31.BÖLÜM

277 28 2
                                    

Eceden

Eve geri döndüğümüz de  herkes odasına çıktı. Üstlerini değişip aşağı indiler.

Baekhyun nerde?-Kris

Odasına baktığımda uyuyordu hyung-Chen

Peki. Anlaşılan yorulmuş olmalı.-Kris

Chanyeol seninle konuşalım mı?Suho

Olur hyung.

Suho ve Chanyeol yukarı çıkmışlardı. Ne konuştuklarını merak ediyordum. Gitsem mi acaba? Göndermezler ki. Bir şekilde gidecektim. Ayağa kalktım ve tam salondan çıkacakken Xiumin oppa durdurdu.

Ece nereye?

Lavaboya. Nereye olacak?

Belki Suho ve Chanyeol'u dinlemeye olabilir.

Yok artık. Neyse ben gidiyorum.

Hadi git.

Yukarı çıktım Allah'tan lavabo yukarıdaydı. Kapının orda durup dinlemeye başladım.

Efendim hyung?

Gece niye bana öyle davrandın.

Nasıl?

Koluma çarpıp çekilsene be dedin.

Özür dilerim hyung. Uykulu uykulu ne yaptığımı bilmiyorum.

Önemli değil. Hadi aşağı inelim.

Tamam  hyung.

Uzaklaşmam lazımdı onlar kapıdan çıkmadan. Odama gidem bari. Odama girdiğimde ortalık karmakarışıktı. Kim yapmıştı burayı böyle. 1 saat öncesine kadar bir şey yokken şimdi buranın hali neydi? Eşyalarıma dokunulmasından hoşlanmam madem dokundun niye dağıtıyorsun. Dolaptakiler, kitaplıktakiler, komodin... oda da dağıtılabilecek ne varsa her dağıtılmıştı. İyi de bunu kim yapmıştı? Sinirle aşağı indim.

Ya! Biri odamı dağıtmış.

Nasıl?-Buse

Ne nasılı? Her şey yerde.

Kim yapmış olabilir?-Xiumin

Şüphelendiğim kimse de yok. 1 saat içinde olmuş bu.

Burda 1 saattir Chen, Baekhyun, Kai, Tao,  Luhan ve D.o. oppa yok.-Buse

D.o. ve Chen yemek hazırlıyorlar.-Kris

Luhan hyung ve Baekhyun uyuyor.-Lay

Geriye Kai ve Tao kalıyor.-Sehun

Cidden o ikisi nerde?

Evi arayalım.-Chanyeol

Tamam dedik ve tam kim nereye bakacağını planlayacakken D.o. çağırdı.

Hepimiz sofraya oturduk.

Ece?-D.o.

Efendim.

Niye sinirlisin?

Odamı dağıtmış biri.

Kimden şüpheleniyorsunuz?

Kai ve Tao'dan-Suho

Onlar dışarı çıktılar.-Chen

Ne ara?-Sehun

1 saat önce.-Chen

Nasıl yani? 1 saat önceyse benim yani bizim odamız da 1 saat içinde dağıtılmışsa onlar değil o zaman. Yani hırsız mı girdi?

Aynen öyle hırsız girdi... Bir dakika hırsız  mı dedim ben? -Chanyeol

Evet.-Sehun

Menajeri arayalım.-Buse

Tamam.

Ardından menajeri aradım ve her şeyi anlattım. O da 1 saatte geleceğini söyledi. Şirkete diyecekmiş onlar polisle anlaşacakmış. 1 saatte anca gelirlermiş.  Polisler falan gelmeden önce  uyuyan güzeller uyandı ve dışarıdakiler geldi. Onlar uyandıktan ve dışarıdan geldikten 5 dakika sonra da polisler geldi. Her yeri inceledikten sonra gittiler. Parmak izine  baktıktan sonra bir şey diyebilirlermiş.

Her gün provaya gidip geliyorduk ama bir sonuç çıkmamıştı. Her şey bitmişti. Artık klip çekme zamanıydı. 1 hafta sonra da yayınlanacaktı. Herkesin 1 ay önceden zaten haberi vardı. Tarihi günü her şeyi açıklamıştı şirket.

1 HAFTA SONRA

Geri dönüşü yapmıştık. Yapmamızla birlikte polisler kim olduğunu da bulmuştu. Sorguladıklarında saseang fanımız olduklarını öğrendik. Ertesi günde karakola gitmemiz gerektiğini söylediler.
-------
Karakola gelmiştik. Polisler açıklamıştı her şeyi ama Buse'yle konuşmak istemiştik. Kızların yanına götürdüler bizi.

Içeri girip oturduk karşılarına. Konuşmaya başladım.

Neden girdiniz?

Polisler anlatmıştır zaten, dedi kızlardan biri.

Bizde insanız özel hayatımız var.  Saygı duyulmasını istiyoruz. Bize sorduğunuz soruları cevaplaya bilirsek cevaplıyoruz. Ne aradınız oda da?-Buse

Chanyeol ve Sehun oppanın sizinle çıktığına dair kanıt. Inanmıyoruz çünkü, dedi diğeri.

Haklısınız bir bakıma. Onlar bizimle çıkıyor. Şirket oyunu diye düşünebilirsiniz. Sizi inandırmak için bir şey yapmayacağız. İsteyen inanır. Bu arada sizden şikayetçi olmayacağız. Bir daha böyle bir şey yaparsanız sizin çocuk olduğunuza bakmam ve burda kalmanıza sebep olurum, dedim.

Senin üniversiten ya da sizin mi demeliydim. Son yıl  dondurğunuzu biliyorum, dedi ilk kız.

Son yıl  değil son yılın 2.dönemi dondurduk, dedi Buse ardından devam etti;

Bu yıl devam edeceğiz. Merak etmeyin. Sizde çalışıp bir üniversiteye girin.

Neyse biz şimdi gidiyoruz. Sizde evinize gidin aileleriniz merak etmesin.

Dedim ve çıktık. Şikayetçi olmadığımızı söyleyip gittik. Eve geldiğimizde Chanyeol'un evlenme teklifi ettiğini söyleyecektim ki Baekhyun oppa duyurdu.

Ece bunu bize ne zaman söyleyecektin?-D.o.

Dün söyleyecektim aslında sonradan unuttum.

Yalnız internet Ece hakkında.-Baekhyun

Ne yazmışlar ki?-Chen

Aç bak.



EXO'DA TÜRK KIZLARI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin