Şarkı: The One (CBX)15 GÜN SONRA
Suho'dan15 gün boyunca sadece Türkçe çalışmıştık ve olmuştu da. Bugün kayıtlar alınacaktı. Herkes onun için hazırlanmıştı. Hepimizi kayıt odasına sokmuşlardı. Herkes yerlerini güzelce tüm şarkılarda söylemişti. Tek seferde güzel bir başarı elde etmiştik. Daha sonra da dansları çalışmaya başladık ona da 1 saat kadar çalıştıktan sonra eve gidip dinlendik. Sabah olunca bir daha şirkete gitmemiz gerekiyordu. Bütün gün evde isteyen istediğini yaptı. Saat 10:00 olunca da herkes yattı.
----------
Sabah olduğunda kahvaltımızı yapıp şirkete gittik. Dansa çalışmaya başladık. Chanyeol'un gözleri hep Ece deydi. Dans hocamız kızlara dans konusunda yardım ediyordu. Sehun'u hiç saymıyorum zaten hocayı öldürmek istediğine eminim. Geri kalanların da gözü o ikisindeydi olacak her hangi bir duruma karşı.
Hyung.-Sehun
Efendim Sehun.-D.H
Benim çalışmam bitti. Buse'ye ben yardım edebilirim. Sen gidip diğerlerine bakabilirsin.-Sehun
İlk önce sen göster olursa tamam diyeceğim.-D.H
Tamam hyung-Sehun
Dedi ve gösterdi.
Olmuş yardım edebilirsin.-D.H
Hepimiz gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk. Hocamız Ece'ye geçecekti ki bu sefer de Chanyeol seslendi:
Hyung.
Efendim Chanyeol.
Benimki de bitti. Ben de Ece'ye yardım edebilirim.
Göster bakalım.
Gösterdikten sonra olmuş gibi birşeyler dedi ve Kai'ye geçti. Kai'nin dansını izledikten sonra; Olmuş dinlenebilirsin, dedi. En küçükten başlıyordu anlaşılan Xiumin hyung'un işi zordu. Gelene kadar çalışacaktı durmadan. Tao, D.o., Chen, Baekhyun, Lay derken bana gelmişti. Ben de oturup diğerlerini izledim. 3 büyük izlenmeye değerdi.
3'ünüzü aynı anda izleyeceğim. Daha sonra da kızlara geçeceğim çünkü başlayın. dedi ve başladılar. Siz de dinlenin dedi ve onlar da yazınımıza oturdu. Hep beraber kızları izliyorduk. Biraz zaman geçtikten sonra kızlara da oturabilirsiniz dedi ve konuşmaya başladı.
Biraz dinlenin yemek falan yiyin daha sonra da toplu çalışma alacağız.
Tamam dedik hepimiz ve odadan çıktı.
Ne yapıyoruz?-Chen
O sırada içeri kızların menajeri girdi.
Çocuklar kusura bakmayın ama Ece'yi almam gerekecek. Arkadaşı gelmiş.
Arkadaşım mı?-Ece
Arkadaşı mı? dedik hepimiz aynı anda.
Evet. Ece gidelim.
Tamam unni geliyorum. Gelirim birazdan. dedi ve çıktı
Buse?-Chanyeol
Oppa.
Biliyor musun?
Bilmiyorum desem inanır mısınız?
Hayır, inanmayız.
Ama inanın bilmiyorum.
Kızı rahat bırakın bilmiyormuş.-Kris
Evet, Kris hyung haklı rahat bırakın sevgilimi.-Sehun
Ben gidip bakıcam.-D.o.
Gelince anlatır. Otur oturduğun yerde.-Luhan
Tamam hyung.-D.o.
Eceden
Menajer unni gelip arkadaşın geldi dediğinde ben de şaşırmıştım. Kim olduğunu merak etmiştim. Beni dışarı da bekliyordu. Ben de binanın dışına çıktım. Ortalıkta kimseyi görmeyince geri binaya dönecekken tanıdık bir ses:
Ece diye bağırdı. Hızla arkamı döndüm.
Ece benim Taha.
Hatırladım seni. Ne istiyorsun?
Ne mi istiyorum?
Evet.
Seni istiyorum. Yeniden benim olmanı.
Senle çıktım ve ayrıldım. İlişkimiz bitti ve benim herşeyden çok sevdiğim bi adam var. Ondan ayrılıp sana mı döneceğim? Güldürme beni.
Onu sadece parası için sevdiğini sana kanıtlayacağım.
Kanıtla bekliyorum. Çok komiksin sen ya. Farkındaysan ben de onunla aynı sektörde aynı grupta çalışıyorum. Aynı parayı kazanıyoruz. Kimse onu parası için sevdiğime inanmaz. Böyle dedim diye yanlış anlama onu o olduğu için seviyorum. Neyse ya sen kanıtla bekliyor olucam.
Benimle dalga geçmeyi bırak. Onu değil beni seviyorsun. Ben de seni seviyorum.
Ya! Eğer seni sevseydim senden ayrılmazdım. Eğer beni sevseydin yıllar sonra buraya gelmezdin daha önce bulurdun beni zengin olduktan sonra değil. Şimdi git ve ne benim karşıma ne de sevdiğim insanların karşısına çık.
Tamam görürsün sen sana onun gerçek aşk olmadığı kanıtlayacağım. Şimdi gidiyorum.
Arkama bakmadan şirkete girdim. Neymiş onu seviyormuşum, neymiş kanıtlayakmış. Ya sabır. Düşüne düşüne çalışma odasının önüne geldim. Kapıyı çalıp içeri girdim belki bi büyük vardır diye ama üyelerden başka kimse yoktu. Gidip Buse'nin bacağına yattım.
Ece?-Lay
Efendim?
İyi misin?
İyiyim.
Bize anlatacak mısın?-Xiumin
Sonra anlatırım.
Peki.
O sırada dans hocamız girdi içeri.
Hadi kalkın.
Sonra beni gördü ve konuşmasını devam ettirdi.
Ece bi elini yüzünü yıka.
Hayır gerek yok. İyiyim ben.
Sen öyle diyorsan. Hadi başlayalım.
Ne kadar odaklanmaya çalıştıysam da yapamamıştım. Şunu aklımdan çıkartamıyordum. Nedenini bilmiyordum ama çıkartmam gerekiyordu.
Bugünlük bu kadar yarın devam ederiz.-D.H
Peki dedik ve odadan çıktı.
Ece-Buse
Efendim.
İyi misin?
İyiyim dedim ya.
Peki.
Eve gidelim-Suho
Tamam dedik ve hazırlanıp çıktık. Sonunda eve gelmiştik. Ben direkt yatağıma gidip yattım. Konuşmak istemiyordum çünkü.
Layden
Çocuklarla Ece'nin halini konuşuyorduk. Gelen kimse etkilenmişti.
Böyle mi bırakacağız?-Xiumin
Evet-D.o.
Ne olduğunu öğrenmemiz gerekiyor.-Kris
Ne olduğunu biliyorum zaten.-Chen
Nasıl?-Lay