Şarkı:Lonely Night (Chanyeol söylüyor)
Sabah kalktığımda Buse telefonla konuşuyordu. Tepki vermeden banyoya girdim işimi halledip çıktım ve aşağı indim. Günaydın deyip masadaki yerimi aldım.
Buse nerde?
Telefonla konuşuyor Bay Ergen Oh Sehun.
Ben ergen değilim Bayan Ergen.
Hıhı tabi tabi.
O sırada Buse aşağı indi.
Günaydın deyip o da yerine oturdu.
Sehun'la benim şirkete gitmemiz gerekiyormuş.-Buse
Niye?-Sehun
Dizimi filmi ne beraber çekecekmişsiz. Tabi kabul edersek. O yüzden şirkete gitmemiz gerekiyormuş.
Anladım gideriz kahvaltımızı yaptıktan sonra.
Peki.
Herkes yemeğine döndü ondan sonra. Buse'ye vuran şans bana vurmadı bi. Kız sevdiği adamla öpüşüyor, aynı dizi de ya da film de oynuyorlar. Of onların yerinde olmak istiyorum. Buse'ler kahvaltıdan sonra gittiler bizimde tatil için son günümüzdü zaten. Market alışverişine çıkamayız diye işe başladığımız da Chanyeol'le birlikte alışverişe gittik. Hem beraber daha çok görünmemiz gerekiyordu.
Buseden
Sehun'la şirkete gittik ve dizi çekmemizi istemişlerdi. İlk önce senaryoyu okuduk. Benim ya da onun yapamayacağı hiçbirşey yoktu. İçki ve domuz eti kısımları vardı. O sahnelerde benim değildi Sehun'undu. Sehun'u domuz eti ve içkiden uzaklaştırmaya çalışıyordum. İçkiyi geçtim zaten su olacaktı ama domuz eti... Oynamasak mı? Evet, evet oynamayalım.
Oppa, oynamayalım.
Neden?
Domuz eti var.
Buse onu gerçekten yemeyeceğim. En fazla bi kaç parça yerim. Hem daha müslüman olmadım.
Ama ya müslüman olduğunda istersen.
İstemeyeceğim. Bu son.
Tamam son olsun.
Kabul etmiştik böylelikle. Bir kaç haftaya başlayacaktı. Biz de senaryoyu alıp ordan çıktık ve parka gittik. İlk gördüğümüz parka.
Ece kıskanıyor mu seni?
Neden böyle bir soru sordun ki?
Bilmem bana öyle gelmişte olabilir.
Kıskanmıyor. Chanyeol onu öpmediği için delirme aşamasında sadece.
İlk Ece öpsün.
İlk Chanyeol öpecek diye inat etti.
Hızlandıralım mı?
Hayır.
Tamam. Ne yapalım?
Eve mi gitsek artık?
Gidelim.
Eve gittik ve selamlayıp yukarı odalarımıza çıktık. Ece odada tek başınaydı.
Niye tek başınasın?
Bazı şahıslar sinirlerimi bozuyor.
Yine mi Chanyeol?
Evet. Başka kim olabilir?
Türkçe konuşmayı ne zaman kesiceksin ki bende keseyim?
Sinirlerim geçince.
Peki. Ne yaptı anlatmak ister misin?
Anlatayım. Alışverişe gittik. Tamamladık alışverişi falan. Sonra kasaya gideceğiz. Kızın teki arabamıza çarptı. Ondan sonra özür diledi gidiyor. Chanyeol de özür diledi. Kız kıvırta kıvırta yürüyüp Chanyeol'e bakmaya başladı. Yanında ben vardım. Chanyeol de ona gülümsedi. Koluna girdim beyefendinin kız gözden kaybolana kadar takip etti kızı. Ayağına tekme atıp ordan uzaklaştım. Hayır trip atıyorum. Onu da anlamıyor ki. Bi insan nasıl bu kadar gerizekalı olabilir.
Elini yüzünü yıkayıp gel bende üstümü değişiyim beraber aşağı inelim. Tamam mı?
Tamam.
Oda da işimizi halledip aşağı indik. Sehun'u Chanyeol'un yanına gönderdim ve oraya Ece'yle oturdum. Normalde Chanyeol'un iki tarafı dolu olurdu ama bugün boştu tek tarafı yani. Otursun Sehun'la.
Baekhyun?
Chen?
Düşündüğüm şeyi mi düşünüyorsun?
Evet. Olaylar olaylar.
Aynen öyle.
Ece, Chanyeol'e trip atıyor ama Chanyeol bunun farkında değil.
Aynen öyle Chen.
Ikinizde oturun-Kris
Peki *aynı anda*
Ece bana trip mi atıyor? Neden? Ne yaptım ki ben?-Chanyeol
Al işte aptalsın Park Chanyeol-Chen
Üzgünüm dostum ama aptalsın.-Baekhyun
Sizin ilişkiniz şu an önemli değil.-Suho
Şu an önemli olan. Buse ve Sehun-Xiumin
Neden biz?-Sehun
Filmi kabul ettiniz mi?-Luhan
Ettik ama dizi o. dedim
Tamam artık siz de önemli değilsiniz.-Lay
Asıl konu şu. Yarın programlarımıza başlıyoruz. O yüzden yarın sabah 8 de herkes hazırlanıp kapının önünde olsun-Kris
Ece ve Chanyeol siz de barışın.-Suho
Barışmayacağım. Ben yatmaya gidiyorum. İyi geceler herkese.-Ece
Dedi ve gitti.
Bu niye tripli?-D.o.
Soru banaydı sanırım.
Evet sanaydı Buse.
Anlatayım. Chanyeol kızın tekine bakmış falan işte gülümsemiş. Ondan sonra da Ece trip atıyor.
Ama kız güzeldi-Chanyeol
Oppa o zaman git onla çık. Ece'yi ne olursa olsun yalnız bırakmayacağına ve onu seveceğine söz veren ben değildim sendin. Ece'nin peşinden ne kadar koştuğunu sana hatırlatırım. Ece sana yaşama sebebim diyorken senin böyle yapman kalleşlikten başka birşey değil. Ayrıl Ece'den.
Ben sadece şaka yapmıştım.
Senin şakana neyse.
Sehun'un beni tuttuğunu yeni farkediyordum.
Oppa bırak.
Hayır. Hadi seni odana götüreyim.
Kendimde gidebilirim.
O kadar emin değilim.
Zorla odama çıkarılmıştım. Bari yatayım.
D.o.dan
Chanyeol'u parçalamak istiyordum ama Buse ağzının payını vermişti. Bana gerek yoktu.
Ben yatıyorum sizde yatın erken kalkacağız nasıl olsa. Xiumin hyung yarın kahvaltıyı beraber mi hazırlarız? Yoksa tek mi hazırlayayım?
Beraber hazırlarız. Uyandığında beni kaldırırsın.
Tamam hyung uyandığımda herkesi kaldırayım. Hazırlanmaları uzun sürer falan.
Tamam. Sen bilirsin.
Herkes yatağa.-Kris
Son söz Kris'in olmuştu bizde böylelikle uyumaya gitmiştik.