24.BÖLÜM

340 35 1
                                    

Şarkı: All Of Me
Kapıyı açtığımda kimse yoktu. O yüzden otomatiğe basıp bekledim. Birileri asansörle yukarı çıkıyordu. Birileri de merdivenle çıkıyordu. Bu kadar kalabalık gelen kim olabilirdi ki.

Asansörün kapısı açılmasıyla beraber merdivenden çıkanlar görünmüştü. Gelenler bizimkilerdi.

Biz geldik-Buse

Hoşgeldiniz.

Hoşbulduk-Baekhyun

Hepsi içeri geçip anneme geçmiş olsun dileklerini sundular. Oturduklarında Tao oppa konuştu.

Ben açıktım. Ece bana birşeyler yapsana.

Tamam gel yapayım. Başka isteyen var mı?

Yok.-Suho

Ben Tao'ya birşeyler hazırlamak için mutfağa giderken onlar hala konuşuyordu. Tao oppaya ekmek arası yapıp verdim yanına da meyve suyu koymuştum. Yerime oturup onları dinlemeye başladım.

Benim uykum geldi.-Kai

Senin uykun ne zaman yok Kai?-Suho

Her zaman var Suho hyung.

İçeriye yatağımı hazırlayayım yatsın.

Benimde geldi.-Chanyeol

Sana da hazırlayayım.

3'ümüz odaya gittik. Ben çarşafları değiştirirken onlar koltukta oturdular. Ben koltuğa geçince de onlarda yatağa geçtiler. Koltuğu da yaptıktan sonra onlara döndüm.

Buyrun yatın beyler, dedim ve odadan çıktım.

Suho hyung annemle konuşacak ne bulmuştu da konuşuyordu. Saçma sapan konular. Su içmeye kalktım. Tabi onlarada sormuştum yok demişlerdi. Suyu bardağa doldurup içecekken arkamda birini hissettim ve arkamı döndüm. Chanyeol du arkamdaki.

Sen uyumadın mı?

Uyku tutmadı. Hem uykum yoktu ki Kai senin yatağında yatmasın diye yapmıştım.

Kıskanç sevgilim benim.

Ece hava almaya çıkalım mı?

Olur.

Chanyeol'le beraber dışarı hava almaya çıktık. Yürüye yüreye bir parka geldik ve orda oturduk ağaçların altına.
Uzaklara dalmış giderken birden ağladığımı farkettim. Chanyeol görmeden silmem gerekiyordu ama durmuyordu. Bende dizlerimin üstüne koydum başımı.

Chanyeol den

Ece'ye baktığımda başı dizlerinin üstündeydi. Saçlarını yana atıp Ece'nin yüzüne bakmaya çalıştım ama göstermemekte ısrar ediyordu.

Ece başını kaldır, dedim ama kaldırmıyordu.

Zorla kaldırdım ve ağladığını gördüm.

Ece neden ağlıyorsun?

Annem ölecek diye çok korktum ve hala tehlikesi geçmiş durumda da değil ama biz evdeyiz. Hastane de kalması gerekiyorken evdeyiz.

Güzelim ben senin yanındayım. Her zamanda yanında olacağım. Hem sen dedin doktor cumartesine kadar birşey olmazsa bundan sonra da birşey olmayacağını.

Dedim ama...

Aması yok güzelim. Annen haftasonuna kadar daha iyi olacak ve biz de Kore'ye geri döneceğiz. Isterse annen onu da götürürüz.

Yazardan

Ece başını Chanyeol'un omzuna koymuştu. Daha doğrusu Chanyeol onu zorlamıştı koyması için. Chanyeol de cebinden kulaklığını çıkarıp birini Ece'nin diğerini de kendi kulağına taktı. Ece Chanyeol'un ne yaptığını düşünürken Chanyeol cover yaptığı şarkılardan biri olan "All Of Me"yi açtı. Şarkı bitene kadar ikisi de sesini çıkarmadan dinlediler. Şarkı bitince Ece Chanyeol'e dönüp "Seni seviyorum" dedi Chanyeol'e gülümseyip. Biraz daha oturduktan sonra kalktılar ve eve doğru gitmeye başladılar. Ece yolda yürürken takılıp düştü. Chanyeol endişelenip Ece'yi kaldırdı ve bir şeyi var mı yok mu diye kontrol etti. Görünüşte yoktu. O yüzden son kez iyi misin diye sorup cevabını iyiyim diye alınca yürümeye başladılar.

Ah-Ece

Noldu?

Bileğim acıyor yürüyünce.

Doktora gidelim.

Nasıl? Yanımda para yok.

İlk önce eve gidelim ondan sonra doktora gideriz.

Tamam, der demez Ece Chanyeol onu kucağına aldı.

Ne yapıyorsun?

Kucağıma alıyorum.

Onu farkettim. Neyse bişey demeyeceğim.

Deme de zaten.

Sonunda eve gelmişlerdi. Zili çalıp içeri girdiler. Chanyeol Ece'yi koltuğa bırakıp Ece'nin çantasını aldı.

Chanyeol noldu Ece'ye?-D.o.

Bi yere takıldı düştü. Yürürken acıyor dedi bilmiyorum doktora götüreceğim şimdi.

Tamam bende sizinle geleyim.

Gerek yok.

Chanyeol Ece'yi alıp doktora gitti ve bileğinin incindiğini öğrendiler. Sadece sargıya aldılar. Düştüğü için zedelenen derisi daha kötü olmuş ve yürüyemeyecek hal almış. O yüzden ilaç verip sargıya almışlardı. Şimdide eve dönüyorlardı.

EXO'DA TÜRK KIZLARI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin