25.BÖLÜM

328 30 1
                                    

Şarkı: Baekhyun Take You Home (Bol bol dinleyelim. Yeni çıktı biliyorsunuz ki. Size iyi okumalar ve iyi geceler)

Eceden

Hastane de işimiz bitmişti ve eve dönüyorduk. 5 dakikalık bir yolumuz kalmıştı. Taksici bir bana bi Chanyeol'e bir de ellerimize bakıp duruyordu. Chanyeol de farketmiş olacak ki bana döndü.

Ece

Efendim.

Bu adam niye bize bakıp duruyor.

Garipsemiştir.

Neyi bu halde olmamızı mı?

Evet.

Garipsenecek bir şey değil ki.

Boşver de sor. Çok merak ettiysen.

2 kelimelik Türkçe'mle mi?

Evet.

Sağol kalsın.

Çocuklar geldik, dedi taksici.

Parayı çıkartıp verdim ve teşekkür edip arabadan indim. Chanyeol beni kucağına aldı ve eve öyle götürdü. Evin içine girdikten sonra koltuğa bıraktı. Annemle karşı karşıya yatıyorduk.

Ece'nin nesi varmış.-D.o.

Bileği zedelenmiş ondan sargıya aldılar.

Nasıl?-Chen

Aslında dans ederken yavaş yavaş olmaya başlamış iste bugünde burkunca bu hala gelmiş.

Ne zamana iyileşirmiş?-Baekhyun

1 hafta falan sürer dedi doktor ilaçlarını düzgün kullanırsa.

Tamam da haftasonu Kore'ye dönmeliyiz.-Suho

Evet de hyung bu halde dönemeyiz. Uçaktan indiğimiz gibi muhabirler soruya tutacaklardır.-Tao

O zaman söyle yaparız. Ben Luhan Kai D.o. Buse Sehun ve Tao gideriz geri kalanlar da sonradan gelir.-Kris

Olmaz hyung. Benim yerime başkası gelsin.-D.o.

O zaman Chanyeol gitsin. İkiniz de uzun süredir ortalıkta yoksunuz Birinizin görünmesi gerekiyor.-Lay

Olmaz. Ben hiç olmam.

Taş kağıt makas yapın kaybeden gitsin-Xiumin

Tamam yapalım.-Chanyeol

Tamam-D.o.

Taş kağıt makas diye herkes bağırıyordu. Kaybeden D.o.'ydu. O gidecekti. Keşke ikisi de gitmese ama birinin gitmese gerekiyordu.

Chanyeol bana gözlerinin içi parlayarak bakıyordu. Bende ona bakıp gülümsedim. Sonra da önüme yani D.o.'ya döndüm.

O sırada Kai odaya esneyerek geldi. Hepimiz ona döndük.

Günaydın-Sehun

Günaydın ergen.

Ya ben ergen değilim.

Ece de seni ergen diye severdi.

Anne.

Bi keresinde nolmuştu anlatayım. Elinde telefon bir şeylere bakıyordu. Ondan sonra odasına gitti. Yarım saat sonra bende gittim yanına yemek hazır diye haber vermeye. O sırada ağladığını gördüm. Neye ağlıyorsun diye sorduğumda. Telefonunu gösterip yorumları okuttu. Twittera yazdığı şeyleri falan okuttu ve sinirden ağladığını söyledi. Yorumlar da Sehun hakkındaydı kötülemişlerdi seni. Neyse işte bi de üstüne burdan bir şey yapamaması koyuyordu onun da siniri vardı üstünde. Saatlerce ağlamıştı.

Ece.

Ergen.

Ece

Anne anlatmak zorunda değildin. Şimdi eline düşeceğim ve benimle uğraşacak.

Uğraşma kızımla Sehun.

Peki efendim.

Ardından bana baktı Kore'ye dönünce bittin sen der gibi.

Benim uykum var, dedim ama kimse beni takmadı herkes kendi arasında konuşuyor. Bende kendim giderim. Napam?

Ayağa kalkıp 2 adım atamadan geri koltuğa oturdum. Çok acıyordu. Ama kimsenin beni umursadığı yoktu. Bende tek ayak üzerinde giderdim sonuçta sol ayağımdı. Sağ ayağımın üstünde denge de kalabilirdim. Ayağa kalkıp yürümeye başladım ve biraz ilerledikten sonra beni Luhan durdurdu.

Ece nereye?

Odama.

Biz götürürdük söyleseydin.

Seslendim ama duymadınız. O yüzden şu an kendim gitmeye çalışıyorum. Hadi bye.

Ben seni götürürüm.

Tamam.

Luhan'la beraber birlikte odama gittim yatağıma yattım ve odamdan çıktı.

Luhandan

Ece'yi odasına bırakıp. İçeriye gittim.

Luhan hyung. Ece nerde?-Chanyeol

Odasında uykusu varmış.

Anladım

Saat geç oldu zaten. Hepimiz yatsak iyi olur.-Xiumin

Nasıl yatacağız?

Ben Ece'nin yanında yatarım. Buse de bizimle yatar. 4 kişi falan benim yatağımda yatsın. 4 kişi misafir odasında 4 kişi de burda yatar. Buse eşyaların yerini biliyorsun zaten.

Biliyorum. 2 kişi benimle gelsin alalım içerden.

Tamam.

Sehun ve Kai Buse'nin peşinden gitti. Eşyaları alıp geldiler. Chanyeol ve Kris Ece'nin annesini Ece'nin yanına götürüyorlardı. Onlar gidip gelene kadar 2 koltukta hazırdı.

Burda yatan kimler?-Kris

Bunu da taş kağıt makasla belirleyelim.-Sehun

Tamam.-Kris

Aynı yapan ilk dörtlü burda yatar.-Xiumin

Yaptıktan sonra Xiumin, Chen, Sehun ve Kai burda yatıyordu.

Bir kere daha yaptık misafir odası için. Onda da Chanyeol, D.o., Suho ve Lay kalacaktı. Yatak odasında da ben, Tao, Kris ve Baekhyun vardı. Diğer odaları da hazırladıktan sonra hepimiz yattık.

EXO'DA TÜRK KIZLARI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin