16

45 9 0
                                    

O týden později

Seděli jsme v kanceláři.  Já, Mike, Vincent a Hazel.  Bavili jsme se o různých kravinách.  S Mikem je docela sranda.  ,,Miku.  Nechtěl by jsi někdy zajít na vodku? " zeptal jsem se.  Mike se na mě podíval a zazubil se.

,,Jsi snad teplouš? " zeptal se.  ,,Ne. "  ,,Fajn neber to jako urážku Wiliame.  Dělal jsem si prdel jasně, že někdy půjdeme chlastat. " řekl Mike a plácl mě po zádech.  Usmál jsem se na něho a podíval se na kamery.

Bonnie stál u kamery.  Chica zase kramařila v kuchyni.  Freddy hrál tu svoji melodii. Foxy si zpíval v pirat cove.  Opřel jsem se o opěradlo a pomalu usínal.  Všichni si sedli na svá místa a pořád si povídali.   Najednou jsem slyšeli velkou ránu, která vycházela od pódia. 

Všichni jsme naskočili.  ,,Co to bylo!? "  vykřikla Hazel.  ,,Já nevím. " řekl skoro neslyšně Mike.  ,,Měli by jsme se jít podívat. " řekl Vincent.  ,,Jsi blázen. Běž si radši sám! " zakřičel Mike.  ,,Ne. " řekl Vincent.,, Fajn já tam jdu. " řekl jsem.

A odešel k pódiu.  Všude byla tma, ale já naštěstí měl baterku,  takže jsem si svítil na cestu. Vincent za mnou přiběhl. ,,Jdu s tebou." řekl Vincent. 
Bonnie se na nás díval, ale z nějakého důvodu k nám nešel.  Pomalu jsme vešeli do dveří, které byli u pódia.  Všude bylo rozbité sklo,kusy kostýmů a mezi nimi i kostým s endoskeletem. 

Pomalu jsme k němu šli. Podíval jsem se mu do jeho očí.  Ucítil jsem jak mi ten kostým sevřel ruku, jeho oči se otevřeli.  Těžké kovové dveře se uzavřeli a já a Vincent  jsme tam zůstali uvězněný s kostýmem. 

,,Pusť mě! " zakřičel jsem na něho.,, Kde je Maggie!? " zeptal se.  ,,Kdo? " zeptal jsem se.  ,,Maggie Smith moje sestra. " řekl znovu.  , Já neznám žádnou Maggie. Kdo vůbec jsi? " zeptal jsem se.  ,,Jsem Jeremy Fitzgerald. A jsem v tomhle kostýmu už čtyřicet let. "  řekl a pomalu povoloval ruku.  ,,Pfff....jo určitě bude ještě žít, když to bylo před čtyřiceti lety. " řekl Vincent a pomalu couval ke dveřím. 

,,Ty jsi ten bývalí hlídač co zmizel před čtyřiceti lety. " řekl jsem.  ,,Jo to jsem já.  Máš stím problém!? " zakřičel na mě.  ,,Chci najít Vincenta já vím, že ještě žije! " zakřičel na mě.  Potom si všiml jak se tiskne ke dveřím.  Ten kostým se těžce zvednul a šel pomalu k němu. 

,,Ty! " zakřičel a šel k němu.,, Wiliame! " zakřičel Vincent.  Snažil jsem se ten kostým zadržet, ale on se na mě otočil a dal mi pěstí. Ztratil jsem vědomí. 

,,Wiliame! " zakřičel Vincent.

Pohled Vincenta.

Wiliam padl na zem, zřejmě byl mrtvý nevím neměl jsem čas na to myslet. Stačil jsem zakřičet jen: ,,Wiliame! " než dopadl na zem.  Podíval jsem se na Jeremyho nebo spíš na ten kostým.  ,,Hej je mi líto, že tě Golden Freddy zabil, ale čas už nevrátím. " řekl jsem.,, Ale jeden s kostýmů jo, ale chci, aby jsi trpěl jako jsem trpěl já! " řekl Jeremy.

Pomalu se ke mě přiblížil. Položil mi jeho studené ruce na můj krk a pomalu je stisknul.....

Pokračování příště... 
Myslíte si, že se odtamtud Vincent dostane?  :) 

Weniqve_8
JackN2004

RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat