28

41 6 2
                                    

,,Vincente už asi vím, kde jsou ty děti! " vykřikl na mě Danny, pozoroval jsem Mike.  , Jsou v herně! " vykřikl Danny.  ,,Jak to můžeš vědět!? " vykřikl jsem. ,,Jen hádám!"  vyběhl jsem k herně,ale cestu mi zatarasil Puppet. ,,Ustup." řekl jsem. 

On mi položil ruku na rameno. 

*vize* 

Byl jsem ve vizi, jako malý kluk.  Seděl jsem ve svém pokoji a slyšel hlasy.  Takový vrčení to bylo a robotické kroky,které se blížili k mému pokoji respektive k pokoji toho malého kluka.

Pomalu jsem se porozhlédl po pokoji na poličce stála fotka.  Pokoj byl podobný jako měl můj syn.  Můj syn?  Počkat tohle je vize mého syna jestli, ano tak můj syn je mrtvý. A já mu nebyl ani na pohřbu, protože jsem byl ve vězení.

Do jeho pokoje přišel Golden Freddy ,vzal ho za ruku a táhli ho do chodby, kde byli ostatní a uprostřed bedna z dvěma zámky, které se potom otevřeli, on pomalu přešel k bedně, kde ležela maska Puppeta. 

*konec vize*

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

*konec vize*

,,Kenny. " řekl jsem,  Puppet přikývl a po jeho tváři pomali začali stékat slzy.  ,,Vy jste spolu tak sladcí! " řekl Mike a zašklebil se.  Puppet/Kenny mě od sebe odstrčil a přešel k Mikovi.

Kenny zvednul ruku a všichni animatronici se pohnuli.  Postavili se za Mika.  ,,Tohle mě nezastaví. " řekl Mike.  ,,Seš si tím jistý? " zeptal jsem se.  ,,Jsem.  " řekl Mike a utekl.  ,,Kam běžel!? " zeptal jsem se, Puppet pokrčil rameny a šel ho hledat. 

Já jsem šel do herny, kde byli dvě děti.  ,,Bude to dobré. " uklidňoval jsem je.    ,,Teď se musíme odsud dostat. Držte se u mě." řekl jsem.  Z kanceláře jsem slyšel křik, věděl jsem, že je s Mikem konec. 

Pokračování příště...

Weniqve_8
JackN2004

RainbowKlara
prostejaaneresto
M

argaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat