34.BÖLÜM

316 32 15
                                    

Buseden

Üniversiteden çıkmış ve bir yere gelmiştik. Burada ne işimiz vardı bilmiyordum ama geldiğimiz yer gerçekten güzeldi. İler de bir şey vardı ve Sehun beni oraya sürüklüyordu.

Sehun?

Efendim.

Ne işimiz var burda?

Öğrenirsin.

Ece'ler de göründüğünde beni o şeyin ortasına götürdü.

(Kalpli şeyin ortasına götürdü işte anlayın lütfen😊)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kalpli şeyin ortasına götürdü işte anlayın lütfen😊)

Sehun ne yapıyorsun?

Buse, konuşmam bitene kadar sözümü kesme olur mu?

Olur.

Biliyorum evlenmek istemiyorsun ama şöyle bir şey var ki; ben senin sadece benim olduğunu göstermek istiyorum tüm dünyaya. Şu an reddedilebilirim bilmiyorum ama ne olursa olsun senin yanında olacağım. Sen benim teklifimi kabul edene kadar senin peşinden ayrılmayacağım. Buse, hayatım değil, hatıram olur musun? Benimle evlenir misin?

Hiç düşünmeden EVET diye bağırdım. Yüzüğü taktı ve sarıldı gözlerimi açtığımda Ece ve Chanyeol gitmişti. Niye geldiler? Niye gittiler? Daha sonra Sehun'un hazırladığı masaya oturduk ardından yemeklerimiz geldi. Getirenler Ece ve Chanyeol'du. Tebrik ederiz dediler ve gittiler. Biz de yemeğimizi yeyip eve gittik. Gittiğimizde saat 19:00'dı. Herkes salonda oturmuş bizi bekliyordu.

Biz geldik.-Sehun

Hoş geldiniz.-Chanyeol

Hoş bulduk hyung.

Bu saatte kadar ne yaptınız?-Suho

Hiçbir şey.

Tabii.

Eceden

Buse'lere yemeklerini verdikten sonra eve gelmiştik. Güzel bir gün geçirdiklerini yüzlerinden belli oluyordu.  Onlarla fazla uğraşmayıp uyumaya gitmiştik.

ÜNİVERSİTE BİTTİ

Üniversitenin son günüydü. Diploma işleri falan vardı. Ondan sonra özgürdük. Hocalar şarkıları bize söyleteceklerdi grupça. Exo grubu üniversite de şarkı söylüyor diye haber çıkarsa şaşmam. Diploma işleri bitmiş eğlence zamanıydı.

2 Saat Sonra

Gün bitmiş ve eve gelmiştik. Yorgunluktan ölüyordum.

Ben uyumaya gidiyorum, dedim ve odama çıktım.

Ben de, Ece bekle, diye Buse de arkamdan geldi.

Luhandan

Ne yapıyoruz?-Suho

Bir fikrim yok.-Lay

Dışarı çıkalım.-Tao

Alışveriş falan yaparız.-Chanyeol

Ne alışverişi?-D.o.

Ramazan geliyor. 1 hafta var ve Ece'yle Buse oruç tutacak. Ondan yapmamız lazım.

Onu yarın yapalım.

Aynen D.o. haklı yarın yapalım.-Kris

Tamam o zaman yarın yaparız. Ben uyumaya gidiyorum. İyi geceler.

Hyung beni de bekle. Size iyi geceler-Sehun

Bizde yatalım.-Xiumin

Aynen.-D.o.

Hepimiz uyumaya gittik.

Sehundan

Hyung biz de tutacakmıyız?

Evet.

Uykuya veririz olmadı.

Öyle yapalım. Şimdi yatalım.

Eceden

Sabah uyandık yemeğimizi yeyip alışverişe çıktık. Ne gerekiyorsa aldık. Evde oturmuş mantı açıyorduk. Açamıyorduk. 2 kişi hamuru açacaktı ki bunlar Kris ve Tao oppaydı. Onlar tamamdı ama hamuru kapatamayanlar umutsuz vakalardı. Öğrenirlerdi umarım.

2 Saat Sonra

4 tepsi mantı yapmıştık. Ortalık batmıştı ama olsundu. Her gün farklı bir yemek yapacaktık. Bugün mantı yarın içli köfte o bür gün başka bir şey. Ramazanda niye uğraşayım ki? Biraz dinlendikten sonra ortalığı toparladık. Saat çoktan 18:00 olmuştu.   4 kişiydik  diğerleri uyuyordu. Chanyeol, Sehun, Buse ve ben ayaktaydık.

Film izleyelim.-Sehun

Buse'yle beraber biz de onu onaylayınca bir tane film açtık ve izlemeye başladık. Romantikti konusu. Her şey vardı içinde öpüşme sahnelerine kadar her şey. Öpüşme sahnesi çıkınca Chanyeol gözümü kapatıyordu. Sanki yapmadığımız şey neyse. Film bittikten sonra hepimiz yatmaya gittik.

////
Uyandığımda saat 4'tü aşağıdan gelen sese uyanmıştım. Kim var diye gidip  bakacakken bir kol tarafından çekildim, tam bağıracakken ağzımı kapadı biri.

Ece benim, bağırma.

Sesten anlaşıldığı üzere Chanyeol'du. Gözlerimle onayladım. O da ağzımı açtı.

Sanırım aşağıda hırsız var.

Polisi arayalım.

Olmaz. Biz yakalayacağız.

Nasıl?

Gel benimle.

Beraber aşağı indik ve ses gelen tarafa doğru gittik burası mutfaktı. Hırsızın mutfakta ne işi vardı? Işığı açtım ve gürültü yapan kişiye baktım. Kai'ydi

Canım oppacım niye gürültü yapıyorsun?

Acıktım da ondan.

Peki ben yatmaya gidiyorum.

Yemek yapsana bana.

Tamam yapayım.

Tost yapıp yatmaya gittim. Chanyeol'e de yapmıştım. İkisi yiyorlardı.

Chanyeolden

Kaii

Efenedim hyung.

Ben sana yedirebilirmiyim?

Hayır.

Ben senin hala fanınım.

Hyung, bana fanlarım yemek yedirmiyor.

İyi be. Yatmaya gidiyorum ben.

Bekle ben de geliyorum.

Daha sonra Kai'yle uyumaya gittik.

EXO'DA TÜRK KIZLARI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin