28.BÖLÜM

319 31 8
                                    

Eve geldiğimiz de hepsi oturmuş bizi bekliyordu.

Sonunda geldiniz tebrikler.-Chen

Teşekkürler.-Chanyeol

Geldiklerine göre yatmaya gidebilirim. İyi geceler.-Kai

Kai otur.-Suho

Peki.

Size bir şey dememiz gerekiyor, dedim.

Ne diyeceksiniz?-Baekhyun

Chanyeol müslüman oldu.

Ne zaman oldu?

Size haber vermeden dışarı çıkmıştık ya o gün oldu.

Chanyeol sünnet olmamıştı sanırım.-Sehun

Olmamıştı.-Luhan

Şimdi zorunda.-Sehun

Programlarımıza göre hepimizin 7 hafta sonra bitiyor.-Kris

Aynen, 7 hafta sonra Chanyeol'e sünnet düğünü yapabiliriz.-Suho

İyi ki küçükken olmuşum da bu yaşımda olup rezil olmayacağım.-Sehun

Sen daha müslüman olmadın.

Olurum.

Ol.

Medyaya ne zaman duyuracaksınız?-Xiumin

Bilmiyoruz. 7-8 hafta sonra falan olur herhalde.-Chanyeol.

Uykusu olanlar yatabilir mi artık?-Kai

Yatabilir.-Suho

Hepimiz yatalım.

Tamam.

Yarın yoğun bir gündü. 5 tane falan program çekecektik. O programdan bu programa atlayacaktık anlayacağınız.

****

Size dün 5 demiştim demi? 10 tane programa çıkmıştık. 2 haftanın programını 1 güne sığdırmıştık. Yarın da 10 tane program çekecektik ve böylelikle 4 haftanının programı 2 günde bitecekti. Daha erken geri dönüş olurdu. Sonra da bol bol dinlenirdik.

5 HAFTA SONRA

Bugün son gündü sadece Buse ve benim düetimiz olacaktı. Düeti Black Pink'le yapacaktık. Yg'deki bir grupla yapacaktık. Çaylak gruplara göre gerçekten iyilerdi. Şu an düetti kaydetmek için stüdyoya gidiyorduk.

Geldiğimiz de kızlar bizi içerde bekliyordu. Selamladıktan sonra oturduk ve biraz sonra da kayıt için odaya gittik. 1 saat içinde bitmişti.

Kızlar gerçekten iyiydiniz.-Jennie

Teşekkür ederiz. Siz de iyiydiniz.-Buse

Kız kıza yemeğe çıkalım.-Jisoo

Bize farketmez unni, dedim.

Hadi o zaman çıkalım, dedi Lisa ve üstüme atladı. Az kalsın devriliyordum.

Menajerimize söyleyip kızların arabasına bindik. Alışveriş, sinema derken saat 7'di olmuştu. O yüzden bi yere gidip yemek yiyecektik. Oturduğumuz sırada telefonum çaldı ve Buse'nin ki de.

Özür dileyip kalktık masadan.

Ece nerdesiniz?

Geziyoruz kızlarla Chanyeol.

Ne zaman geleceksiniz?

1-2 saatte geliriz.

Özledim, çabuk gel.

Tamam çabuk gelirim.

Aynı anda Buse'yle telefonları kapatmıştık.

Kimdi?

Chanyeol. Seni arayan kimdi?

Sehun. Özlemiş falan filan.

Chanyeol de aynı şeyi dedi. Yemeği yer kalkarız.

Tamam.

Kızların yanına gittik biz gidip gelene kadar siparişler gelmişti.

Siz gelene kadar gelsin diye sipariş etmiştik-Rose

Teşekkür ederiz, deyip ve gülümsedim.

Yemeklerimizi yiyip kalktık. Taksiye bindik ve eve geldik. Salonda oturuyorlardı.

Eğlendiniz mi?-D.o.

Evet, eğlendik.

Yarın Chanyeol'un sünnet düğünü var. 2 hafta önceden bitirdiğimiz için Chanyeol'un sünnet düğününü öne aldık. Evde olacak. Ece, annen ve baban da yarın gelecek. Aramızda yapacağız.-Suho

Söyleyeydiniz hediye alırdık gelirken.-Buse

Biz aldık-Chen

Peki.

-----
Sabah olduğunda her yeri hazırlamış ve annemlerin gelmesini bekliyorduk. Annemler geldiğinde sünnet yapacak kişi de gelmişti. Chanyeol sünnet kıyafetleriyle içeri girip koltuğa oturdu. Sünnet çocuklarının oturduğu koltuklar olur ya Chanyeol için de almıştık. Şarkı söyledik insanlar dans etti. 1-2 saat geçtikten sonra kızlar çıktı ve Chanyeol'u sünnet etmek için yatak gibi bir yere yatırdılar. Bağırtısı kapının dışına geliyordu. Ardından bizimkilerin "oldu da bitti maşallah damat olur inşallah!"  diyisi duyuldu. Kızlar olarak dışarda gülüyorduk ama Chanyeol'un gözünden yaş geldiğine eminim. Her şey bittikten sonra hediyeler verilmeye başlandı. Hediyeleri vermiştik ki aniden kapı çaldı. Kimseyi beklemiyorduk. Gidip kapıyı açtım.

Gelen Lee Soo Man dı.

Hoşgeldiniz efendim.

Hoşbuldum Ece.

Beni beklemiyordunuz demi?

Açıkçası evet.

Chanyeol'e altın takmaya geldim.

Chanyeol LSM'ın geldiğini görünce ayağa kalkmaya çalıştı ama kalkamadı. Altını taktıktan sonra boş bir yere oturdu. Öylesine söylemiştik ona da işim var demişti gelmeyecekti. İstemiyordum o adamı. Herkes gitmişti. LSM hariç.

Chanyeol ayağa kalktığında müslüman olduğunu söyleyeceğiz. Ondan sonra isteğinizi yapabilirsiniz. Geri dönüşünüzü yapmak zorundasınız.

Peki efendim.-Suho

Artık bende gidebilirim. Geçmiş olsun.

Teşekkür ederim efendim.-Chanyeol

O da gittikten sonra ortalığı temizledik ve Chanyeol'u yatağına yatırdık. 1 haftaya iyi olurdu zaten. Ondan sonra da biz yatmaya gittik.

EXO'DA TÜRK KIZLARI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin