Şarkı: I Am Not Okey (Chen söylüyor Missing Nine dizi ostu)
O fotoğrafları bana gösterdiğinde bir ona bi fotoğraflara baktım. Sonunda konuşmak için güç bulduğumda ağzımdan bu sözcükler döküldü;
S-sen onları nerden buldun?
Her yerde bunlar var Ece. Bulmam ya da görmem zor olmadı. Arkadaşın dediğin kişi erkek. Onu geçtim benim olanın...
Durdu ve devam etti.
Eskiden benim olanın elini tutuyor. Neyse sana o çocukla mutluluklar.
Chanyeol beni dinle, dememe kalmadan gitti. Herşeyi yanlış anlamıştı. O çocukla aramda birşey olmadığını bilmesi gerekiyordu. Peşinden koşmayı denedim ama bacaklarımda güç bulamamıştım. Saatlerce orada oturduğumun farkında değildim. Buse odaya girince farkettim hala yerde oturduğumu.
Ece noldu sana?
Deyip beni yatağıma oturttu. Saatlerce akmayan göz yaşlarım Buse'ye sarılınca akmaya başladı.
Buse
Efendim
Biz... ayrıldık.
Ne? Nasıl?
Yerdeki fotoğrafları gösterdim. Onlara bakıp bana baktı tekrar.
Ece anlat herşeyi baştan.
Anlatmaya ihtiyacım vardı zaten.
Arkadaşımla buluşucam diye evden çıkmıştım ya buluştuk ondan sonra gezdik falan yorulup yemek yemek için bi yere geçtik. Yemeklerimizi beklerken bana 7 yıldır aşık olduğunu falan söyledi. Elimin üzerine elini koydu çekmeye çalıştım izin vermedi. Konuşması bitince çekti. Bende birşey demeden koşarak çıktım ordan eve geldim içeri girmeden önce su alıp parka gittim oturdum orda kendime gelip eve geldim odama çıktım falan yarım saat sonra Chanyeol geldi elinde o fotoğraflarla ondan sonra ayrıldığımızı belli eden cümleler kurdu ardından da gitti benim birşey dememe izin vermeden gitti. Buse ben onsuz yapamam. Dayanamam. Onsuz olamam. Buse o benim yaşama sebebimken nasıl onsuz yaşayabilirim?
Tamam siz ayrılmadınız. Chanyeol onları sinirle söyledi. Ayrılmadınız. Gelecek birazdan ve sana sarılacak.
Buse'ye inanmak istiyordum. İnanacaktım ama inansam bile kendimi kandıracaktım. Buna rağmen inanacaktım. Biraz sonra odaya Chen girdi.
Ece konuşalım mı?
Olur.
Buse ardından odadan çıktı.
Seni dinliyorum oppa.
Chanyeol'u aldatmayacağını biliyorum ama senden duymak istiyorum sadece bir kez. Chanyeol'u aldattın mı aldatmadın mı?
Chanyeol'u aldatmadım. Aldatamam ki.
Tamam sakinleş, dedi ve sarıldı.
İstediğin kadar ağla ve rahatla, diye kulağıma fısıldadı. En son yatağıma yatırıldığımı ve üstümün örtüldüğünü hissettim.
Chenden
Ece Chanyeol'u aldatmazdı. Ağlayıp uykuya dalması için yapmış olabilirdim bunu. Bir süreliğine de olsa Chanyeol'u unutması iyi olurdu. Uykuya daldıktan sonra yatağa yatırıp üstünü örtüm ve ışığı kapatıp aşağı indim. Kapısı açıktı her ihtimale karşı. Chanyeol ise eve gelmemişti. Arasakta ulaşamıyorduk.
Chanyeol ve Ece konusunu ne yapacağız?-Suho
Bilmiyorum en iyisi onlara bırakmak.-D.o.
Ece çok üzgün.-Chen
Buse zaten anlattı bize olayı. Biz Chanyeol'le konuşalım. Gerisini onlara bırakırız.-Xiumin
Bence de Chanyeol'le konuşmalıyız.-Luhan
Tamam ben konuşurum yarın-Kris
Hyung ben konuşayım.-D.o.
Seni dinlemez. Sende sinirlenirsin ve kavga edersiniz daha kötü olur. O yüzden ben konuşacağım.
Kris hyung haklıydı. Onun konuşması daha iyiydi.
Haklısın hyung.-D.o.
Ardından şirket aradı beni. Beni niye aramıştı ki? Fazla bekletmeden açtım telefonu.
Efendim.
Sesi hoporlere al.
Peki efendim.
Şimdi Ece'yle o çocuğun fotoğraflarını ortadan kaldırırız arkadaşlar aralarında birşey olmadığını da söyleriz. Kolay bir şekilde atlatırız bu olayı. Ece ve Chanyeol'un yarından itibaren yan yana görünmeleri gerekiyor.
Efendim onların aralarında zaten birşey yok ve Ece ve Chanyeol'un şimdilik yan yana olmaları imkansız.-D.o.
Ayrıldılar mı?
Sanırım ama onları birleştireceğiz merak etmeyin.
O zaman size güveniyorum. Barıştıkları andan itibaren dışarda yan yana görünsünler ya da barışmasalar bile dışarıda yan yana görünsünler.
Öyle bir şey imkansız. 1.seçeneği en yakın zamanda yapacağız ama.
D.o. dedi ve kapattı.
En kısa sürede aralarını düzeltmemiz gerekiyor. Duyduğunuz gibi-Suho
Plan şu şimdi. Buse sen Sehun'un yatağında yatıyorsun. Sehun sen Chanyeol'un yatağında yatıyorsun. Bu odanın kapısını kilitliyeceğiz.-Baekhyun
Baekhyun'un dediği mantıklı. Sarhoş gelirse eve direkt yatağında kim olduğunu farketmeden kendini yatağına atar. Buse'ye yazık olur ezilir kalır falan. O yüzden onun yerine Sehun orda yatacak. Sarhoş gelmezse salonda yatamayacağı için Ece'nin yanına gidecek. Otele gitmez. Orda rahat edemez. Neyse Ece'nin yanına gittiğinde bile uyumayacak. Ece'nin uyuduğuna aldırmadan onunla konuşacak onu uyandırmayacak bir şekilde. Ve bum Ece uyunacak ve onu dinleyecek. Daha sonra da "Seni seviyorum" diyecek sarılacaklar ve barışmış olacaklar.
Çok fazla dizi film izlemizsiniz. Ara verin biraz.-D.o.
Bence de mantıklı.-Xiumin
Bence de bu seferlik Baekhyun ve Chen'in dediğini yapalım-Luhan
Yapalım bakalım.-D.o.
Daha sonra da herkes yatağına gitti uyumaya.
¿¿¿¿¿¿¿
Profilimdeki linke tıklayıp Exo'ya oy verin lütfen. TVXQ'yla yarışıyoruz ve gerideyiz. Link açılmazsa mesaj attın özelden atayım.^-^