Z vedlejší místnosti se ozval hluk. Oba policajti zpozornili. ,,Marku musíme to prověřit," oznámil John a společně s druhým policajtem vešli do místnosti, odkud vycházel ten hluk skřípání.
Pomalu otevřeli dveře a všimli si malého chlapce, který se krčil u jednoho z robotů. ,,Díky bohu je naživu," řekl Mark a oddychl si tohle místo mu nahánělo hrůzu, byl rád, že se konečně dostanou pryč. ,,Pojď chlapče jdeme domů," řekl John a natáhl k němu ruku.
Ale kluk se nepohnul ani o centimetr, pořád hleděl na nějaký velký dárek. ,,Sebastiane...Jsi Sebastian, že?" zeptal se starostlivě John, ale kluk neodpověděl.
Sebastian se strachy klepal, po tváři mu stékal pramínek krve. ,,Jde si pro mě,"šeptl po chvíle Sebastian.
,,Kdo Sebastiane?!" vyjekl Mark. ,,Ten...vrah...zabil...je," vykoktal, ze sebe Sebastian. Ze zadní místnosti se rozléhal zvuk, který připomínal tříštící se sklo. Mark se rychle otočil, ale jediný co spatřil byli poničený kostýmy robotů.
,,Je tu!" vykřikl Sebastian a rychle se postavil, v jeho očích se zaleskl strach. ,,Sebastiane dostaneme tě odsud věř nám..." řekl nervózně John.
Oba policisté se dost báli,tohle nikdy nezažili při svých misích, oba nevěděli co na ně ve Freddy Fazbear pizzerii čeká. Najednou zazvonil telefon, oba policisté se podívali na místo odkud vycházelo zvonění.
,,Nezvedejte to," šeptl kluk. ,,Jdeme odsud!" vykřikl John a popadl Sebastiana. Doběhli do haly, otočili se k východu, ale dveře byli zavřené.
Za sebou slyšeli těžké kroky, pomalu se otočili a všimli si jednoho z hlídačů. ,,Vy už odcházíte? Ale já se dobře bavím," řekl a pohrával si s klíči. ,,Mike Schmidt..." řekl John a položil Sebastiana.
Ze svého pouzdra vytáhl pistoli a zamířil s ní na Mika, ale ten se jen zasmál. Za Mikem se vynořil zelený robot jeho kostým byl dost poničený,ale pořád dobře fungoval. ,,Kde jsou ostatní hlídači!?" zakřičel na něho Mark.
,,Jsou pryč," řekl chladným hlasem a kýl na robota, který se k nim pomalu přibližoval.
John na něho namířil a vystřelil, ale s ním to, ani nehnulo. Robot chytili jednoho z policajtů a zabil ho. ,,Marku!" vykřikl John, podíval se do očí té nestvůře, to bylo poslední co viděl.Mike popadl Sebastian a položil ho na stůl. ,,Žádný ze svědků, tuhle událost nesmí přežít!" řekl a zasmál se. Sebastian se bránil, ale neměl šanci. Mikův nůž projel kůži, až k jeho srdci.