'un elini bırakıp annemlere koştum. İlk anneme sonra babama sarıldım. Zaten o sırada Sehun da gelmişti. Kore usülü selam verip sonra da ellerini öptü.  Babamı gülümsetse de annemi sinirlendirmişti.Kesin ben yaşlımıyım diye triplere girecekti. Bu seferlik bir şey demesin ne olur? 

Hoş geldiniz, diye ilk Sehun konuşmuştu ama Türkçe olarak. 1-2 yıl içerisinde Türkçesini ilerletmişti zaten. Eve doğru  yol  aldık. Ben arkaya  annemle Sehun da öne  babamla birlikte oturmuştu.  Annemleri  otele bırakacaktık.

Anne.

Kızım.

Ece'nin ailesiyle  gelmeyecekmiydiniz?

Gelecektik ama onların işleri  varmış. hafta önce  gelelim dedik. 

Anladım.

Otele  gittiğimizde annemlerle biraz daha oturup geri yurda döndük. Her zamanki gibi  hepsi salondaydı.

Annenler  nerde?

İlk konuşan Suho oppaydı.

Otele bıraktık.

Buraya ya da Sehun'un evine neden bırakmadınız.-Chen

İstemediler.

Buse anneannemlere de bırakabilirdiniz.

Söyledim onu da kabul etmediler. Otel de rahat ederlermiş.

Peki, 1 hafta  sonra annemler gelecek o zaman beraber dönerler  umarım. 

1 hafta sonra geleceklerini  nerden biliyorsun?

Annemlerle  konuştum siz gelmeden  önce.

Anladım. 

1 HAFTA SONRA

Eceden

Annemler bugün  geleceklerdi. Fazlasıyla özlemiştim. Chanyeol'le annemleri almaya  gidiyorduk havaalanına.

-------

Havaalanına geldiğimizde uçakta  daha yeni iniyordu. Geç kalmamıştık. Yarım saatin sonunda annemler uçaktan inmiş çoktan yanımıza  gelmişti. Sarılma faslını geçmiş çoktan eve gidiyorduk. Eve dediğimde anneannemlereydi.  2 saat anneannemlerde oturup geri  yurda dönmüştük. Herkes çoktan  uyumuştu. Geldiğimiz gibi bizde odalarımıza dağılıp uyuduk.

------
Uzun zamandır bölüm atmıyorum  farkındayım. Özür dilerim. Tatildeyim ne zaman eve dönerim bir fikrim yok. Gelecek bölümde görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

EXO'DA TÜRK KIZLARI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin