4

85 18 0
                                    

O 11 let později
Pohled Wiliama

Dneska mi je už 18 let.  A bylo léto moc jsem se těšil na nově otevřenou pizzerii.  Byla otevřena hned nad Baby's circus.  Není to zrovna Cool práce, ale chtěl jsem nějak vydělat rodičům na živobytí. 

,,Čau tati. " řekl jsem.,, Čau Wili jdeš na tu brigádu? " zeptal se můj otec a dal si na stůl snídani.  ,,Jasně, že jdu na tu brigádu.  Nemůžu ji jen tak odložit. " řekl jsem a připravil si toust.  ,,Mami ty máš dneska narozeniny, že mám pravdu? " zeptal jsem se. 

,,To by jsi měl věděl Wiliame. " řekla moje máma a trochu do mě strčila.  ,,Jo já to vím, ale musím si s tebe udělat srandu.  Bez srandy by to nebylo ono. "    ,,Wiliame nevtipkuj a jdi nakoupit. " řekla máma a dala mi tašku i se seznamem. 

,,Jo už jdu. " řekl jsem a strčil si do pusy toust.  ,,Je stejný jako můj otec. " pošeptal můj táta.  ,,Hele já to slyšel jsem to. " řekl jsem a zasmál se. 

Vyšel jsem z bytu a nasedl do svého auta a jel do obchodu.  ,,Jako dárek k narozeninám jsem se rozhodl koupit nového psa, protože Chica bohužel umřela. " řekl jsem si a míje psí útulky po cestě do obchodu.  Zaparkoval jsem auto u obchodu a odešel dovnitř.

Všichni se na mě vražedně podívali.  Nevěděl jsem co se děje.  Nakoupil jsem podle seznamu a šel k pokladně.  ,,Dobrý den... " řekl jsem, ale prodavačka mi neodpověděla a rychle markovala ( markovala= zapisovala věci na účtenku.)  věci.  Vzal jsem tašky a dal si je do auta a jel do toho nejlepšího psího útulku. 

V útulku bylo plno štěňat nevěděl jsem jaký vybrat. Nakonec jsem si vybral Huskyho.

Vzal jsem ho do náruče a pomalu ho položil na deku, kterou jsem měl připravenou v autě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzal jsem ho do náruče a pomalu ho položil na deku, kterou jsem měl připravenou v autě.  Nastartoval jsem a jel rovnou domů. 

,,Mami jsem doma. " řekl jsem a položil tašky na stůl v kuchyni.  Utišil jsem rozdivočený štěně a šel za mámou a za zády měl štěně  které jsem se rozhodl dát mé mámě.  

,,Wiliame už jsi konečně doma.  Ani jsem nedoufala, že přijdeš. " řekla máma a zasmála se.  ,,Co máš za těmi zády? " zeptal se táta.  ,,No, když máš ty narozeniny mami tak jsem se rozhodl ti koupit nového psa. " řekl jsem a pomalu předal štěně, které mělo na krku červenou mašli. 

,,Děkuji Wiliame. " řekla moje máma a obejmula mě.  ,,Mimochodem je to kluk. Takže už to nebude Chica, ale bude se muset jmenovat jinak. " řekl jsem.  ,,Tak se bude jmenovat Foxy. " řekl táta. ,,Kenny. " řekla moje máma.  ,,No co to jméno je docela dobrý. " řekl jsem a usmál se na mého otce.

Pokračování příště...

Weniqve_8
J

ackN2004
RainbowKlara
prostejaaneresto
MargaretaBahensk
freddyas
twinst4r
KvetkaTheCauliflower

Letní brigáda: zpátky v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat