Mentem még egy-két kört a házban,hazaküldtem a hiányos öltözetű lányokat,és felrázogattam a fiúkat is.Kareszt kerestem a szememmel,de Szofival egyetemben nem találtam sehol.
-Ezt a kupit...- rugott egy sörös dobozba Artúr hanyagul.Nem nézett ki túl jó,farmer nadrágban póló nélkül lépkedett...vagyis nyilván jól nézett ki,csak hát a feje...nos igen.
-Jó lesz,ha neki állsz te is pakolni.-vetettem oda morogva.
Összeszedtem az üvegpoharakat (már amelyek még egyben voltak) és megkíséreltem őket elmosni.Kidobáltam a pizzás dobozokat,és feltöröltem a krém színű bőrkanapéról a ketchupot.
Rezegni kezdett a zsebem,és előkaptam a telefonom.Eni volt.
-Szia!-örültem meg neki.-Minden rendben,ugye?
-Ühüm.Ma hazaengednek!-visítozott.Kicsit eltartottam a fülemtől a telefont,hiszen nem voltam még a korai órákban felkészülve a hangoskodásra.
-Komolyan?
-Igeeeeeeen.Dzsúlióval mi van?Tegnap este óta nem érem el.
-Hát őőőő...-néztem körbe ijedten-alszik.
-Akkor keltsd fel.
-Izé...szerintem nem lesz az egyszerű.
-Julcsi...kérlek.Szeretnék vele beszélni.Muszáj.
-Hát jó...-indultam Dzsúlió keresésére,aki a nagy szobában aludt egy szál alsóban hanyatt fekve.Még a nyála is folyt.
-Hé!Pszttt!!-böködtem meg a vállát.Fel sem tűnt neki,át fordult a másik oldalára,és aludt tovább.-HÉÉÉÉ!-förmedtem rá,akkor már hangosabban.
-Mi van?-ült fel zavartan.
-Eni keres.-nyújtottam át neki a telefont.
Esetlenül a füléhez tartotta a telefont,majd beleszólt: -Halló!
Magukra hagytam őket,majd kimentem az udvarra is terep szemlére.Akkor már nagyon érdekelt,hogy Szofi hol lehet,na meg hát át akartam adni neki a jó hírt,miszerint Enit végre kiengedik.Mérgelődve szedtem össze a medence körül a papírtányérokat,és mindenféle üvegeket.Persze mindegyik üres volt.Ahogy az egyik bokor alól szedtem a szemetet,megláttam egy lábat.Egy ismerős lábat.Megkerültem,hátha meglátom az illető fejét is.Karesz volt az.
Hirtelen nem tudtam hova tenni a dolgot,hogy mért fekszik Karesz egy tuja alatt,cipőben ugyan,de nadrág nélkül, pólóban.(???????)
Aztán eszembe jutott a tegnap esti szitu,szóval akkor úgy döntöttem,inkább hagyom.Mindenkinek jobb lesz,és megúszunk egy kellemetlen másnapos 1. találkozást a kínos történtek után.
Tovább rendezkedtem,majd amikor mindent rendben találtam,újra visszamentem a fiúkhoz,és akkor már tényleg felvertem a házat.Szofi is előkerült az egyik szobából,álmosan dörzsölgetve a szemét haladt a mosdóba.Lazán intett,jelezve,hogy mindjárt dumcsizunk,de muszáj össze szednie magát.
Ráhagytam,és visszamentem Dzsúlióhoz a telefonomért.
-Na,mi volt?-érdeklődtem.
Nem tűnt jó kedvűnek,így én is megijedtem.
-Baj van?-kérdeztem.-Most inkább örülnünk kéne...
-Persze,hogy örülök...de nem maradhat itt.
-Tényleg?-hallottam,hogy Eni szülei azzal fenyegetőznek,hogy haza kell mennie,de nem gondoltam,hogy be is tartják.
-Tényleg.Bejön a maradék cuccaiért,és viszik haza...
-Ó,hogy az a...-káromkodtam-És mi lesz most?
-Nem tudom...-fogta a fejét-Majd kitalálom.
1
YOU ARE READING
Balatoni nyár
AdventureLehetne annál jobb a nyarad,mint hogy a barátnőiddel tölthesd, a Balaton parton? Valószínűleg nem,és hogy még ennél is jobb legyen,a lányok kapnak a nyárra egy saját rezidenciát,ami egyenesen a vízre néz.Így szinte teljesen felügyelet nélkül leszne...