30.BÖLÜM

311 27 2
                                    

Orman parkına giderken içecek almadığımız aklıma geldi ve bizimkilere demesini söyledim Buse'nin.
Suhodan
Buse içecek almadıklarını söylediğinde arabayı durdurup  içecek almak için Sehun ve Kai'yi gönderdik. Markete gidip içecek alıp geldiklerinde ter içindeydiler. Ne olmuş olabilirdi ki?

Ne oldu size?-D.o.

Dur hyung soluklanalım anlatacağız.-Kai

Nefeslerini düzene soktuklarında anlatmaya başladılar.

Hayranlardan kaçtık.-Sehun

Bir sürülerdi nerde olduğumuzu bunlar nerden biliyor.-Kai

Onlar Exo-L bilirler.

Neyse iyi kurtulmuşsunuz.-Chanyeol

Aynen-Sehun

---------
Eceden

Geldiğimizde Buse'yle beraber sofrayı hazırladık. Erkeklerde mangal yapıyordu. Pardon yapmaya çalışıyorlardı. Yanlarına gittim, yardıma ihtiyaçları var mı diye. Yok deyip geri göndermişlerdi. Açlıktan ölecektim. Sonunda D.o. oppa olaya el koyup yapmıştı. Showtime deki gibi kötü değildi gayet güzeldi. Orada bence rüzgardan yapamamışlardı. Sonunda yemeğimizi yeyip Chanyeol'e gezmeye çıktık.

Ece?

Efendim.

Sana bir şey diyeceğim.

De.

Seni her şeyden çok sevdiğimi biliyorsun, değil mi?

Evet, biliyorum.

Senin küçük şeylerden mutlu olduğunu biliyorum. Bu diyeceğim şeyi daha güzel bir yerde yapmam gerekiyor belki ama nerde, nasıl yapacağımı bilmiyorum. Madem buraya geldik. Şu an kendimi hazır hissediyorum. Belki sen hissetmiyorsun bilmiyorum ama ben seni  her saniye her salise her dakika özlüyorum yanımda olsan bile özlüyorum. O yüzden yatağımın boş kısmını senin doldurmanı istiyorum. Ece, çocuklarımın annesi olur musun? Benim eşim olur musun? Benimle evlenir misin?

Chanyeol birden yere çökmüş elinde yüzükle bana bakıyordu. Yakınımızda olan insanlar durmuş bize bakıp "Evet"  diye bağırıyordu. Konuşma sırası bendeydi.

Chanyeol, senin çocuklarının annesi ve senin eşin olurum, dedim ve ardından "Evet" diye bağırdım.

Ucuz olabilirdi ama bu bana yeterdi. Benim için onun kalbinden geçenler benim için daha önemliydi. Restorant kapatıp teklif etmesine gerek yoktu. Hem bundan daha güzel, özel olamazdı. Ayağa kalkıp yüzüğü elime taktı ardından sarıldı. İnsanların "öp, öp, öp"  diye bağırmasından dolayı gözlerime baktı. Onayı almasıyla dudaklarıma kapanması bir oldu. Onun öpücüğüne karşılık verdim. Öpüşü seni seviyorum der gibiydi. Yavaş ve yumuşaktı.

D.o.dan

Chanyeol ve Ece ortalıkta görünmüyordu. Bende o yüzden bizimkilere sordum.

Chanyeol ve Ece nereye gitti?

Başbaşa yürüyüşe gittiler-Tao

Tamam, anladım.

Hey! Oyun oynayalım.-Luhan

İstemiyoruz hyung.-Kai

İyi bende kendime yeni arkadaşlar bulurum.-Luhan

Peki hyung.-Kai

-----
Luhan hyung 1 saattir ortalıkta yoktu. Ciddi ciddi yeni arkadaşlar mı bulmuştu? Ya da kaybolmuştu.

Luhan hyungu gören var mı?

Aynen ya. 1 saattir yok.-Xiumin

Nerde olabilir ki?-Kris

Arayalım.

Hep beraber Luhan hyungu aramaya gittik. Bulduğumuzda Ece, Chanyeol ve Luhan hyung bir aradaydı. Çocuklarla birlikte oyun oynuyordu.

Bizde katılabilirmiyiz?-Sehun

Tabikide, dedi çocuklardan biri.

Baştan başladılar bizim de oynayabilmemiz için. Büyük bir grup oluşturduk ve içimizden biri grup oluşturmaya gerek yok dedi zaten eşitiz. Tamam dedik bizde. Yakartop oynuyacaktık. Biz 13 kişiydik çocuklarda 13 kişiydi. Çocuk dediğimde 20'yi geçmiş adamlardı. Beraber oynamaya başladık. 30 dakikanın sonunda oyunu biz kazanmıştık ve teşekkür edip yerimize döndük.

Artık eve dönsek mi?-Chen

Aynen, dönelim geçte oldu zaten.-Suho

Baekhyun'u da yalnız bıraktık-Xiumin

Hadi dönelim.-Kris

Toparlandık ve geri döndük eve.

-----
Kız koymayacağım belki daha sonra koyarım. Bölümü yanlışlıkla yayınladım tamamlanmadan 😅 Böyle okuyun bari. 😊

EXO'DA TÜRK KIZLARI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin