Zrádce!

54 13 0
                                    

Doběhli jsme do Backstage.  ,,Co se tu sakra děje! " zakřičela April.  Dal jsem ji ruku na rty.  ,,Buď potichu nebo nás všechny zabije! " řekl jsem. Sundal jsem jí ruku z pusy.  ,,Kdo?" zeptala se April.  ,,Danny! On je zrádce. Zřejmě zabil svého bratra. " řekl jsem. 

Slyšel jsem kašlání.  Podíval jsem se do rohu. Krčila se tam nějaká postava.  Posvítil jsem tam svým napůl rozbitým mobilem.  Zatajil se mi dech, když jsem si všiml polo mrtvého Vincenta.  Došel jsem k němu.  ,,Vincente buď se mnou.  Jako moc tě nemusím, ale jsi můj příbuzný tak kruva musíš přežít! " řekl jsem a zatřásl s ním.

Vincent otevřel oči. Pomalu jsem otevřel dveře.  Bylo čisto.  Teda aspoň jsem si to myslel.  Všiml jsem si Hazel.  ,,Nechoď tam... " šeptl jsem a díval se jak mizí v chodbě, která vede do kanceláře.  ,,April vezmi Vincenta a odved ho do bezpečí. Musím si něco zařídit. " řekl jsem a vyběhl do kuchyně.

Vzal jsem si ze šuplíku nůž a pomalým krokem šel do kanceláře.  Postavil jsem se ke dveřím.  ,,AH... Wiliame vím, že jsi tam. " řekl Danny.   ,,Co po nás chceš Danny?! "  zakřičel jsem.  ,,Chtěl jsem zabít bratra, ale tys mi v tom zabránil.  Jsi další svědek, takže musíš umřít.  " řekl a odstrčil od sebe Hazel. 

Slyšel jsem robotí kroky.  Danny se na mě usmál.  A mě došlo, že za mnou stojí Chica a chystá se mě zabít.  ,,Co jsi s nimi udělal!? " zakřičel jsem.  ,,Ovládl jsem je. " řekl a zasmál se. Chica mě chytila a silně stiskla.  Cítil jsem jak mi praskají kosti.

,,Jsi zrádce... " řekl jsem a zavřel oči.  Něco ve mě se probudilo cítil jsem takový skvělý pocit.  Znovu jsem otevřel oči. Moje oči se změnili.  Danny vyděšeně ustoupil.  Usmál jsem se.  Chica mě pustila.    ,,Copak Danny bojíš se mě!?" řekl jsem a zasmál se.

,,Ty jsi posedlý. Tím dítětem co byl v tom kuřeti! " zakřičel Danny.  Zasmál jsem se a přibližoval se k němu.  Když Danny vyběhl z kanceláře tak jsem padl vyčerpaně na kolena a zavřel jsem oči.  Moje oči se změnili zase zpátky.  ,,Wiliame jsi v pohodě? " zeptala se Hazel. 

,,Co se stalo?" zeptal jsem se.  ,,Ty si nic nepamatuješ? " zeptala se mě a sedla si ke mě.  ,,Ne nic si nepamatuji vím, že jsem stratil vědomí a potom si nic nepamatuji." řekl jsem.

,,Měl jsi jiný oči takový černý s bílou duhovkou.  A tvůj hlas se změnil.  A vyděsil jsi Dannyho na tolik, že utekl. " řekla Hazel.

  Pokračování příště..

Weniqve_8
J

ackN2004
RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat