Lidi překonali jsme 371 sledovatelů...moc vám děkuji, proto jako poděkování jsem napsala delší díl. Snad se vám líbí, protože jsem to psala v 1:19 takže jsem docela unavená a moc mi to nemyslí. Užite si ten menší speciál :)
Vzal jsem svůj nůž a vyběhl na Scotta. Vrazil jsem mu nůž přímo na ramene. Najednou jsme všichni ztratili vědomí.
Druhý den?
Probudil jsem se ve své posteli,šíleně mě bolela hlava,tak jsem pomalu přehoupl svoje nohy,přes okraj postele a protáhl se. Podíval jsem se na svůj mobil,bylo 12.12. roku 1983 čas 9:20. Zamračil jsem se na svůj mobil a pomalu vstal. Z kuchyně jsem cítil snídani.
Pomalu jsem vešel do kuchyně. ,,Ahoj Vinny." pozdravila mě...,,Renato?!" vykřiknul jsem. ,,Co je Vinny?" zeptala se mě Renata. ,,Já...já nevím co se děje. Byla jsi mrtvá." řekl jsem. Renata se zamračila. ,,O čem to mluvíš!!" zakřičela na mě.
Rukama jsem si promnul oči v domnění, že to je halucinace,ale nebyla,bylo to skutečný....a moje barva kůže....byla normální...,,Co se tu sakra děje!!" zakřičel jsem.
Z dětského pokoje jsem slyšel pláč. ,,Brandy..." řekl jsem a šel za ní. ,,Já se o ní postarám." řekla Renata a odstrčila mě. ,,,Musím do pizzerie." řekl jsem. ,,Vincente,ale ty nepracuješ v pizzerii." řekla Renata.
,,Počkat jak víš,že jsem chtěl jít pracovat do pizzerky..." řekl jsem a umlčel se. ,,Měl jsi to ve zprávách...promiň musela jsem si přečíst jestli mě nepodvádíš." řekla Renata. Zasmál jsem se. ,,Renato myslíš,že bych tak nádhernou ženu podváděl." řekl jsem a políbil jí na čelo.
Vzal jsem si bundu a šel ven. Cestou jsem přemýšlel co se tu děje. ,,Když je rok 1983 tak to znamená,že Kenny je v nemocnici a Wiliam neexistuje. A v pizzerii je pořád zlatý medvěd, Jeremy pořád žije a já jsem normální , tak kdo je potom purple guy?" řekl jsem a zastavil se před pizzerií.
Nadechnul jsem se a otevřel dveře. Všiml jsem si Mika jak stojí u podia a má ten vražedný pohled. ,,Ten pohled znám..." řekl jsem si a šel k němu. ,,Ahoj Miku." řekl jsem a plácl ho do zad. ,,My se známe?" zeptal se. ,,Známe se. Už pár let." řekl jsem.
Mike se zamračil a odvrátil pohled.,,Kámo. Nesháníte nočního hlídače?" zeptal jsem se. ,,Nejsme kámoši!!" zakřičel Mike. ,,Hele klid jo..nezapomeň,že u sebe nosím nůž!" řekl jsem. Mike zvedl obočí. ,,Myslíš tenhle?" řekl a vytáhnul kapesní nožík.
,,Jo myslím, tenhle...ale jak jsi to udělal?" zeptal jsem se. Mike se zasmál. ,,To by tě,zajímalo,že??" řekl a znovu se zasmál. ,,Rád jsem tě poznal... Vincente nebo ti mám říkat Wiliam?" řekl Mike.
,,Než něco řekneš,tak tě zastavím, být tebou tak odejdu. Nebo tu zažiješ peklo a myslím to vážně, protože já jsem ten co tu umí používat fialovou magii." řekl Mike a zamračil se.
Odešel jsem dozadu a hledal šéfovo kancelář. Zaklepal jsem na jeho dveře a pomalu vešel. Chvíli jsme probírali moje podmínky a moje úkoly, potom mi podal ruku a řekl mi,že jsem přijat. ,,Tak,kdy mám přijít?" zeptal jsem se. ,, Můžete Mikovi pomoct teď." řekl šéf.
Odešel jsem, z jeho kanceláře a šel na záchodky, kde jsem se převléknul. Šel jsem k podiu. ,,Oooo...tak tebe příjmul, gratuluji ti pitomče..." řekl Mike. ,,Takhle jsem se přesně choval já...když jsem byl vrah..."řekl jsem si. ,, Jen škoda,že už nejsem purple guy bude mi ta schopnost chybět." dodal jsem a díval se na matky,z dětmi.
,,Doufám,že ti nemusím říkat jak se tu máš chovat." řekl Mike. ,, Ne to mi říkat nemusíš pracoval jsem tu. Nebo spíš v budoucnosti..." řekl jsem. Mike se na mě nechápavě podíval. ,,Ehm...dlouhý příběh." řekl jsem a zahleděl se na podium,kde stál Freddy, Bonnie a Chica. ,, Kde jsou ty zlatý kostými? Před pár dny tu ještě byli." řekl jsem.
,,Před pár dny, ten medvěd zabil malé dětsko. Tak jsme je museli vyřadit." řekl Mike. ,, Hele to malé dětsko je můj syn. A už není malý je mu osm." řekl jsem a zamračil se. ,, Hele být tebou,tak se klidním nebo ti upravím úsměv." řekl Mike. ,, oh...pán je drsňák."řekl jsem. Mike se zamračil...,,Fajn už mlčím." řekl jsem.
Začínal jsem být nervózní, nikdy jsem se tak nervózně necítil. Asi to bude tím, že teď nejsem ten ,,badass" pořád jsem se díval na Mika a na ten jeho vražedný pohled.
Přešel jsem k Foxymu a potom se otočil k Mikovi, radši jsem se přesunul dál, kdyby se Mike rozhodl mě zabít.
,,Mohl bych se podívat za Scottem. " pomyslel jsem si, naposledy jsem se podíval na Mika a odešel za Scottem, ten jako vždy popíjel tu svojí kávičku a mě nevěnoval pozornost.
,,Scotte? " řekl jsem a vzal mu tablet z ruky. ,,Co je Vincente? " zeptal se mě. ,,No nevíš co je s Mikem od té doby co jsme se vrátili jakoby v čase tak se chová divně. Mě vůbec nezná a já nemám svojí fialovou magii. Což znamená, že Mike je možný vrah. Hele jestli mi zabijie rodinu, tak to půjde na tvoje triko." řekl jsem.
Scott se zasmál.,, Moje chyba?! Vy jste mě potom napadli, tak se nediv, že se tohle stalo přepsali jste budoucnost. Já měl přežít. " řekl a napil se svého kafe. ,,Ty šmejde. Chcípni! ' zakřičel jsem. ,,Taky jsem tě rád viděl. " řekl Scott.
Chtěl jsem mu dát pěstí, ale radši jsem ho nechal být. Podíval jsem se na hodinky, bylo 19:00 a děti pomalu odcházeli. ,,Tak co jak se ti líbila první směna? " zeptal se Mike s úšklebkem. ,,Byla úžasná. " řekl jsem. ,,Mimochodem já jdu domu, dneska bude mít noční šichtu Danny a ty tu budeš zůstat taky. " řekl Mike a odešel.
,,Danny!? Moje jediná šance jak se zbavit Mika než bude pozdě. " pomyslel jsem si. Do pizzerie přišel Danny. ,,Vincente od jaké doby tu pracuješ? " zeptal se mě Danny. ,,Od dneška. A od jaké doby nejsi růžový? " zeptal jsem se. ,,Žeby od narození? " řekl Danny.
,,Když myslíš. " řekl jsem a šel do kanceláře. Danny šel se mnou a všechno okolo sebe kontroloval. ,, Takže Danny taky nemá svojí moc, tak to jsme v háji. " pomyslel jsem si.
Pokračování příště...
rostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower