37.BÖLÜM

273 28 7
                                    

2 HAFTA SONRA

Programlar falan derken çoktan 2 hafta geçmişti. İstemeye geleceklerdi Buse'yle beni ve hazırlık yapıyorduk. Ailelerimiz burdayken halledelim demiştik. Söz yapacaktık 2 gün sonra da nişan yapacaktık. Şirkette biliyordu zaten. Söz aile arasında olsa da nişana şirkettekiler de katılacaktı. Sonunda temizlik bitmişti. Temizliği falan bitirmiş koca salonda 7 kişi oturuyorduk. Xiumin, Suho, Lay Baekhyun, D.o. ve ben'le Buse vardı. Salonda bizimle beraber oturanlar kız tarafıydı anlaşıldığı üzere Geri kalan
Kris, Luhan, Chen, Tao ve Kai; Chanyeol ve Sehun'un tarafında olup erkek tarafı olmayı tercih etmişlerdi. O yüzden Chanyeol ve Sehun'un evine dağılmışlardı. 1 gecelik olsa bile evden kovmuştuk ve şimdi oturup ne yapacağımızı düşünüyorduk. Sonunda aramızdan biri konuşmaya başlamıştı.

Oyun oynayalım bence.

Baekhyun oppadan başka bir şey çıkmazdı zaten. Aniden aklıma gelen şeyle Buse'ye döndüm. Unutmuştum temizlik falan derken. Söylediğimle siz oynayın deyip odaya çıktık. Milyon tane kıyafet almıştık ama içlerinden seçmemiştik. O yüzden onlar oyun oynarken seçecektik. Kıyafetlerimizi seçmiştik. Saat 11 olmuştu bile. O yüzden uyuma vaktiydi.

(Ece'nin ki)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ece'nin ki)

(Buse'nin ki)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Buse'nin ki)

Suhodan

Kızlar yukarı büyük ihtimal kıyafet seçmeye gitmişti. O yüzden fazla takılmayıp oyun oynamaya gittik. Oyun oynamayı bıraktığımızda saat çoktan 11 olmuştu. O yüzden uyumaya gittik. Yarın yorucu bir gün olacaktı.

Chanyeolden

Luhan hyung bana gelmişti. Kris hyung Chen'e, Tao Sehun'a ve Kai de kendi evine gitmişti. Biraz sonra Chen ve Kris hyung Kai'yi alıp bana geleceklerdi. Bizde arabaya binip Tao ve Sehun'u alacaktık.  Ordan da eve gidecektik. Biz çıktığımızda ailelerimiz de peşimizden gelecekti ama kız tarafının ailesi gelmiştir diye düşünüyordum. Saat çoktan 19.55 olmuştu. Bizde varmıştık zaten ailelerimizle beraber.

(Chanyeol'un ki)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Chanyeol'un ki)

(Chanyeol'un ki)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sehun'un ki)

İçeriye girdiğimizde 2 aileyi de farklı odaya almışlardı. Anlaşılan aynı anda farklı odalarda isteyecektik. Oturup yarım saat boyunca konuştular. Ece kalkıp kahve hazırlamaya gitmişti. Geldiğinde elinde kahve vardı çünkü. Herkese kahvelerini dağıtıp en son bana verdi. İçtiğimde tadı farklıydı. Belli etmemeye çalışsam da anlamışlardı büyük ihtimal. Herkes kahvelerini bitirdikten sonra babam söze başladı.

Sebebi ziyaretimiz belli. Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızınız Ece'yi oğlumuz Chanyeol'e istiyoruz.

Dedi ve Ece'nin babası konuşmaya başladı.

Madem çocuklar anlaşmış birbirlerini sevmişler. Bana da vermek düşer.

Dedi ve sözlendik oturup konuşmaya başladılar.

Sehun'dan

Bizi farklı odaya aldıklarında şaşırmıştım. Böyle uygun görmüşlerse diyecek bir şeyim yoktu o yüzden  sesimi çıkartmadım. Bana isteme faslı uzun gelen konuşmadan sadece yarım saat geçmiş olduğunu farkettim isteme faslı gelince. Babam boğazını temizleyip konuşmaya başladı.

Gelelim sebebi ziyaretimize. Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızınız Buse'yi oğlumuz Sehun'a istiyoruz.

Sehun'a son kez sormak istiyorum ona göre vereceğim kızımı.

Niye aniden terlemeye başlamıştım. Sormasını bekledim.

Kızımı gerçekten seviyor musun? Hayranlarınızdan ergen olduğunu duydum. Ergenlik belirtisi de olabilir.

En küçük bendim üyeler arasında Buse ve Ece gelmeden önce. O yüzden ergen derlerdi. Ama geldiklerinde bir değişiklik olmadı. Hayranlarımızın gözünde ben hala onlara göre ergenim. İstersem 50 yaşıma geleyim bu değişmeyecek. Ama benim Buse'ye karşı hisslerim ergenlik değil. Ben kızınızı gerçekten seviyorum.

Ben de kızımı verdim gitti. 

Böyle demesiyle yüzükleri takmıştık ve konuşmaya başlamıştık. 1 saat sonra 2 aile de salona geçmişti. Orda da 1 saat geçirdikten sonra büyükler kendi evlerine bizde yataklarımıza geçmiştik. Yorulmuştuk zaten. Şu işler biran önce bitsin istiyordum. Buse'yle kendi evimize geçelim istiyordum. Ama daha çok olduğunu biliyordum. O yüzden sabretmek zorundaydım. Artık uyusam iyi olacaktı.

EXO'DA TÜRK KIZLARI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin