Bementem az egyik hűs,besötétített szobába,és nemes egyszerűséggel bedőltem az ágyba.Nem érdekelt semmi,és senki.Fáradt voltam,és kimerült.Még hallottam,ahogy Szofi kopog az ajtón,aztán mély álomba zuhantam.
Mire fel keltem már este lett,és csak a közvilágításnak a fénye szűrődött be az ablakon.Lassan kicammogtam,és letelepedtem Szofi mellé a a kanapéra.Pár pillanatig együtt néztük a tévét,majd egy hirtelen mozdulattal kinyomta,és következetes tekintettel rám nézett.
-Tehát?-húzta fel a szemöldökét.
Hirtelen nem tudtam a nagy kómában,hogy mire gondol,aztán eszembe jutott,és nyomban el is öntötte a mellkasomat az a tompa érzés.
Megrántottam a vállamat,és már készültem felálni,de a kíváncsi barátnőm visszahúzott maga mellé.
-Csak megbeszéltük...megbeszéltük a tegnap estét.
-És?Mi lesz most?Szerelmet vallott?
-Ugyan!-nevettem el magam hisztérikusan.
-Hát?
-Nem kellek neki.
Szofinak elkerekedett a szája,és mondani is akart valamit,aztán megfontoltan visszacsukta.
-Akkor mire fel volt ez az egész?
-Talán csak ki akart használni...
-Nem,nem hinném.De mit mondott,miért nem?
-Nem mondott semmit.
-Csak úgy?
-Csak úgy.
-Hát,-sóhajtott Szofi-van olyan,hogy az ember egyszerűen csak nem érzi a kémiát.
Megvontam a vállam,csoszogva elindultam a konyha felé.
-Ne csinálj úgy,mintha nem érdekelne.
-Pedig nem.-szürcsöltem egy narancslevet szórakozottan.
-Jó...-hagyta rám.
Valójában nagyon fájt a dolog,de nem akartam mutatni.Semmi szükség nem volt az önsajnáltatásra az Enis dolog után.
-Strand?
-Sötét van.-sóhajtottam.
-Mintha ez akadály lenne.Szofi végül megfűzött és lementünk a partra.Teljesen sötét volt,és csak a hold csillogott fátyolosan víz tükrén. icsit arréb a mólónál látszott néhány horgász pislákoló úszója a víz tetején.Síri csend honolt mindenhol.
-Gyere!-intett Szofi lefelé menet a stégen.
Gyorsan utána lépkedtem,es bele gázoltunk a vízbe.
A víz sokkal melegebb volt mint a levegő,és kellemesen elöntötte a langyosság minden porcikámat.
-Olyan a jó a víz!-evickélt mellettem Szofi.
Én is alábuktam,és nagyokat húztam a kezemmel a tó fenekén.
-Hallod ezt?-derment meg hirtelen a barátnőm.
-Mit?
-Come a little closer, let me taste your smile...-énekelt Szofi.
-Until the morning lights...-folytattam.
Szinte tisztán kivehető volt a zene,a víz hozta a hangot valamelyik közeli szórakozóhelyről.
Szofi nagyot sóhajtott,és fel feküdt a víz tetejére mellettem.Őt is nyomasztotta valami.
-Mi van Artúrral?-tapintottal a lényegre.
-Ugyan,semmi.
-Semmi?De hát ölelkezve aludtatok!
-És ennyi...biztos be volt rúgva.
-De hát...semmi csók?
-Semmi.-rázta a fejét.
-Pedig én azt hittem,hogy ez most össze fog jönni neked.
-Én is...amióta itt vagyunk loholok Artúr után.De csak szórakozik velem.Elhiteti,hogy érdeklem,aztán megfeledkezik a létezésemről.
-Miért nem mondtad,hogy ez a helyzet?-csodálkoztam.
-Volt elég bajunk így is,nem tetéztem.Őszintén szólva jó lesz ha a fiúk hazamennek mostmár.Nem jó nekünk,hogy itt vannak.Majd szépen elfelejtjük őket,ha nem lesznek itt,és élvezhetjük tovább a nyarat.Nem kell nekünk pasi,amúgy is csak rontják az imidzsünket.
Helyeslően bólogattam,igaza volt.Mióta a fiúk ott voltak,nem volt egy nyugodt percünk se.Hazaérve hamar lefürödtünk,és hihetetlen gyorsan elaludtunk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Balatoni nyár
PertualanganLehetne annál jobb a nyarad,mint hogy a barátnőiddel tölthesd, a Balaton parton? Valószínűleg nem,és hogy még ennél is jobb legyen,a lányok kapnak a nyárra egy saját rezidenciát,ami egyenesen a vízre néz.Így szinte teljesen felügyelet nélkül leszne...