A borítót innen is nagyon szépen köszönöm Viramidon-nak! :)
Olyan 9 óra körül Hédi haza is ért.Mi addigra az erkélyen ülve filmeztünk,és szokás szerint a kérésemre most is egy DiCaprio alkotást bámultunk,hiszen azokat nem lehet megunni,Leonardo összes mozija tökéletes.Bár a többiek szerint nem annyira jó pasi,természetesen én ezt cáfolom,ugyanis ő az 1. számú jelölt a lehetséges életem párjai között.
-Na lányok,indulhatunk?-jött ki hozzánk.
-Hova?-ásítottam,teljesen ki ment a fejemből,hogy ma még át kell cuccolnunk a pipacsba.
-Hát a Pipacsba!-csodálkozott Hédi.
-Fú,még össze kell pakolnunk akkor...-vakarta a fejét Szofi.
-Halaszthatjuk holnapra is...-vonta meg a vállát Hédi.
-Dehogy!-kiáltottunk szinkronban.
-Akkor nyomás!-küldött minket pakolni.
Gyorsan bepakoltuk a bőröndökbe a kirámolt cuccokat,a papucsokat,törölközőket,az új bikiniket,na és természetesen kerestünk egy hűtőtáskát a jégrémeknek.
Gyalog mentünk,mert elég közel volt,alig 3 három kis utcányira.Az út nappal felmelegedett,és estére melegebb volt mint a levegő,úgyhogy mi a lányokkal mezítláb ballagtunk a Pipacsig.Sötét volt,az utcán égtek a lámpák,amiket körbevettek a szúnyogok,és körös-körül zsongták őket.
Amikor oda értünk,nem lehetett látni a házból semmit,csak egy nagy sövénykerítést,meg a bejárati kaput,ami szép kovácsolt vasból készült.Hédi beírta a kapu kódot,amit később egy cetlire firkantott,és a kezembe nyomta,hogy nehogy elfelejtsük.Amikor beléptünk az udvarra,egy nagy medencés kert tárult a szemünk elé,mögötte pedig egy két szintes világossárga nyaraló állt.A ház előtt terasz,ahol grillsütő és kerti székek álltak asztallal.Nagy ablakai voltak,és a felső szinten a házon körbe végig erkély futott.A ház felső szintére természetesen belülről is fel lehetett menni,de mivel általában a felső és alsó szintet külön adták ki, a felső szintre a ház oldalán menő csigalépcsőn is fel lehetett jutni.
Hédi babrált kicsit a zárral,meg a riasztóval,aztán beengedett minket.Leültetett minket az alsó szinten a konyhaasztalhoz,és el mondta a "szabályokat".
-Ezeket már Julcsinak is elmondtam nagyjából,de azért jó a ti is halljátok,meg talán így Julcsi is könnyebben megjegyzi.Nem kérek nagy dolgokat,és szerintem ezeket ti magatoktól is tudjátok,de azért elmondom.
-Oké...-ráztam a vállam,Eni és Szofi pedig kíváncsian fülelt.
-Nem fogok a nyakatokon lógni.Holnaptól kezdve elindul a szezon,és lesz,hogy napokig nem találkozunk majd,mert egyszerűen nem tudok majd elszakadni.Ezért nagyon kérlek benneteket,ne csináljatok butaságokat.A szüleitek rám bíztak titeket,és ha egyszer véletlen beállítok majd mert lesz egy 5 percem,és valami olyat látok ami nem helyes,legyen az bármi,akkor ott vége lesz a nyárnak.Ettől függetlenül kószálhattok,strandolhattok,vásárolhattok,és ha úgy van még némi alkoholt is fogyaszthattok,persze csak mértékkel.Igazából a szexen és a drogon kívül bármit csinálhattok,csak úgy,hogy a fülembe ne jusson el,mert akkor már baj van.És nem hozhattok fel fiúkat.A nyaralók az alsó szinten majd váltják egymást,de azzal ne foglalkozzatok.Mobil mindig legyen nálatok.A pénz ne legyen akadály,reggelente majd hagyok a postaládában,ha megyek dolgozni.Értve vagyok?
Vadul bólogatni kezdtünk,aztán Hédi megmutatta a lakásunkat a nyárra.Egy két szobás modernül berendezett kégli,nagy fürdővel,tágas amerikai konyhával,ami egybe volt a nappalival és az étkezővel, és helyet kapott egy nagy képernyős tévé is.A lányokkal megbeszéltük,hogy majd kihúzzuk a kanapét,és egymás mellett alszunk a nappaliban.Megkaptuk az ágyneműket ,kaptunk kulcsot,és Hédi magunkra is hagyott minket.
-Hát,akkor indul a nyár!-vigyorogtam a lányokra.
Későre járt mire berendezkedtünk,éjfél körül ki is dőltünk mindannyian,és a nyitott erkélynél a Balaton illatú levegőt belélegezve hamar el is aludtunk.
YOU ARE READING
Balatoni nyár
AdventureLehetne annál jobb a nyarad,mint hogy a barátnőiddel tölthesd, a Balaton parton? Valószínűleg nem,és hogy még ennél is jobb legyen,a lányok kapnak a nyárra egy saját rezidenciát,ami egyenesen a vízre néz.Így szinte teljesen felügyelet nélkül leszne...