24

41 9 1
                                    

o deset let později

Seděl jsem ve svém bytě,před televizí a pil vodku ve sklenici. Do bytu přišla Renata. Usmál jsem se na ní a kolebavím krokem šel za ní. ,,Vincente ty jsi pil?!" zakřičela na mě Renata. Obejmul jsem jí. ,,Uklidni se kotě." řekl jsem a přejel rukou po její tváři. 

,,Fajn. Pil jsem,ale jen trošku." dodal jsem. Renata se na mě usmála. ,,Vincente ukázalo se,že za tu vraždu doopravdy nemůžeš." řekla. Otočil jsem se k ní zády. ,,Těch pět let bez tebe mi už nevrátí nikdo. Omlouvám se Renato za těch pět let. Lásko já vím,že si pořád myslíš,že jsem vrah,ale já to nebyl. Chtěl jsem zabít Mika,ale on mě omráčit a stihnul ,tak zabít ostatní děti." řekl jsem.

Renata mě vzala kolem ramen a pošeptala mi do ucha: ,,já od začátku věděla,žes to nebyl ty."  pomalu jsem se na ní otočil. ,,Ne...tys mi nevěřila. Neříkej mi,žes to věděla,když jsi na začátku tvrdila,že mi nevěříš. Promiň musím jít." řekl jsem a odešel směrem k pizzerii. 

Pomalu jsem otevřel dveře do pizzerie, jakmile jsem vešel,tak jsem vrazil do procházejícího Mika. Oba jsme spadli na zem a já na něho.  Strachy jsem polknul a vstal. Běžel jsem do kanceláře. Sedl jsem si do křesla a snažil se popadnout dech. ,,Hah....ahoj Vinny." řekl otočil jsem se,vedle mě seděl můj bratr a usmíval se na mě jak debil. 

,,Ahoj Danny." řekl jsem. ,,Tak co bojíš se Mika?" zeptal se Danny a zazubil se. ,,Nebojím se ho." řekl jsem a zamračil se. ,,Ale bojíš je to na tobě vidět." řekl Danny.   Otočil jsem se k němu zády a nechtěl se o tom bavit. 

20:00

Všechny děti už odešli, tak jsem v kanceláři seděl s Jeremym,Mikem a Fritzem. Fritz zase žral Mike a Jeremy stáli u nějakého stojanu s tabuli a něco si tam malovali fixou.  Otočil jsem se na ty dva a pozoroval je.

Jeremy něco nakreslil na tabuli.  ,,To jsi ty bez šátku. " řekl Jeremy a ukázal na tabuli.  Mike pozvedl obočí a sebral Jeremymu fixu a nakreslil mu přes celý obličej otazník.

,,Tohle se k tobě hodí víc.  Protože jsi naše neznámé stvoření. " řekl Mike.  Snažil jsem s  zadržet smích.  ,,Fritzi přestaň žrát nebo ti to seberu. Začni cvičit ty tlustej němče. " řekl Mike a zamračil se. 

,,A ty fialko nečum a pomoz mi s plánem pizzerie. Dostal jsem za úkol nějak upravit pizzerii,  aby se víc líbila dětem. " dodal Mike nadechl jsem se a vstal. 

Pokračování příště...

Weniqve_8
JackN2004

RainbowKlara
prostejaaneresto
M

argaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat