Nový začátek

191 24 12
                                    

Pohled Kennyho

Seděl jsem na terase a poslouchal písničky. Bylo mi už 25 let,a měl jsem rodinu byl jsem šťastný. Měli jsme menší chatu nedaleko města, každý den jsme chodili na procházky z naším psem Chicou. V ruce jsem svíral fotku s mojí rodinou.

,,Kenny...myslím, že už to přišlo... " řekla Lili. Otočil jsem se na ní a viděl jak se drží za svoje těhotenské bříško. ,,Lili....uklidni se bude to dobré. " uklidňoval jsem jí, ikdyž jsem měl nervy sám. Tohle bylo moje první dítě a jsem moc nervózní.

Zhluboka jsem se nadechl a otevřel dveře od auta. Pomohl jsem Lili do auta a společně s ní jsem odjel do nemocnice. Pomohl jsem jí do nemocnice a čekal, až budu moc k ní jít. ,,Pane Bishope mohl jste jít s námi. " řekla doktorka.

,,Jo jasně moc se omlouvám. Jsem příšerně nervózní. " řekl jsem. ,,To je v pořádku. " řekla a usmála se. Vzal jsem Lili za ruku. ,,Kenny já to nezvládnu! " zakřičela Lili a sevřela mi ruku. ,,Nevěděl jsem,že máš takovou sílu. " zažertoval jsem a zasmál se.

O hodinu později

,,Je to kluk. " řekla doktorka. ,,Jak mu budeme říkat? " zeptala se mě Lili. ,,Wiliam. Nebo Vincent. " řekl jsem. ,,Wiliam je nádherné jméno. " řekla Lili. Někdo mi zavolal. ,,Promiň Lili musím to zvednout. " řekl jsem.

,,Dobrý den je to Kenny Bishop? " zeptal se ten v telefonu. ,,Ano stalo se něco? " zeptal jsem se. ,,Váš bratr Terrence....on měl nehodu. V pizzerii jeden z těch robotů mu ukousl čelní lalok. " řekl hlas. ,,Dobře budu tam. Jaká nemocnice to je? " řekl jsem a připravoval se, že tam půjdu.

Zjistil jsem, že to je stejná nemocnice, takže jsem mohl přejít jen z jednoho pokoje do druhého. Sedl jsem si k němu. ,,Tak si na stejném místě jako jsem byl já, ale neboj se bratře budu tu s tebou, ikdyž ty jsi nebyl, ale já budu. " řekl jsem a sevřel mu ruku. ,,Kenny chci být s ním sám. " řekl známý hlas. Hlas mého otce...

,,To je dost, že jdeš otče! " řekl jsem naštvaně a strčil do něho. ,,Pořád zabíjíš malé děti!?" řekl jsem a trochu zvýšil hlas. ,,Jo pořád zabíjím. " řekl a sklopil oči. ,,Jsem rád, že z tebou Klára není nezaslouží si tě. " řekl jsem a odešel za Lili.

Pokračování příště....

Tak tu máte oficiálně první kapitolu na pokračování letní brigády. Snad se vám bude líbit jako ten první díl. :)

Weniqve_8
JackN2004
RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat