Vincent

78 14 0
                                    

23:00

,,Mami, tati tak jdu na tu brigádu.  Zatím čau. " řekl jsem a vzal si od rodičů brambůrky.  ,,Neusni. " řekl táta.  ,,Jasně tati. " řekl jsem a zasmál se.  Vyšel jsem ven.  Vítr mi pročísl mojí  zelenou ofinu.

Nasedl jsem do auta a odjel do pizzerie.  Otevřel jsem si dveře a šel rovnou do kanceláře,ale zastavil jsem se u výtahu, odkud vycházeli divné zvuky.  ,,S tím bych si nelámal hlavu to dělají často. " řekl hlas, který vycházel ze stínu.

,,A co je tam dole? " zeptal jsem se.  ,,Měl bys to vědět.  Je tam Baby, Funtime Foxy, Funtime Freddy a Ballora. " řekl.  ,,Já myslel, že je odvezli. " řekl jsem.  ,,Jak slyšíš tak je neodvezli. " řekl hlas a vystoupil ze tmy. 

,,Jsem Vincent Bishop. " řekl a usmál se.  ,,Cože!? " vykřikl jsem.  ,,Ty jsi můj příbuzný a ani o tom nevím!! " dodal jsem a snažil se to rozdýchat.  ,,Jo jsem tvůj příbuzný.  Řekněme, že jsem tvůj děda a pořád jsem mladý. " řekl Vincent a zasmál se. 

,,Jak můžeš být pořád mladý?! "  ,,Fialová magie.  Řekl bych, že jí máš taky.  " řekl Vincent.  ,,ehm...co? Co je to fialová magie? " zeptal jsem se.  Vincent se zarazil a odešel.  ,,Jestli to je můj příbuzný tak je divný. " řekl jsem si a odešel dál od toho výtahu a šel rovnou do kanceláře.

Kde se na židli houpal Vincent.  ,,Tak co mám za úkol? " zeptal jsem se.  ,,Sedni si a ani se nehni a jestli mi sežereš tousty tak  tě ovládnu a pošlu mezi animatronky.  " řekl Vincent a odešel.  ,,Jeden toust nikoho nezabil. " řekl jsem a vzal si jeden toust.

,,Koukám, že taky miluješ tousty jako já.  Myslím, že si budeme rozumět.  " řekl Vincent.  ,,Mám taky tu fialovou magii?  Nebo jsem silnější? " zeptal jsem se.  ,,Mám pocit, že jsi silnější. " řekl Vincent a napil se kafe. 

Pokračování příště...

Weniqve_8
J

ackN2004
RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat