13

54 12 1
                                    

Pohled April

Seděla jsem v parku.  A pozorovala jsem jednu holčičku se svým otcem.  Smutně jsem vydechla.  ,,Tohle je už asi konec. " řekla jsem si.  ,,Ty roky už mi nikdo nevrátí.  Proč mi tohle udělal!?" dodala  jsem a podívala se na fotku s Vincentem a zmuchlala ji.

,,Tohle už není můj otec!!! Můj otec je Danny.  Nechápu proč mi tohle Vincent udělal měla jsem ho ráda. " řekla jsem a rozbrečela se.  ,,Ahoj můžu si k tobě při sednout? " zeptal se.  Zvedla jsem hlavu a podívala se na toho chlapa. Byl to můj otec.

Bylo mi to divný mu říkat otec, když ho znám teprve pár dní.    ,,Jo můžeš si při sednout. " řekla jsem a utřela si slzy.   Danny mi dal ruku kolem ramen. 

,,Je mi líto, že ti to Vincent neřekl. " řekl Danny.  ,,To je v poradku. Já...já jen potřebuji čas si zvyknout, že mým otcem si teď ty.  Je to těžké víš. " řekla jsem a znovu se rozbrečela. Otevřela jsem fotku s Vincentem a podívala se znovu na ní.

Danny mi tu fotku vyrval s ruky.  ,,Tohle už nepotřebuješ. " řekl a roztrhal ji.  Podívala jsem se na něho.  Nevěděla jsem co říct, jen jsem se na něho dívala.  Danny se po chvíli usmál.  ,,Mám tě rád April. " řekl mi a já se snažila usmát, ale nešlo to.

Pořád jsem měla ráda Vincenta, ikdyž mi dost ublížil, ale nechtěla jsem to Dannymu říct.  ,,Pojď ukážu ti tvůj pokoj. " řekl Danny.  ,,Promiň. Já...já potřebuji čas. " řekla jsem a odtrhla se od jeho objetí. 

,,Dobře dám ti plno času kolik budeš potřebovat. " řekl Danny.  ,,Ale zapomeň na Vincenta je to lhář ne tvůj otec. " dodal Danny.  Rozbrečela jsem se a utekla pryč.  Přes nával slz jsem neviděla, že jsem v běhala na silnici. 

Uslyšela jsem jak někdo na mě troubí.  ,,April! " zakřičel Danny.  Ucítila jsem silnou bolest v hrudi a potom, jsem slyšela Dannyho hlas jak se hádá se řidičem.  ,,Drž...." zbytek jsem neslyšela, protože jsem ztratila vědomí.

Pokračování příště....

Weniqve_8
J

ackN2004
RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat