Z kanceláře vyběhl Mike a vrazil přímo do mě. ,,Sakra chlape co ti je!?" vykřikl jsem. Mike se na mě jen podíval a vrátil si nůž za opasek. ,,Nic mi není, " řekl v klidu.
Pousmál jsem se. ,,Jasně..."
Velikonoce
Stál jsem u dveří,na hlavě jsem měl věnec, který mi vyrobili děti z kytek. Bonniemu jsem místo kytary strčil do ruky velikonoční košík.
,,Já nejsem velikonoční králík..." zamračil jsem se na něho. ,,Žádného králíka tady nemáme, až na Springtrapa,ale ten hnije někde dole. Čeká na Mika. "
Mike vykoukl z kanceláře. ,,Mluvil jsi o mě?" zavrtěl jsem hlavou. ,,Spi dál Miku."
,,Hele nechová se Mike nějak zvláštně?" zeptal se Jeremy. ,,On?" Jeremy přikývl. ,,No na to, že dlouho nezabil nějaké dítě, tak se chová normálně," dodal jsem a podíval se na hodinky.
Zazvonilo na šest hodin. Pomalu jsem přešel ke dveřím a odemkl je. Všichni děti se rozběhli ke stolům a k animatronikům.
,,Další nudný den, " procedil jsem mezi zuby. ,,Na tenhle den jsem čekal celé měsíce!" vykřikl nadšeně Jeremy.
Nevěřícně jsem zavrtěl hlavou a sledovali Fritze jak se cpe zase pizzou. ,,Dělá Fritz něco jiného než jenom žere!?"
,,Jo občas hlídá děti," řekl Danny a sedl si ke mě. ,,Pane?" otočil jsem se na jedno z dětí.
Dítě se na mě chvíli dívalo, ale pak otevřelo pusu, aby něco řeklo. ,,Sebastian zmizel, " řekla skoro tiše.
,,Cože!? Zmizel!?" na nic jsem nečekal a vyběhl hledat Mika. Doběhl jsem do kanceláře, ale ta byla prázdná a tablet byl rozbit na kusy.
,,Co se děje Vincente?!" zeptal se udýchaně Jeremy. ,,Jedno z dětí zmizelo! " ,,Mike!" zakřičel Danny a odběhl ho hledat.
Pokračování příště...