Rok 1987 den před vánoci
,,Brandy?" zavolal jsem na ní. ,,Ano tati?" přiběhla Brandy. ,,Jsi připravená?" zeptal jsem se a mile se na ní usmál. Brandy se usmála. ,,Jasně,že jsem připravená tati. Strašně se těším na Alfréda." řekla Brandy a obejmu-la svého plyšáka.
,,Renato mě se to nějak nelíbí." řekl jsem. ,,A co se ti nelíbí? Je to jen dětská narozeninová párty." řekla a dala mi ruku na rameno. ,,Renato sakra...tak mě poslouchej v té pizzerii umřou děti!!" zakřičel jsem na ní,až to slyšela Brandy ve svém pokoji.
,,Vincente nedělej ze mě blbou." řekla Renata přísně. Zamračil jsem se a zapnul si košili s odhodláním,že Mika dneska zastavím,aby nezabil ty děti. ,,Ale proč....proč se snažím zachránit děti, když jsem byl před tím, taky takový...." pomyslel jsem si a nasadil si hlídačskou čepici.
Nadechnul jsem se a vyvedl svojí rodinu z domu. Do své bundy jsem si dal kuchyňský nůž a vyrazil k autu. Celou dobu jsem přemýšlel jak zabránit vraždě. Renata na mě něco mluvila,ale já jí neposlouchal. Smykem jsem vybral zatáčku vedoucí k pizzerii a prudce zastavil. ,,Vincente uklidni se!" zakřičela Renata.
,,Neříkej mi co mám dělat!!" zakřičel jsem a vystoupil z auta, a šel do pizzerie. Skoro jsem rozrazil dveře,když jsem vcházel. Mike seděl u pódia díval se na mě. ,,Vincente myslel jsem,že nepřijdeš." řekl Mike a zazubil se. ,,To by se ti líbilo...co Miku." řekl jsem.
,,Nevypadáš dobře Vincente měl jsi zůstat doma." řekl Mike. Zasmál jsem se a přitlačil ho k židli. ,,Takovou radost ti neudělám. Jestli ublížíš těm dětem tak já ublížím tobě a nezapomeň,že jsem byl jako ty." řekl jsem a pustil ho. Mike se zasmál.
,,Být tebou tak se moc nesměji." řekl jsem a přešel k Renatě. Sedl jsem si ke stolu a objednal jsem nám jídlo,když to přinesli, tak jsem se společně s nimi najedl. Vypil jsem kolu a šel hlídat. Postavil jsem se ke dveřím a díval se po pizzerii. Viděl jsem Jeremyho a Fritze ,tak jsem je šel pozdravit.
,,Tak co chutná ti pizza Fritzi?" zeptal jsem se a plácl ho do zad. Fritz zakašlal a podíval se na mě vražedně. Zasmál jsem se. Jeremy se snažil nesmát,ale moc mu to nešlo. Zkontroloval jsem Mika,ale ten byl pryč a pět dětí taky. ,,Dopr....jak to dokázal." řekl jsem si pro sebe a šel hledat Mika. Slyšel jsem pláč.
A snažil se otevřít dveře,ale ty byli zavřený. Snažil jsem se je rozrazit....na po třetí se mi to povedlo. Nyní jsem stál před Mikem,který držel v ruce nůž a zíral přímo na mě. Odstrčil mě od dveří a zavřel je za mnou. Děti se krčili u zdí a tiše brečeli. Vzal jsem si z bundy svůj nůž, a připravoval se k útoku. ,,Líbí se ti co jsem udělal?" zeptal se Mike a zasmál se.
Podíval jsem se okolo sebe a viděl...viděl jsem znetvořené tělo mojí dcerky. ,,Ty hajzle!" zakřičel jsem na něho,ale on se jen smál. Klesl jsem na kolena a vzal Brandy do náruče. Než jsem se na něho pokusil otočit,tak mě praštil do hlavy a já ztratil vědomí.
Po pár hodinách.
Pomalu jsem otevřel oči. Okolo mě byla krev,a na mých rukou taky. Dveře se pomalu otevřeli a do místnosti přišel Mike. ,,Tohle ti neprojde." řekl jsem a pomalu vstal. ,,Projde mě to." řekl Mike s klidným hlasem. Přešel jsem k Mikovi a dal mu pěstí. ,,Chceš se rvát!?" řekl Mike a zasmál se.
Po kapsách u bundy jsem hledal svůj nůž,ale zřejmě mi ho Mike vzal. Začali jsme se prát. Mike mě povalil na zem a sedl si na můj hrudník. ,,Jsi slabí Vincente!" řekl a dal mi pěstí. Shodil jsem,ze sebe Mika a odešel.
Byl jsem naštvaný,chtěl jsem se Mikovi pomstít,ale nevěděl jsem jak. Vešel jsem do jídelny,kde postávali brečící matky s otci. ,,Vidíš co jsi způsobil Scotte. Teď zabil i tvoje děti." řekl jsem mu a šel k Renatě, a pevně jí obejmul.
( Ten v té růžové košili je Scott.) Scott se na mě celou dobu díval jeho manželka brečela,ale zřejmě ho to nezajímalo. ,,Vincente co se stalo? Ty jsi je zabil!!?" zakřičela na mě Renata. Podíval jsem se na svojí košili,která byla celá zakrvácená. ,,Já....Já se jím snažil pomoct." vykoktal jsem ze sebe a po tváři mě stékali slzy. Renata se na mě vražedně podívala. A mě došlo,že mi v tomhle nevěří...stal jsem se dalším podezřelým z vraždy, tím prvním je Mike,ale toho stejně nechytí tak půjdu do vězení místo něho...no super....
Pokračování příště....
rostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower