26

47 9 8
                                    

,,Cos tu vůbec hledal Jeremy? " zeptal se Danny.  ,,Něco jsem hledal, ale nikde v pizzerii to tu není, tak jsem musel jít do sklepa, ale tady to taky není. " řekl Jeremy a něco hledal v krabici.

,,Hele Jeremy co přesně hledáš? " zeptal jsem se.  ,,Takovou tu věc..." řekl Jeremy.  ,,Ale jakou!? " zeptal jsem se.  ,,Ty myslíš oko, které chybí jednomu z animatroniku? " zeptal se Danny. 

,,Ehm...jo asi. " řekl Jeremy.  Slyšeli jsme jak se těžké kovové dveře zavírají.  ,,Co...co to bylo? " vykoktal ze sebe Jeremy.  ,,Mike! " vykřikl jsem a vyběhl ke dveřím.  ,,Jsou zamčený! " zakřičel jsem na ně zpět.   ,,Sakra! " vykřikl Danny. 

,,Nějak se odsud dostaneme. " řekl jsem.  ,,Podej mi ten šroubovák! " zakřičel jsem na Dannyho.   ,,Jasně. " řekl Danny a podal mi ho.  Pomalu jsem vypáčil zámek a otevřel.  ,,Vincente ty jsi génius! " vykřikl Jeremy.  ,,Já vím, že jsem geniální. " řekl jsem a prohrábl si svoje fialové vlasy.

Došli jsme do jídelny.  Hodiny ukazovali 23:00. Všechno zhaslo svítilo jen jedno místo, kde se objevila postava.  ,,Věděl jsem, že odtamtud dostanete, proto mám plan. " řekl ve světle se zaleskl nůž. 

,,On má nůž! " vykřikl Jeremy.  ,,Vidím Jeremy! " vykřikl jsem.  Záhadná postava se jen zasmála.  ,,Scotte!?" řekl jsem.  ,,Ne já nejsem Scott.  Scott je už mrtvý. " řekl hrubým a děsivým hlasem.  Nebál jsem se, ale ten jeho hlas mě děsil. 

,,Tak kdo jsi!?" zakřičel jsem na něho, ale on mlčel.  ,,Počkat.  Já sledoval Mike, odcházel so kuchyně, v tu dobu tam byl Fritz, ale nevěděl jsem co tam dělá, protože jsem šel potom za tebou. " řekl Danny.  ,,Ano jsem to já Mike.  Zbavil jsem se Scotta a Fritze a teď se zbavím vás. " řekl Mike a zasmál se. 

Pokračování příště...po dlouhé době tu je další kapitola.  Snad se vám líbila.  :)

Weniqve_8
JackN2004

RainbowKlara
prostejaaneresto
M

argaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat