Sister location

108 20 0
                                    

O pár dní později

Seděl jsem na své terase a hladil svého šesti měsíčního psa Chicu.

Četl jsem noviny a vzpomínal na pizzerii

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Četl jsem noviny a vzpomínal na pizzerii.   Najednou jsem narazil na článek. 

Freddy Fazber's pizzerie

Navždy uzavřená! 

Z důvodu poruchy animatroniků se pizzerie navždy uzavřela. 

,,Copak to čteš Kenny? " zeptala se mě Lili a sedla si mě do klína.  ,,Pizzerie se uzavřela z důvodu nějaké poruchy zřejmě to bude jak můj táta zabil ty děti.  A nebo jak ten robot málem zabil mého bratra. " řekl jsem a složil noviny a dal je Chice na hraní 

,,Půjdeme na procházku? "  zeptala se.  ,,Jasně jen počkej.  Musím si ještě něco zařídit. " řekl jsem a běžel do jiné místnosti, aby Lili neslyšela můj rozhovor.

Maggie: Ahoj

Já : Co se děje?  Vincent dělá problémy?

Maggie: Ne...jen jsem se chtěla zeptat jestli víš o té pizzerii co se teď nadobro zavřela.

Já:Jasně, že o tom vím dneska jsem se chtěl zeptat na práci. 

Maggie: A já tam ještě pracovala.  Takže jsem bez práce. A Dominik se dlouho neukázal. Takže jsem i bez manžela. 

Já: Už musím jít tak zatím ahoj. 

Maggie: Ahoj

O pár let později

Procházel jsem s Chicou okolo jedné nové pizzerie.  Měla tam zajímavý text. Ta pizzerie se jmenovala Baby Circus.  ,,Chico pojď sem nechoď tam. " přikázal jsem svému psovi, který čenichal okolo budovy.   ,,Chico zůstaň tu. " řekl jsem a vešel do budovy.

Přivolal jsem si výtah a jel rovnou dolů, kde mě překvapili děti.  ,,Milé děti chci vám představit moje přátele.  Funtime Freddy, Funtime Foxy, Ballora a já jsem hlavní atrakce.  Jsem Baby. " řekl robot s culíky.

Pokračování příště...

W

eniqve_8
JackN2004
RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat