Végre eljött a ballagás napja.Alig hittem el!Holnap ilyenkor már a Balatonon leszek.Mondjuk a fürdőruhám nem tudom,hogy hova rámoltam el,de egy ideje nincs meg...
Reggel korán anya levitt a szalonba,ő begöndörítette a hajam,Anita a kozmetikus pedig kisminkelt.Miután elkészültem a szépítkezéssel hazamentünk átöltözni.Felvettem a szatén ingem,a fekete csőszoknyám,és a fekete magassarkúm.Így pont át láttam mindenki feje felett,mert nem vagyok egy alacsony tipus,de hát egyszer ballag el az ember,akkor meg nézzen ki jól.
Mielőtt elindultunk felhívtam apát,mivel a szüleim évekkel ezelőtt elváltak,és azóta anya nevel minket az öcsémmel...apa meg hajlamos elfelejteni a lánya ballagását.
-Jó reggelt,apa!Ugye elindultál már?-harsogtam a telefonba.
-Julcsi?
-Igen én vagyok.-bólogattam.
-Ja,persze szívem,mindjárt indulok.-hebegte.
-Elaludtál,ugye?-forgattam a szemem.
-Ő...igen egy kicsit.De már öltözök is,és indulok,ott találkozunk!-azzal letette a telefont.
Annyira tipikus.Remélem a családi ebédre azért ideér.
-Apád csak nem elaludt?-kérdezte anya.
-De.-sóhajtottam.
-Ne aggódj,odaér.Mindig ezt csinálja.Indulj le a kocsihoz,és ülj be.Szólj az öcsédnek is.Minjdárt jövök utánatok.
Összeszedtem a holmim,és benyitottam Alex szobájába.És mit látok? Mit???? A degenerált testvérem az ágyában fekszik,és nyomkodja a telefonját, PIZSAMÁBAN!!!!!
-TE MIT CSINÁLSZ??? AZONNAL KELJ FEL!!!! NORMÁLIS VAGY?!-keltem ki magamból.
-Mi a bajod,szombat van.-rántotta meg a vállát.
-Ma van a ballagásom,te idióta,és mindjárt ott kéne lennünk!-üvöltöttem.
-Ja,jó.Akkor felöltözök.
-Anya,Alex még ágyban van!!!!!!!!-visítottam.
-MI?-jött a válasz.-Alex,2 perced van,Julcsi ülj be a kocsiba.
Lementem a kocsihoz,és bekapcsoltam a rádiót.10 perce hallgattam híreket,és anyáék még mindig sehol.Ekkor ráfeküdtem a dudára,mert már totál késésben voltunk.A suli 10 percre volt tőlünk,és 15 percünk volt odaérni.Mondanom sem kell,hogy mennyire voltam idegállapotban.
Aztán a dudálásra nagy nehezen megjelent anya Alexot rángatva.
-Mi tartott ennyi ideig? - förmedtem rájuk.
-Nem találtam az öltönyét...ó,a fenébe.
-Mi az?-rémültem meg.
-Elfelejtettem tankolni.-kapott anya a fejéhez.-Bocsi,de muszáj lesz.
-Miii? Elkésünk! - és ekkor már a sírás kerülgetett.
-Bocsi szívem,de ha leáll az autó akkor meg pláne.
Ez is csak velem fordulhat elő,hogy a felelőtlen családom miatt lekésem a ballagásom.Ilyen nincs...
Amikor odaértünk már ment a nyálas ballagási zene,és a két 8.osztály már elindult a második emeletről lefelé vonatban.Gyorsan felrohantam a miniszoknyámban meg a nem kicsit magas cipőmben ( nem volt egyszerű),és beálltam a B osztályhoz,a megbeszélt helyemre.Ne is beszéljünk róla,hogy milyen képet vágott az osztályfőnököm.Mire az első emeletre értünk,már az összes lánynak folytak a könnyei,és kezdett rám is átragadni a búcsúzás hangulata.Azért mégis csak ezeket a padokat firkálgattam 8 évig.
ESTÁS LEYENDO
Balatoni nyár
AventuraLehetne annál jobb a nyarad,mint hogy a barátnőiddel tölthesd, a Balaton parton? Valószínűleg nem,és hogy még ennél is jobb legyen,a lányok kapnak a nyárra egy saját rezidenciát,ami egyenesen a vízre néz.Így szinte teljesen felügyelet nélkül leszne...