Május 26.,péntek

1.1K 48 1
                                    

Pénteken reggel besétáltam az iskola kapuján.

Még  körülbelül 2 hét a ballagásig.Lezárták a jegyeinket,mindenkit felvettek abba az iskolába,ahova menni szeretett volna,és az osztályfőnök megrendelte a sötétkék bársony tarisznyákat,és a hozzáillő  nyakkendőket,fiúknak és lányoknak egyaránt.

Az osztályba felérve leültem a helyemre,és kinéztem az ablakon,ami a betonos focipályára nézett.Meleg volt odakint, a fiúk trikóban és papucsban fociztak.Már nagyon nyár feeling volt.Alig vártam,hogy elmehessek innen.Már csak 2 hét,-gondoltam-már csak 2 hét...

Szörnyen vártam a nyarat.Anya nővére,Hédi,lent lakik a Balatonon.Pontosabban Balatonlellén.Hihetetlen forma!Sajnos nincs családja,férje sincs,néhány éve elváltak.
Hédi híres a túlzásba vitt ékszereiről,derékig érő póthajáról,és szolárium barna bőréről,de én anélkül már el sem tudnám képzelni.
A magány ellenére életerős üzletasszony. Több mint 7 nyaralója van,ingatlan irodája,meg egy étterme a központban.Még évekkel ezelőtt megígérte nekem,hogy ha elballagok, nála tölthetem a nyarakat.Mondanom sem kell,hogy mennyire várom.Máson sem jár az eszem,csak ezen.Megbeszéltük,hogy a ballagás utáni családi ebédet követően amilyen gyorsan csak lehet,tűzünk is Lellére.

Hédinek rengeteg pénze van,és magán kívül nincs mire költenie.Ezért ha szülinapom van,vagy karácsony,mindegy,olyan dolgokat szoktam tőle kapni,hogy csak nézek,hogy ez most komoly e. És szerintem ez nyáron sem lesz másképp. Na nem mintha én valami sanyarú sorsú gyerek lennék.Anyának van egy szépségszalonja a belvárosban.De az a színvonal,ahogy Hédi él...több mint király,szerintem minden lánygyerek álma.

Balatoni nyárWhere stories live. Discover now