22.BÖLÜM

368 31 16
                                    

Şarkı:Crush U (CBX)

Bu da son bölümdü. Final yazmıyor çünkü finali kendiniz kafanızda belirleyin. Bi daha bölüm atmayacağım üzgünüm. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.

Eceden

Yarım saat boyunca bekledim gelmemişlerdi. Tam kalkıp nerdeler diye bakacaktım ki garson geldi. Elinde servis tabağıyla.

Yanlış yere getirdiniz sanırım. Ben birşey sipariş etmemiştim.

Doğru yere getirdim. Orda ki bey size getirmemi istedi.

Geri götürün lütfen kabul edemem.

O sıra da bana bunları getirilmesini isteyen adam ayağa kalktı ve bana doğru gelmeye başladı. Dikkatli bakınca bu Chanyeol du.

Hanımefendi kabul etmiyor mu? Lütfen bana verin.

Garson Chanyeol'e verip gitti.

Teşekkür ederim ama alamam, dedim.

Gözlüğünü falan çıkarınca

Şimdi alamaz mısın peki? dedi

Şimdi alırım.

Üstündekini kaldırdığımda içinden yemek değil yüzük çıktı. Elimden alıp parmağıma taktı. Sonra da oturttu. Kendi de oturduktan sonra konuşmaya başladı.

Ece ben seni sevmiyorum sana aşığım. Sevgi bir gün biter değil mi? Bu yüzden seni sevmiyorum. Ben sana aşığım. Balığın suya aşık olduğu gibi, geminin yolunu bulması için deniz fenerine aşık olması gibi. Şarkıcı olmak için güzel sesin olması gerekiyor değil mi? İşte benim de yaşamak için sana ihtiyacım var. Diğer insanların nefese benim ise sana ihtiyacım var. O yüzden beni bırakma. Ne olursa olsun. Tamam mı?

Birşey demeden yanına gittim ve sarıldım bu tamam demekti. O da anlayıp sarıldı.

Biraz daha oyalanıp eve gittik. Üstümü değişip telefonumu arka cebime koydum makyajımı temizlememiştim yatarken temizleyecektim.

Ece sana birşey söylememiz gerekiyor.-Chen

Söyleyin.

Annen ameliyat olacakmış ve yaşama şansı düşükmüş.-D.o.

Bu yüzden sen Chanyeol ve D.o. Türkiye'ye gideceksiniz.-Xiumin

Ne? Nasıl? Şaka yapıyoruz deyin lütfen. Biri şaka desin.

Üzgünüz değil. Birazdan uçağınız kalkacak. D.o. herşeyinizi hazırladı.-Tao

Chanyeol siz Ece'yle arabaya gidin ben alıp geliyorum.

Tamam.

Chanyeolden

D.o. gidip geldikten sonra arabayı çalıştırdım. Onun peşinden Suho da gelmişti. D.o. arkaya Ece'nin yanına oturmuştu. Suho hyungta benim yanıma.

Hyung sen niye geldin?, diye sordum.

Arabayı geri eve götürmek için geldim.

Peki hyung.

Anneme birşey olmayacak değil mi?

Ece D.o. ya soruyordu.

Olmayacak. İnan bana olmayacak. Annen daha torunlarını alıp sevecek. Senin evlendiğini görecek. Annene bişey olmayacak.

Havaalanına gelmiştik. Anahtarı Suho'ya verip biz uçağa bindik. D.o. Ece'yi cam kenarına oturtuktan sonra yanına oturdu. Bende D.o.'nun yanına oturmak zorunda kaldım. Ece ağlaya ağlaya uyumuştu. O uyuduktan sonra bizde uyuduk. Hem güçlü olmak zorundaydık.

//////////////////

Türkiye'ye gelmiştik. Ece ilk eve uğramak yerine hastaneye gitmeyi tercih etmişti. Üstünü başını düzeltmesini söylesekte istememişti. O yüzden hastaneye gelmiştik. Şimdi ise annesinin kaldığı odayı arıyordu. Neden bu kadar aceleciydi?

Ece-D.o.

Noldu?

Annenin hangi odada kaldığını biliyorum ama ilk önce şu yüzünü temizle.

Tamam.

Ece D.o.'nun elinden çantasını alıp lavobaya gitti ve yüzündeki makyajı tazeleyip yanımıza geldi. Bizde beraber kaldığı odaya gittik. Ece kapıyı tıklayıp içeri girdiğinde annesi yeni uyanıyordu. Saat 18.00 dı. Büyük ihtimalle dinlenmesi için ilaç verip uyutmuşlardır.

Annesi bizi görünce yerinden kalkmaya çalıştı.

Lütfen yatın-D.o.

Geçmiş olsun efendim, dedim

Teşekkür ederim.

Chanyeol biz çıkalım. Tekrar geçmiş olsun, dedi D.o. ve çıktık.

Chanyeol istersen Kore'ye dön.

Neden?

Bir sürü program falan var.

Onlar halleder. Ben burda kalacağım ama sen dönebilirsin.

Hayır.

D.o.... Chanyeol.

Anne.

Ne yapıyorsunuz burda?

Ece'yi getirdik.

Getirmeyin demedim mi?

Dedin de anne %30 şansı varmış. Yeterince düşük bi şans ya o ameliyattan çıkamazda Ece onu bir daha göremezse. Hiçteyse son kez görsün.

Getirdiğinize göre yapacak birşeyimiz yok. Gidin yemek yiyin.

Aç değiliz. Ece'yi alıp sonra yemeğe gideriz.

Tamam siz bilirsiniz.

Ece içer de mi?

Evet.

Eceden

Annemle konuşmaya başladım onlar gittikten sonra.

Anne nasıl olurda buraya geldiğimde söylemezsin.

Üzülmeni istemedim. Ağlama sen güçlü kızsın. Hem ben yaşayacağım. Ameliyattan çıkıp seni yeniden izleyeceğim. Hep takip edeceğim. Sonra evlenme zamanın geldiğinde seninle gelinlik bakmaya gideceğiz. Daha senin sandığını hazırlayacağım. Kına gününde eline kına yakıldığını göreceğim. Nişanında yanında olacağım. Torunlarımı seveceğim. Onlara birşeyler öreceğim daha yapılacak çok şey varken ben bu dünyadan gitmem.

Gidemezsin. Beni bırakıp gidemezsin. Aniden odaya hemşire girdi.

Hastanın uyuması gerekiyor yarın sabah ameliyata alınacak.

Dedi ve çıktı. Annem uyuyana kadar başında bekleyip odadan çıktım ve doktorun odasına gittim. Kapıyı çalıp içeri girdim.

Annemin durumunu sordum. O da bana onu kurtarmaya çalışacağız dedi. Peki deyip odadan çıktım kurtarmaya çalışma kurtarsana. Doktorun odasından çıkarken babamı gördüm.

Ece burda ne işin var?

Annem için geldim. Baba annem o masadan kalkacak değil mi?

Kalkacak annen sana söz verdiyse yapar bunu biliyorsun. Emin ol kalkacak.

Babamla konuşa konuşa bizimkilerin yanına gittik ikisi de uyumuştu. Annemin yattığı odadan çarşaf alıp ikisinin üzerine örtüm ve geri odaya geçtim. Babam işim var sabah gelirim deyip gitmişti. Ben hariç herkes uyumuştu ben uyumayacaktım. Uyuyamazdım ki. O yüzden biraz hava almaya çıktım.

--------
1 NISAN...

Finale kadar tabiki de devam ettireceğim. Inandınız mı? 😊😊😊

EXO'DA TÜRK KIZLARI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin